פיברומיאלגיה וכדורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיברומיאלגיה וכדורים
    ענת
    07/04/2011

    שלום

    אני 4 חודשים לאחר לידה ראשונה
    חודש לאחר הלידה התחילו לי כאבים בכל הגוף עם כאבי גרון אוזניים והרגשה כללית של שפעת. היום אני בעיקר עם כאבים בשכמות בצוואר בידיים, מדי פעם כאבי גרון, עייפות ותשישות. מדי פעם גם בעיות שינה.
    אני לא עובדת כי אני בבית עם התינוק. אני אחזור לעבוד בעוד 5 חודשים.
    לאט לאט התחלתי להתרגל למצב, אני פעילה פחות, עיקר הפעילות שלי עוסקת בתינוק ועם הכאבים אני חיה פחות או יותר בשלום.
    לאור זה אני לא רואה צורך לקחת תרופות נגד הכאבים. הרופאת משפחה שלי רוצה שאני אקח את הכדורים, לטענתה הם יטיבו איתי.
    אני חוששת להתחיל בגיל צעיר 28 לקחת כדורים למחלה שהיא כרונית, גם כי אני חוששת להתמכר וגם כי אני חוששת שעם הזמן אני אצטריך לעלות את המינון. אני חושבת שאם אפשר למשוך עוד קצת בלי כדורים אז עדיף.
    האם אני צודקת או שאני עושה עוול לעצמי והרופאת משפחה צודקת?

    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיברומיאלגיה וכדורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלגיה וכדורים - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    10/04/2011

    לפי תיאורך, התלונות הן חדשות כארבעה חודשים . יתכן והמצב הינו זמני ולאוו דווקא תחילת מחלה כרונית.
    לגבי קיום כאב המתמשך, באם כך אצל מישהו אנו ממליצים כן לתת טיפול סימפטומטי ולשבור את מעגל הכאב, ולמנוע מעבר מכאב חריף לכאב כרוני שהוא בעל השלכות גופניות ונפשיות אחרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו