התקפי חרדה לאחר פירכוס שני וטיפול באוספולוט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התקפי חרדה לאחר פירכוס שני וטיפול באוספולוט
    Dana
    08/08/2016

    שלום
    בני בן שמונה וחצי אחרי שני פירכוסי אפילפסיה רולנדית שפירה. אחרי הפירכוס השני בני חווה התקף חרדה גדול. ועדיין חודש מהפירכוס השני נמצא בחרדות מתלונן על כאבים בכל מני מקומות בגוף ועל שקשה לו לנשום. במגביל התחיל טיפול באוספולוט כבר שבוע חמישי ובמינון היעד האם התלונות שלו יכולות להיות תופעות לוואי של התרופה? התקף החרדה הגדול היה לפני שהתחלנו את הטיפול התרופתי. הוא גם מתנשם במאמץ קל של ריצה.
    תודה מראש על תשובתכם2

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד``ר שי מנשקו
    08/12/2016

    התקף החרדה הינו " חלק" ידוע מהתפעות הקורות לפני / בעת / לאחר פירכוסים, בפרט בפרכוסים רואלנדים אשר חלק מהאונות הטמפוראליות . הקושי בנשימה ובעיקר ההתנשפויות בהחלט תופעות לוואי אפשריות של הטיפול באוספולוט - ולכן מציע לפנות לרופא מטפל לתאום הערכה חוזרת ומעבר על הטיפול.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו