שלבים התחלתיים של דמנציה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלבים התחלתיים של דמנציה
    יורם
    17/02/2019

    אבחנו אצלי דמנציה בשלבים התחלתיים ואני מרגיש כאילו חרב עלי עולמי, אני יודע איך זה ימשיך מפה ואני לא רואה שום טעם לחיים כאלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלבים התחלתיים של דמנציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי לקבל אבחנה של דמנציה

    ד``ר תמרה אליזוב פישל
    17/02/2019

    שלום יורם ,
    זה ממש לא פשוט לקבל אבחנה של דמנציה - ואני ממש שומעת את רמת המצוקה שלך. מאד חשוב לתת לעצמך זמן להפנים את האבחנה ולהעזר בגורמים תומכים בין אם זה משפחה או בין אם זה אנשי מקצוע . התגובה לקבלת אבחנה של דמנציה או אבחנה של מחלה אחרת יכולה להיות דרמית , לעורר חששות ואי ודעות לגבי עתידך והסובבים אותך. מאד חשוב לשתף מישהו במצוקה שלך ולקבל יותר מידע על מצבך , כולל אפשרות לטיפולים תרופתיים ולא תרופתיים , שיתכן ויעזור בשלבים המוקדמים . אתה כתבת שאתה ״ יודע
    איך זה ימשיך ״ אבל זה לא באמת כך , יש הרבה משתנים ( איזה דמנציה , שלב האבחנה , מצב בריאותי כללי , גיל ) ואסור לאפשר את הפחד שלך להביא אותך להחלטות בלתי הפיכות. אומנם תגובה של חוסר אונים ויאוש היא אינה נדירה , אם מחשבות מסוג זה נמשכות או מרגישות מחוץ לשליטתך חשוב מאד להיבדק אצל פסיכיאטר כדי לברר האם מדובר במצב שדורש התערבות ומעקב .
    מציעה גם שתברר אצל הנוירולוג שמטפל בך האם יש קבוצות תמיכה שתוכל לשתף ולקבל תמיכה מאנשים שעוברים תהליך דומה - זה מאד עוזר לתחושת הבדידות שהמון אנשים במצבך חווים ויכול לתת לך קרן אור בתקופות שאתה רק רואה חושך .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו