חרדת נהיגה עקב תאונה בילדות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדת נהיגה עקב תאונה בילדות
    קרן
    18/02/2019

    כשהבת שלי הייתה קטנה היא הייתה מעורבת בתאונת דרכים קשה. עברו הרבה שנים מאז והיא השתקמה ומתפקדת כרגיל. היא הגיע לגיל שבו היא כבר יכולה ללמוד נהיגה אבל היא אומרת שהיא לא רוצה. אין לה בעיה להיכנס לאוטו ולנסוע עם אנשים אחרים אבל היא לא רוצה לנהגו בעצמה. היא עוד לא יודעת להגדיר את זה אבל אני חושבת שיש לה חרדת נהיגה. איך עוזרים לה אם היא בעצמה לא מודעת לבעיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדת נהיגה

    ד``ר תמרה אליזוב פישל
    19/02/2019

    שלום קרן ,
    יתכן שאת צודקת והיא נמנעת מללמד נהיגה - בין אם היא בעצמה זוכרת היטב את התאונה או בין אם זה מלקלוט את החרדה מהמשפחה. חשוב לברר האם זה קשור לנושאים רגשיים אחרים או אם זה מאד ספציפי לגבי נהיגה.
    בשלב זה אם היא ממש לא מעוניינת לנהוג לא מומלץ לברר את הנושא בכוח - בגילה זה עלול רק לעורר התנגדות. יתכן שתתחיל לרצות יותר שתראה את חברות שלה לומדות ואז תהיה לה מוטיבציה לברר את הנושא אצל איש מקצוע.
    אם לעומת זאת את חושבת שיש עוד דברים שהיא נמנעת מהם
    או שינויים במצבי רוח/שינה/עצבנות יתר אז הייתי מנסה לעודד אותה להיבדק אצל פסיכיאטר של ילדים ונוער כדי לשלול שלא מדובר בבעיה רחבה יותר.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו