מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קר ליצ'ק03/04/2012
שלום
יחסית לגברים אחרים בני גילי ,קר לי. בד"כ קר לי כמו לנשים.
מה שמעניין/מוזר הוא שבשעות היום קר לי,למרות שכבות ביגוד שאני מעמיס על עצמי לעומת אישתי, ואילו בלילה המצב מתהפך, אני ישן עם קצר גם בחורף ואילו אשתי ישנה עם ארוך ולעיתים אף מתלוננת שיש להוסיף שמיכה או לעבור לשמיכה עבה יותר.
גיל 46.. בדיקות דם תקינות למעט ליקוציטים שתמיד נמצאים בטווח הנמוך.
גובה 1.82 משקל 78 ק"ג.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קר לי - תגובה
אהוד סברדליק03/04/2012שלום צ'ק
בעיות וויסות טמפרטורה של הגוף ידועות ברפואה הסינית כבר שנים . אך זהו מקרה שמצריך הגעה לקליניקה , תשאול ואבחון פרטני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקר לי - תגובה
עירית פרידמן04/04/2012מה אתה בעצם שואל...?
אתה מתאר מצב.
האם אתה רוצה פיתרון לבעיה או שאתה תוהה מה הסיבות למצב....
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקור / חום
עמיר שפר08/04/2012האם זוהי תופעה חדשה או שאתה סובל ממנה כבר זמן רב? בגדול, תמיד יש להסתכל על מטופל כעל שלם ולא להסיק מסקנות מסימפטום אחד. אבל כפי שצוין קודם, לרפואה הסינית יש תשובות לבעיות כאלה, בדרך כלל התופעה קוראת בגלל חוסר איזון בין ה-יין, ל-יאנג. ניתן לטפל באמצעות דיקור / צמחי מרפא סיניים בהצלחה רבה. עמיר שפר, מטפל ברפואה סינית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתי בעיותטובה18/03/2012
שלום, אני פונה בנושא שער פנים-שפם וזקן- שצומח על פני מזה כ4 שנים ואיני יודעת להתגבר על הבעיה. עשיתי בדיקות אנדוקרינולוגיות והכל תקין. בעיה שניה- אבנים בכיס מרה שגילו אצלי באקראי. האם יש טיפולים ברפואה סינית או בהומאופטיה לשתי הבעיות האלה. יש לציין שעברתי את גיל המעבר ואיני לוקחת שום תרופות קונוונציונליות. אודה למומחים בתחומים המתאימים על תשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתי בעיות - תגובה
עירית פרידמן18/03/2012שלום טובה
בטיפול הומאופתי תמיד מנסים להבין את מכלול כל הבעיות ולטפל בהם.
בהומאופתיה ההנחה היא שיש חוט מקשר אצל האדם בין כל הדברים שהוא סובל מהם.
לכן טיפול הומאופתי מדויק יכול לפתור ולהקל על שתי הבעיות במקביל.
זה שאת לא לוקחת תרופות מעיד על בריאות טובה יחסית ולכן יותר קל לטפל בדרכים אלטרנטיביות.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשתי בעיות - תגובה
אהוד סברדליק18/03/2012שלום טובה
בעיות שיעור בפנים לאחר גיל המעבר מצביעות על חסר איזון הורמונלי שלעתים הוא עדין ולא נראה בבדיקות דם, טיפול בדיקור ובצמחי מרפא יכול להביא את גופך לאיזון הורמונלי ולעזור בבעיות שיעור כמו גם בבעיות נוספות שמתלוות לחסר איזון שכזה כגון, בעיות שינה, מצבי רוח שמשתנים במהירות, יובש בעיניים או בשפתיים, חוסר נינוחות ועוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשקשים בשיערהגר14/03/2012
שלום
תוכלו להמליץ על רפואה משלימה למנוע קשקשים בשיער?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשקשים בשיער - תגובה
אהוד סברדליק14/03/2012שלום דפנא
קשקשים בשיער קשורים לפי הרפואה הסינית לחסר הזנה טוב בדם של העור בכלל ועור הקרקפת בלבד. האם את סובלת מקור בקצוות הידיים והרגליים, בעיות זיכרון וחולשה בגפיים?
האם יש נטייה לציפורניים להשבר ? לנשירת שיער, לנקודות שחורות או סחרחורות בקימה משכיבה לישיבה ?
האם עשית בדיקת דם לאחרונה ?
אשמח לקבל תשובות לשאלות אלו ולתת לך מענה ופיתרון לבעייתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לאומיופתלילילאה04/03/2012
אני סובלת מאלרגיה יותר מ-30 שנה. משך 10 לא יכולתי להריח ולטעום את האוכל חוץ ממתוק, חמוץ, מלוח ומר. עשיתי מאות חיסונים עד שסוף סוף חזרו לי אבל הרופא אמר לי שאצטרך לקחת Nasonex כל החיים. הפסקתי את התרופה לשנתיים והבעיה חזרה. הרופא מנסה כעת כל מיני תרופות אבל החושים חוזרים חלקית. עשיתי צילום של הסינוסים, אבל עדיין לא ראיתי את הארלגולוג. האם אומיופתיה יכולה לעזור לי? אשמח לקבל המלצה. אני גרה בהרצליה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה להומאופת - תגובה
עירית פרידמן04/03/2012שלום
הומאופתיה יכולה לעזור.
אני יכולה להמליץ לך על הומאופתים בהרצליה או בסביבה.
כתבי לי מייל.
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני מחפשת מתכוניםיעלה03/03/2012
אני מחפשת מתכונים אשר בהם משתמשים בשמן קוקוס. שמן זה הומלץ ע"י דוד קפאח כמועיל מאד לשיפור הזיכרון. תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצעות - תגובה
עירית פרידמן03/03/2012אפשר למרוח על הלחם במקום חמאה-טעים מאד.
אפשר לשים בסלט (במקום שמן)
אפשר להוסיף לכל מאכל אם הטעם מתקבל טוב.
פשוט מנסים וטועמים ......
בתאבון
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מומיו לאוסטאופורוזיסגבי02/03/2012
האם מומיו מומלץ לטיפול באוסטאופורטזיס קשה ?
אם כן אז האם יש להפסיק נטילת אקטונל וסידן עם נטילת המומיו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מומיו לאוסטאופורוזיס - תגובה
אהוד סברדליק02/03/2012הטיפול המומלץ לאוסטאופורוזיס הוא נטילת סידן. אקטונל ניתן להפסיק בתיאום עם הרופא . רמת הסידן במומיו אינה קבועה תמיד ובכל מקרה כמות הסידן נמוכה מתוסף סידן טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטיביהקרן25/02/2012
לשמחתי נכדי נמצאים אצלי לעיתים קרובות. כל מאכל או שתיה ממתיקים עם כמויות גדולות של סוכר או דבש, מדובר על ילדיםבני כל הגילאים .האם מותר לי להמתיק בסטיביה נוזלית? האם מותר לאפות ולבשל עם החומר הנ"ל? אני גם קונה עלי סטיביה לחליטה האם אפשר להשתמש עבור הילדים? האם עם התה של עלי סטיביה אפשר לבשל ולהמתיקבישול ואפיה? על הממתיקסוכרלוז רשום שמותר עבור ילדים.? מותר לבשל ולאפות בסוכרלוז. אהיה אסירת תודה לכם אם תענו לשאלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטיביה - תגובה
אהוד סברדליק25/02/2012יש סטיבייה בנוזל שאיתו ניתן להמתיק ולבשל, ניתן גם במולסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולסטרול גבוהויקי23/02/2012
שלום!
אבא שלי בן 63 ובבדיקות דם אחרונות יצא לו:
LDL-Cholesterol - 169.1
Glucose (B) - 111
הייתי רוצה לבדוק אופציה שיקח משהו טבעי נגד כולסטרול.
מה כדאי לו לרכוש בבית מרחקת טבעית?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כולסטרול גבוה - תגובה
אהוד סברדליק23/02/2012ANGIO -SHEN תוסף תזונה מעולה לטיפול בכולסטרול ולשיפור זרימת הדם בגוף.
תמצית עלי זית וכרומיום פיקולינט לטיפול ברמות סוכר גבוהות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצד שמאל של החזהרמה23/02/2012
כאב משתק מעיר אותי מתוך שינה לא מצליחה לנשום עד הסוף נושמת נשימות קצרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בצד שמאל של החזה - תגובה
אהוד סברדליק23/02/2012איפה בגוף הכאב בדיוק ? , האם הכאב חד או עמום ? האם הוא כל לילה ? האם יש כיווצי שרירים בגוף ? האם את נוטלת תרופות מרשם כלשהם ?
יש שאלות רבות שצריך לשאול בכדי להגיע לאבחון וטיפול רציניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה השאלה - תגובה
עירית פרידמן23/02/2012למה את מבקשת שנגיב.
האם את שואלת מה זה? למה זה? איך לטפל בזה?
קחי בחשבון שהיכולת שלנו להבין עפ"י משפט אחד היא מצומצמת.
ואם את רוצה טיפול בבעיה אני מאד ממליצה על פגישה פנים אל פנים עם מטפל טוב.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאיזה טיפול ללכת??ס.23/02/2012
כבר הרבה זמן זו ההתלבטות שלי..
יצא שהשבוע עשיתי בדיקת דם כוללנית אחרי שעברתי איזו דלקת לא מזמן, וגיליתי שני דברים שמחוץ לגבול (לא יודעת להגדיר את זה אחרת, סליחה..), אחרי בירור באינטרנט, הדברים האלו העידו על הימצאות של אלרגיה בגוף, ואולי גם דלקת, דברים שדי ידועים לי עקב סימפטומים של מעי רגיז הרבה שנים, ליחה כרונית, כאבי גב, כבד שמתפקד חלש (לפי המדקר הסיני שהלכתי) ועוד..
אז יצא לי להיות בדיקור סיני וברפלקסולוגיה בשנתיים האחרונות ואני כל הזמן משתדלת לשפר את התזונה שלי, לקחת תוספים להוריד לחץ, לעשות קצת התעמלות ולהגביר מודעות
.
ברור לי שיש כאן עבודה איטית ואין מה לדמיין פיתרון קסם שיבוא ב"בום".
ועדיין, אני מתלבטת, מה הטיפול ש"הכי הכי" מתאים ללכת אליו במקרה כזה??
דיקור סיני? רפלקסולוגיה? שיאצו?
תזונה טבעית של הרב אשרוב?
תוספי תזונה ? דמיון מודרך?
אם היה לי כסף הייתי הולכת להכל..
נכון, הרבה שלוחים לו למקום, ועדיין, ההתלבטות קיימת.
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאיזה טיפול ללכת?? - תגובה
אהוד סברדליק23/02/2012הבחירה לפי תפיסתי אינה בכלי הטיפול, אלא במטפל . הפגשי אם מטפל בשיטה כזו או אחר וראי אם את מתחברת אליו ולשיטתו. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיזה טיפול ללכת?? - תגובה
עירית פרידמן23/02/2012לאיזה טיפול ללכת?-תלוי את מי את שואלת......
אם את שואלת אותי אז זאת הומאופתיה (-:
להומאופתיה יש יכולת לאגד את כל הבעיות לכדי הבנה אחת עמוקה.
להומאופתיה יש כלים לתת תשובה ופיתרון להבנה הכוללת.
אם תשאלי מטפלים אחרים מן הסתם תקבלי תשובות אחרות.
מכיון שההחלטה הסופית היא שלך עליך לקרוא קצת על כל תחום ולהחליט לפי ההתחברות האישית שלך.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיערפז22/02/2012
אבקש לדעת במה אני יכולה להשתמש כנגד נשירת שיער. עלי לציין שיש לי התחלה של שחמת הכבד. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער - תגובה
עירית פרידמן22/02/2012מניחיוני הרבה פעמים נשירת שיער אצל נשים, היא על בסיס נפשי.
בטיפולים הומאופתיים הצלחתי כמה פעמים לעזור בבעיה הזאת.
במקביל כדאי לערוך בדיקות דם ולראות אם יש מחסור בויטמינים. אם זאת הבעיה, השלמת החוסרים תעזור לצמיחת השיער.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשירת שיער - תגובה
אהוד סברדליק04/12/2012יש לאבחן את בעייתך לעומק. החל מהבנה מדוע את סובלת משחמת כבד ועד הבנה אם את סובלת מאנמיה ממחסור בויטמינים ומינרלים שקשורים לשערות, או שיתכן בעיה בסירקולציית הדם לקרקפת. השערה היא כמו צמח וללא הזנה נכונה היא מתייבשת ונושרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמנים לשיערבטן20/02/2012
קניתי מאיזה חנות שמנים לשיער שאני צריכה לשים כל לילה. האם חשוב לשים את השמן גם על השיער כולו על הקצוות או שרק על הקרקפת?מי שעובד שם אני זוכרת שהוא אמר לי איך אבל אני רוצה להית בטוחה יתר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמנים לשיער - תגובה
אהוד סברדליק20/02/2012לרשום באינטרנט את שם החברה של השמנים ולדבר עם אגף הייעוץ וההדרכה שלהם ישירות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור בהריוןנעם20/02/2012
שלום
אני בחודש רביעי להריון ומתעניינת בקוסמטיקה ואיפור שאינם מזיקים להריון
היכן משיגים איפור כזה? חשוב לי במיוחד למצוא שפתון ומייקאפ אורגניים או טבעיים
אשמח לדעת באילו חברות אפשר להשיג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור בהריון - תגובה
אהוד סברדליק20/02/2012איפור ומייקפ לא מזיקים להריון. אם את רוצה לשמור על גופך מרעלים חשוב שתקפידי לאכול אוכל בייתי ,ופחות אוכל תעשייתי, יותר ירקות ופירות ופחות מוצרי קמח לבן וסוכר לבן. אם את עדיין רוצה להיות טבעית וחוששת מרעלים כל שהם באיפור, אני מציע שתלכי טבעי ללא איפור ומייקפ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נכד חולהשלומית19/02/2012
שלום, הנכד שלי כל הזמן חולה ונראה לי לא הגיוני לתת לו כל הזמן משככי כאבים ותרופות למיניהן שמי יודע לאיזה נזק יגרמו בעתיד. אתמול הייתי בבית טבע והרוקח המליץ לי על מוצר מצמחים סיניים של חברה בשם זן צמחים שנקרא פנדה לילדים. זאת בעצם סידרה של מוצרים שמתאימים לכל מיני מחלות כמו שפעת, שיעול, כאב גרון וכד'. אני רוצה לקנות בשביל הנכד (להביא לבת שלי שתיתן לו..) את הפורמולה פנדה לשפעת כי לרוב הסימפטומים שלו מתאימים לשפעת שזה חום ושיעול והגוף חלש וכד'. האם מומלץ? ואיך נותנים לילד את המוצר? כי הבנתי שמבחינת טעם זה מאוד מר...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נכד חולה - תגובה
אהוד סברדליק20/02/2012הפורמולה שמתאימה מסדרה זו לחיזוק מערכת חיסון היא JADE SCREEN והפורמולה כאשר המחלה ממש בתחילתה היא GAN MAO LING. הסדרה פנדה מיועדת לילדים ולכן היא ממותקת. בתוך הקופסה יש הוראות לקיחה לפי משקל הילד וגילו. אם רוצים לטפל בבעיה לעומק מומלץ להגיע לאבחון אצל מטפל שיכול להתאים את הפורמולה במדויק לנכדך ובכך לחסוך בקניית יותר מדי פורמולות ותוספים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסוןמירב14/02/2012
ביום ו' 10.2 התחלנו טיפול הומאופטי -סולפור לבני בן ה-8
3 כדוריות בוקר ו3 ערב למשך שבועיים ביוםא' 19.2 יש חיסון בביה"ס -כיתה ב'
ייעצו לי להפסיק יומיים לפני החיסון ולהתחיל יומיים אחרי לעוד שבוע.
אנא עצתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון - תגובה
עירית פרידמן14/02/2012אני ממליצה להתייעץ עם ההומאופת שמטפל.
לא ברור לי מי המליץ לך ולמה.
גם לא ברור איזה פוטנץ הילד מקבל.
ההומאופת שמטפל בכם מכיר אתכם הכי טוב ויוכל לחוות דיעה על סמך החומר שבידיו.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
