מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הסרת שומה מהפניםנטעלי04/12/2011
שלום,
לפני ארבע שבועות הסרתי שומה מהפנים (על האף) בניתוח עם תפרים אצל פלסטיקאי מומחה. לפני כשבוע התפרים והגלד שהיו נפלו אבל כעת יש לי בליטה במקום. האם זוהי צורת הצלקת שתוותר במקום או שהעור עוד יתחלף? הרופא אמר שתהיה צלקת קווית בצבע לבן ולא בליטה..
תודה על התשובה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת שומה מהפנים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין06/12/2011לא ניתן לענות לשאלתך ללא בדיקה.
אנא גשי לביקורת אצל המנתח שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 8 חודשים לאחר ניתוח גינקומסטיהעידן01/12/2011
שלום ד"ר..
לפני כ8 חודשים עברתי ניתוח גינקומסטיה בדרגה קלה..
רק קומפלקס העטרה והפטמה היו נפוחים והטרידו אותי מאוד..
עברתי ניתוח אצל מומחה לכירורגיה פלסטית שביצע פתח מתחת לפטמה..כן מתחת לפטמה לא מתחת לעטרה..
בסוף הניתוח הוא הראה לי פד גזה עם 5 גושים קטנים תפר את העסק וכך הסתיים הניתוח כעבור שעתיים לערך.
כיום לאחר כ8 חודשים אני לא רואה כל שיפור...דיברתי עם הדוקטור עשרות פעמים וטוען שזאת רקמה צלקתית שתתרכך ותיספג במשך הזמן.
אוסיף ואומר שגם לפני הניתוח וגם עכשיו כאשר גופי נחשף לקור הנפיחות יורדת לגמרי אך כעבור כמה דקות הנפיחות חוזרת.
כמו כן, אני מרגיש כמו גוש קשה כזה וגם חוט שמחובר אל הפטמה.
אשמח אם תשפוך לי קצת אור על הבעיה שלי..תודה רבה..
נ.ב
קראתי קצת בפורומים מחוץ לארץ שנושא הגינקומסטיה יותר מצוי שם..שאין טיפול ראוי לפטמות נפוחות האם כך הדבר?
זאת אומרת ששילמתי לשווא לניתוח?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 8 חודשים לאחר ניתוח גינקומסטיה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין06/12/2011עידן שלום
ניתן לטפל בנפיחות של אזור העטרה והפטמה. המשך במעקב אצל המנתח שלך ובמידה ובסופו של דבר התוצאה לא לשביעות רצונך תוכל לפנות לחוו"ד נוספת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוגי שתלים וגודלשרון29/11/2011
קראתי ששתלים המיוצרים בצרפת נקרעו ודלפו ומסוכנים. האם בארץ ידוע שרופאים השתמשו בשתלים מסוג זה? איזה סוג הכי נפוץ של שתלים ובטוח רופאים משתמשים. שאלה שנייה: עברתי לפני שנה הגדלת חזה של 305. שד אחד קטן מהשני. האם אפשרי שהרופא היה צריך בשד אחד לשים שתל קצת גדול כדי להשוות ביניהם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוגי שתלים וגודל - תגובה
ד``ר רן טליסמן11/12/2011רופאים מומחים אחראיים משתמשים רק בשתלים שקבלו אישור ממשרד הבריאות. אישית אני משתמש רק במנטור (ארה"ב) אבל את יכולה לפנות ליבואן ולשאול אותו מי הרופאים שמשתמשים בשתלים שלו
לגבי גודל החזה זה כבר שאלה מאוד ספציפית שמחייבת מדידות מדוייקות ולא ניתן לענות עליה בפורום ללא בדיקה מקיפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על ניתוח משולבענבל29/11/2011
שלום רב,
בעקבות קשיים בנשימה ובדיקה שערכתי אצל א.א.ג נמצא שיש לי סטיה של המחיצה השמאלית באף והומלץ לי על ניתוח לתיקון. האם ישנן בתי חולים או מרפאות בארץ המתמחות בניתוח אף משולב - רפואי ופלסטי. והאם יש להם הסדר כלשהו עם קופ"ח מכבי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה על ניתוח משולב - תגובה
ד``ר רן טליסמן11/12/2011ענבל, כמעט לכולן יש אז יותר קל לרשום למי אין הסדר ניתוחי במסגרת הסל ולמיטב ידיעתי זה רק לקלאס קליניק בתל השומר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת רופא לניתוח אף משולב
עפרה31/12/2011אם את זקוקה לניתוח אף משולב עם שיתוף מימון של מכבי ,אני ממליצה לך להתקשר ל******* שבו מבוצעים הנניתוחים של,ולבקש מהם את דשימת המנתחים שמבצעים אצלהם ניתוחים כאלה. זה מה שאני עשיתי ואני מרוצה מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח חזה והתקררותאלינה26/11/2011
לפני שנתיים עשיתי הגדלת חזה מתחת לשריר בניתוח תקין. בשבועיים האחרונים סבלתי מהתקררות המלווה בשיעולים קשים מאוד. בעקבותיה התחילו כאבים חזקים בחזה - בצדי הצלעות מתחת לשד. אני כרגע מרגישה מוגבלת בשל הכאבים. קשה להתרומם משכיבה לישיבה ולעשות תנועות מסוימות, כואב מאוד להשתעל ממש כמו לאחר ניתוח חזה.
שאלתי היא האם יש קשר בין הכאבים לבין העובדה שנותחתי בעבר, או שאולי במצב כזה כל אדם אחר היה סובל מכאבים כאלו? שאלה נוספת היא האם יכול להיגרם נזק למקום הניתוח במקרה כזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח חזה והתקררות - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין06/12/2011אלינה שלום,
דלקת בסימפונות או בריאות או בקרום העוטף את הריאה עשויה לגרום לכאבים כפי שתיארת בלי קשר לניתוח שעברת. לא סביר שייגרם נזק לניתוח עצמו.
מקווה שהחלמת בינתיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אףשקד24/11/2011
שלום ד"ר
עברתי ניתוח אף לפני כחודש ושבוע.
היה לי אף קטן ופרופורציונלי לפנים שלי אך נשרי..
לאחר הורדת הסד האף היה נראה מושלם לעין,מכל הזוויות ,אך ככל שהזמן עובר אני מרגישה שהחלק התחתון של האף משתנה וגם מרגישים שנוגעים באף שהחלק שם נפוח מאוד מאוד עד כדי כך שזה ממש נותן מראה נשרי שוב ונפוח..בלי שום צורה ,למרות שהאף ישר ..וממש מרגישים מין מדרגה כזה עגולה מתחת לחלק של גשר האף..
חשוב לי לציין שהמדרגה הזאת מתחילה מהמקום בו שמו לי פלסטרים לאחר הורדת הסד,וכי הרגשתי שהפלסטרים ממש לוחצים לי על האף במשך היומיים שהייתי צריכה לשים אותם..
אשמח לדעת אם שמעת על מקרה כזה..ואם יכול להיות שזה סוג של בצקת/הצטברות נוזלים.
תודה רבה,שקד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אף - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין06/12/2011שקד שלום,
נפיחות לאחר ניתוח אף עלולה להימשך מספר חודשים - סבלנות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתלי פוליאוריתןנעמי21/11/2011
שלום רב,
אני עתידה לעבור בקרוב ניתוח הגדלת חזה
מתלבטת בין שתל סילקון רגיל לפוליאוריתן
הייתרון שלהם ברור לי - הגוף בונה עליהם רקמות מהר יותר ופחות סביר שתהיה דחיית גוף זר
עם זאת יש גם חסרונות מלבד המחיר? האם נכון לומר שבגלל ההתעקלמות בגוף, יותר קשה להוציא אותם במידה ויש צורך רפואי כזה או אחר?
אשמח לתגובתכם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתלי פוליאוריתן - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין21/11/2011נעמי שלום.
בהחלט נכון, יותר קשה להוציא שתלי פוליאוריתן משתלים שאינם מצופים בפוליאוריתן. לגבי היתרון המינוח הנכון הוא סיכוי נמוך יותר להיווצרות קפסולה עבה ונוקשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
נעמי21/11/2011קודם כל תודה על התגובה
מעבר לכך, מה המשמעות של קושי רב יותר להוציא אותם? במה זה מתבטא בעצם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין22/11/2011פוליאוריתן הוא כמו ספוג והרקמה שסביב השתל הקפסולה גדלה לתוכו כך שאם יש צורך להוציא את השתל יש צורך להוציא גם את הקפסולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 8 חודשים אחרי ניתוח אף ועדיין נפוחגיא21/11/2011
זה נורמלי !?
הנפיחות היא באיזור העצמות לחיים זה נראה מצחיק בפוררפיל ממש אם אני מגיע אליך אתה יכול להגיד לי מה נפיחות ומה לא ?1 ומתי זה יירד?1 אם בכלל? יש מצב שלא יירד ?מה אפשר לעשות כדי לזרז את זה אפילו ניתוח קוסמטי כמו שאיבה או משהו אני מתבייש לדבר עם אנשים כשאני מחייך הלחיים שלי נפוחות כמו בלודוג כזה אתה מכיר דבר כזה ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 8 חודשים אחרי ניתוח אף ועדיין נפוח - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין21/11/2011גיא שלום,
בשלב זה מרב הנפיחות הייתה אמורה לרדת. אני מציע שתיגש למנתח/ת שלך לבדיקה ותסביר מה מציק לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח פלסטי מוזתמר ברמן20/11/2011
מעוניינת בהמלצה עבור מנתח פלסטי לניתוח מוז
מבקשת תשובה של מי שעבר ניתוח מסוג זה
תודה תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח פלסטי מוז - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין21/11/2011איננו נוהגים להמליץ על מנתח כזה או אחר בפורום תוכלי ליצור קשר דרך המרפאה ואשמח לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגדלת חזה בפרופורצייהאמריקן לייזר18/11/2011
שלום, בינואר אני אמורה לעבור ניתוח להגדלת חזה בפרופורציה ע"י ד"ר שמואל גולדן.
מישהי עברה אצלו ניתוח? כי אני דיי חוששת, לא כלכך אהבתי את העבודות שלו.
ועוד שאלה אני יכולה להחליף רופא מנתח באותה מרפאה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה את הולכת לפרופוציה !? השתגעת ?
סיוון19/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת שתליםאלינה16/11/2011
עברתי ניתוח הגדלת חזה פעמיים במהלך חמש השנים האחרונות. בהתחלה גודל 360 וכרגע אני עם 220. אני לא אוהבת את המראה המגושם (אני רזה והשתלים לא נראים טבעי) ואני מעוניינת להוציאם לגמרי. אני מודעת לעובדה שהמראה עלול להיראות לא אסתטי לאחר ההוצאה. מה ניתן לעשות בכל זאת מבחינה כירורגית כדי לשפר את המראה שיתקבל (לפני הניתוחים הייתי מידה A-B וכרגע אני C).
אודה לכם על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת שתלים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין20/11/2011אלינה שלום
לאחר הוצאת השתלים עלולים להשאר עודפי עור שיידרשו הרמת שדיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא גינקומסטיהטום16/11/2011
שלום, עברתי השבוע ניתוח גינקומסטיה ושוחררתי אמש מבית החולים,
החתך בוצע בחלקה העליון של הפטמה וצבע חציה העליון שונה לסגול-חום לאחר הניתוח,
האם הדבר טבעי? האם המראה שלה יחזור להיות טבעי ונורמאלי? אם כן, ידוע לכם מתי?
תודה רבה,
טום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנושא גינקומסטיה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין20/11/2011טום שלום,
הצבע הסגלגל כנראה כתוצאה משטף דם. סביר להניח שיחלוף תוך מספר שבועות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בגלי רדיו נימרוד פרידמןאלי15/11/2011
מה ההבדל בין מכשיר האימטריקס לאנדי מד האם זה עושה אותה פעולה בדיוק ומה מבניהם הכי טוב והאם אתה מטפל באימטריקס.
תודה רבה וכל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בגלי רדיו נימרוד פרידמן - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן15/11/2011היי,
לא ראוי לחוות דיעה על מכשירים מסחריים כאלה ואחרים במסגרת הפורום.
אני עובד עם האימטריקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כוויותדנה13/11/2011
שלום,
לפני שבועיים נכוותי ממים רותחים דרגה 2 פי המלצת הרופאים:
בשבוע הראשון חבישות עם סילברול ובשבוע השני פדי גזה וזלין.
כל שכבת העור העליונה התקלפה וכעת רואים שכבת עור בצבע ורוד.
שאלתי- עד מתי צריך להמשיך עם הגזה וזלין? והאם כדאי להמשיך עם חבישות או שעדיף שהעור יהיה מאוורר?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כוויות - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן15/11/2011היי דנה,
הטיפול בכוויה צריך להעשות על ידי פלסטיקאי לאחר בדיקה ולא ניתן להמליץ על טיפול על סמך תיאור בלבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת תפרים לאחר ניתוח אף-דחוףרונית13/11/2011
שלום,
לפני כ-3 שנים עשיתי ניתוח אף. בשנה האחרונה שמתי לב לכך שמחיצת האף ישנו גורם שנראה כמו קצה של חוט שחור. הלכתי לביקורת אצל המתח הפלסטי אשר אמר כי מדובר בתפר שנשכח ויש להוציאו.
השאלה שלי היא האם הוצאת תפר מהמחיצה לאחר שעברו 3 שנים ממועד הניתוח מסוכנת או יכולה לגורם לסיבוכים כלשהם זיהום וכו'?
בנוסף הרופא אמר לי שהוא יוציא לי את התפר ע"י הרדמה מקומית. מדוע יש צורך בהרדמה מקומית? האם בגלל שעבר זמן רב אז הוצאת התפר תיהיה כואבת במיוחד?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת תפרים לאחר ניתוח אף-דחוף - תגובה
ד``ר רן טליסמן13/11/2011לא אמורה להיות בעייה למנתח מיומן להוציא תפר גם עם עברו שלוש שנים
לגבי ההרדמה המקומית יתכן שאפשר לנסות בלי אבל תשאירי את זה למנתח כי הואר מסתכל ורואה מה רמת האי נוחות הצפוייה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




