מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היי!!! הגדלת חזהSM07/09/2011
שלום.. שמעתי על שיטה של הגדלת חזה על ידי שומן מהגוף...
השאלה שלי היא למה באמת אי אפשר להגדיל ביותר מ-150 סמק?...
מפריע לי המחשבה שיהיה לי גוש סיליקון בחזה... ואני בטוחה שהוא לא טבעי באמת כמו שומן טבעי שבגוף... אני לא רוצה כריות בחזה ומצד שני גם רוצה גודל לחזה...
אני גובה מטר 75 מבנה בינוני-רחב והמידה שלי היא 85B כך שכנראה לגובה ולרוחב שלי לא יספיק לי 100-150 סמק
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי!!! הגדלת חזה - תגובה
ד``ר רן טליסמן08/09/2011100 עד 150 סמ"ק זה המקסימום שמצליח בהגדלה עם שומן וגם זה רק בשימוש ממושך ומתואם עם חזיית ברבווה כך שזהו הליך ממושך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת סוג השתליםמיכל05/09/2011
אני עומדת לעבור ניתוח הגדלה והרמה של החזה. יש לי חזה טובולרי והרופא שלי המליץ לי על שתלים עגולים. ממה שקראתי באינטרנט (וממה שמרגיש לי נכון) שתלים אנטומיים הם שמתאימים. אני מבקשת את עצתך. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת סוג השתלים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין09/09/2011ניתן לטפל בשד טובולרי גם אם שתלים עגולים או אנטומיים הדבר החשוב הוא פריסת השד הנעשית מבפנים. בכל מקרה אם יש לך ספיקות שוחחי שוב עם המנתח שלך על הנוא או גשי ליעוץ לחוו"ד נוספת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרקה חומצה היאלורוניתרלי03/09/2011
עברתי הזרקה חומצה היאלורונית בסנטר (כדאי להגדילו)
התוצאה המיידית הייתה טובה
אחרי 4 ימים חצי מהנפח ירד וכמעט ולא רואים הבדל
ממה שהיה
הזריקו לי 2 CC
ושילמתי עבור זה המון כסף מעל 5000 שח
התוצאה הסופית לא טובה
ואינני יכולה להרשות לעצמי לשלם עוד הזרקה
מין הראוי שהרופא יפתור לי את הבעיה גם אם זה אומר עוד הזרקה ללא תשלום .
האם זה משהו שקורה שההזרקה לא מספיקה ואז מוסיפים ללא תשלום?
ואחרי בירוריים הבנתי שיש חומר שלא כמו חומצה היאלורונית שהיא זמנית
נשאר לשנים
מאיזה סיבה הוא לא יידע אותי? אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרלי -איזה חומצה היאלורונית הוזרקה
עינת03/09/2011האם את יכולה לכתוב לי מה שם החומצה היאלורונית שהוזרקה לך ? ומה שם החומר שנשאר להרבה שנים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוא לא אמר לי
רלי03/09/2011לא ידעתי שיש כמה סוגים..
והחומר הקבוע ביו אלקמיד משהו כזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגדלת סנטר
ד''ר נמרוד פרידמן04/09/2011היי,
ההחלטה לגבי המשך הטיפול תלויה בך וברופא שלך.
אני ממליץ לך להמנע מהזרקה של חומרים קבועים כמו סיליקון וביו אלקמיד בגלל שכיחות הסיבוכים הגבוהה שלהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום חברים יקריםרוזי02/09/2011
שמי רוזי ואניאחרי קיצור קיבה שארול שנה וחצי הייתי רוצה שאיבת שומן בבטן איך אני מתחילה תהליך אני מאיזור חולון אשמח לשמוע שבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום חברים יקרים - תגובה
ד``ר רן טליסמן02/09/2011קובעת ייעוץ אצל מומחה לכירורגיה פלסטית באיזור מגוריך
מתייעצת + נבדקת
מעבדת את המידע ומתקדמת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותניסים01/09/2011
שלום רב,
על אף שאיני ילד(אני בן 29) החלטתי להתייעץ איתכם.
בגיל 10 בערך הופיעה אצלי בליטה קטנטנה באיזור הפין מצד ימין , לאחר כמה שנים נוצרה בליטה נוספת (מעט גדולה יותר בצד שמאל). זה לא מפריע לתיפקוד ולא זכור לי שהייתה בעייה מסוימת (לא הייתה דלקת לפי הזכור לי). לפני שבוע הייתי אצל אורולוג שקבע שמדובר ב sebaceous cyst משני הצדדים של הפין. הייתי אצל רופא עור ומין שאמר שאם זה מפריע לי אפשר לנתח אצל רופא פלסטיקאי.
רציתי לדעת קצת יותר על הניתוח אם אפשר לפרט..האם מדובר בפרוצדורה מסובכת וכואבת ? כמה זמן זה לוקח וכו'...
תודה רבה
אבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות - תגובה
ד``ר רן טליסמן02/09/2011תופעה ידועה
אכן כל מומחה לכירורגיה פלסטית יוכל לעזור באם מפריע לך
באם יש הרבה ציסטות כאלו יש להתייעץ עם רופא עור על אפשרות טיפולית ברואקוטן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי הגדלת חזה - דחוף!!!חגית01/09/2011
שלום רב, שמי חגית בת 34 לאחר שתי לידות והנקות, עברתי הגדלת חזה בתאריך16.8.11 עם שתלים עגולים מסוג SILIMED בגודל 325 כאשר החזה שלי היה ריק לגמרי. אתמול בבוקר קמתי עם הרגשת קשיחות בחזה ולאחר שהתאוששתי הבנתי שאין לי תחושה בכל אזור החזה, גם את הכאבים שהרגשתי עד לפני יומיים באזור התפרים בחזה איני מרגישה היום, סימסתי למנתח שלי ששוהה בחו"ל וציין כי כנראה ששכבתי ממושך על האזור וסביר שיעבור באופן עצמוני.
אני עדיין מוטרדת ומבקשת לציין כי אני סובלת ממחלת טרשת נפוצה - התייעצתי עם הנויורולגית שסבורה שאין קשר וביקשה לחכות מספר ימים נוספים.
סימסתי שוב לרופא שאמר שצריך להמתין בסבלנות. במקביל אני מרגישה שהחזה קשה וכבד כפי שהיה בימים הראשונים לאחר הניתוח, כמו כן כשאני מתכופפת אני מרגישה כאילו יש איזושהי תזוזה וכמו שציינתי אין לי כל תחושה בכל אזור החזה. אני מאוד לחוצה ומוטרדת. אודה לתשובתכם והמלצתכם. מודאגת מאוד!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה לתשובה דחוף!!!!!!!
חגית04/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי הגדלת חזה - דחוף!!! - תגובה
ד``ר רן טליסמן08/09/2011חגית מומלץ להתייעץ עם המנתח שלך או אם מי שמכסה עליו בהעדרו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הטקנת נחירייםמור01/09/2011
שלום, אני עברתי ניתוח אף לפני 3 שנים. רציתי לשאול האם ניתן לבצע פיסול ולתקן נחיריים חשופים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הטקנת נחיריים - תגובה
ד``ר רן טליסמן02/09/2011בדרך כלל כן
כמובן לאחר בדיקת הבעייה הספציפית בוחרים את הדרך הנכונה
אם להעלות את החלק המרכזי(קולומלה) או להוריד את שולי הנחיריים שזה לעיתים כבר מצריך שימוש בשתלי סחוס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיוף עצםבתאל30/08/2011
שלום ,
רציתי לדעת עם יש סיכון בניתוח אף ומהם אחוזי ההצלחה
אני מעוניינת לשייף את העצם באף שלי בגלל שהוא עקום ואני רוצה אף סולד (כמו כולם)
ומהם המחירים בערך ועוד משהו, איך אפשר לדעת עם הרופא הוא באמת מומחה מכיוון שיש הרבה מאוד שמעידים על עצמם כטובים וזה מבלבל..
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיוף עצם - תגובה
ד``ר רן טליסמן30/08/2011ראשית לגבי האם רופא הוא מומחה, כנסי לאתר של משרד הבריאות ושם יש אפשרות לבדוק כל רופא האם מומחה כן או לא וממתי
שנית, לגבי ניתוח אף ממליץ לפנות למומחה לכירורגיה פלסטית להתייעץ ואז להחליט
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אף רפואישני29/08/2011
שלום,
אני בת 25 ועברתי לפני שבע שנים ניתוח פלסטי באף וכתוצאה מכך אינני נושמת טוב.זכור לי שגם לפני הניתוח היו פעמים שהייתי נושמת מהפה אבל בוודאות אחרי הניתוח המצב הפך הרבה יותר גרוע.הנחיריים שלי סתומים באופן קבוע ואני פשוט נושמת מהפה כל הזמן.השאלה למי אני פונה?האם למנתח שניתח אותי או אולי לקופ"ח?האם קופ"ח תדרוש כסף עבור ניתוח שנחשב רפואי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אף רפואי - תגובה
ד``ר רן טליסמן30/08/2011ראשית פני למנתח כי הוא יודע מה בוצע באף
שנית פני לרופא אאג בקופה ושמעי את דעתו
ואז תבחני את הנאמר ותחליטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםחסוי27/08/2011
שלום,
אני בת 14 וחצי והגובה של 154 . הייתי בבדיקות של הורמנים והכל תקין אצלי
ושאני אגבה עוד 3-2 סמ.. אני לא מרוצה מזה ומאוד מאוכזבת .
קראתי שיש ניתוח שמארכים את הרגלים או משהו כזה . אני רוצה לדעת כמה הוא עולה
ואיפה אפשר לעשות אותו ואם בכלל אוכל לעשות אותו בגובה שלי (כמובן שאם אעשה אותו אז בגיל יותר מאוחר!)
אני מעוניינת לדעת את זה בשביל שיהיה לי תקווה שאולי יום אחד אעבור את הניתוח ואהיה גבוה.
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין28/08/2011לחסויה שלום
גובה של 156-7 ס"מ אינו כ"כ נמוך ואת לא צריכה להיות מאוכזבת. ניתוחים להארכת העצמות הם ניתוחים קשים מאוד ודורשים מספר חודשים של הליכה עם מתקן מתכת שמחובר לעצם ובולט מחוץ לעור. הסבל לא מצדיק את תוספת הסנטימטרים שתקבלי. בכל מקרה מי שעוסק בכך הם רופאים אורטופדיים ולא מנתחים פלסטיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח משולב - מה עדיף?דורון26/08/2011
שלום,
אני צריך לעבור ניתוח משולב באף בקרוב, אסתטי ורפואי.
שאלתי היא כזאת:
מה מומלץ..? רופא א.א.ג שמבצע ניתוחים קוסמטיים בנוסף או מנתח מאיגוד הפלסטיקאים לניתוח שכזה..?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח משולב - מה עדיף? - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין27/08/2011דורון שלום,
אין תשובה מוחלטת לשאלתך. אתה צריך מנתח שמנוסה בשתי הפעולות. מנתחים פלסטיים רבים מנוסים בניתוחי מחיצת האף וקונכיות בנוסף לצד האסתטי החיצוני וכך גם יש רופאי אא"ג שלמדו עם השנים לבצע ניתוחים קוסמטיים של האף. לכן הבחירה היא בחירה ספציפית במנתח ולא שאלה כללית לגבי רופא אא"ג או מנתח פלסטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חזייה אחרי הגדלת חזהאלמונית26/08/2011
עברתי הגדלת חזה מעל השריר ושמתי את החזיה המיוחדת חודש וחצי כנדרש.אחר כך עברתי לחזיות סטרפלס בעיקר ובבית הלכתי בלי חזיה. לטענת המנתח שלי בשל חזיות הסטרפלס השתל שלי צנח והייתי צריכה לעבור תיקון בו הוכנסו השתלים מתחת לשריר.
יש לציין שאני בת 21 ולא הייתה לי בעיה אף פעם בעיה של חזה נפול.
עכשיו אחרי חודש וחצי בו הייתי עם החזיה המיוחדת כל הזמן רציתי לדעת מה ההגבלות?
אפשר חזיות עם ברזלים? או צריך בלי ולמה?
אפשר לישון בלי חזיה?
עדיף לשים את החזיה ששמתי לאחר הניתוח בבית לפחות?
אפשר סטרפלס לפעמים?
אחרי כמה זמן כבר אין יותר הגבלות ואפשר לשים איזה חזיה שאני רוצה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזייה אחרי הגדלת חזה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין27/08/2011אלמונית שלום,
כעקרון עדיף שתפני את השאלות למנתח שלך. כעקרון עלייך לתת תמיכה לשדיים ע"מ להאט את ה"נפילה" שלהם. עלייך להבין ששדיים גדולים (באופן טבעי או עם שתל) צונחים עם הזמן ואילו שדיים קטנים אינם נופלים או שנופלים פחות ובקצב איטי יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סתימת חור גדול באוזןאסנת26/08/2011
שלום,במשך הרבה שנים ענדתי עגילים כשבאוזן שמאל החור נהיה מאד גדול,כל עגיל שאני שמה נופל,אשמח לדעת לאיזה רופא לפנות ובאיזה שיטות סוגרים החור,והאם אפשר לעשות חור חדש לאחר כמה זמן? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סתימת חור גדול באוזן - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין27/08/2011אסנת שלום,
ישנן מספר שיטות לסגירת החורים. הניתוח נעשה בהרדמה מקומית ע"י מנתח פלסטי. ניתן לעשות חור חדש אך חשוב להקפיד לא לענוד עגילים כבדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעלות ניתוח
אסנת28/08/2011בהמשך לתשובתך,ראשית תודה, שנית מה עלות ניתוח כזה, ונאם קופת חולים משתתפת ומי מפנה אותי לניתוח כזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעלות ניתוח - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין28/08/2011אסנת שלום,
קופ"ח אינה משתתפת בעלות הניתוח. עלייך לפנות בעצמך למנתח פלסטי פרטי. איננו נוהגים להמליץ על מחירים בפורום. אשמח לענות לך באופן ישיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם לי מעניין
ארלי30/08/2011אתה יכול לפחת להגיד סדרי גודל של מחירים בניתוחים מסוג זה.
שנידה למה להעירך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבוד שומן בפניםנועה23/08/2011
האם עיסוי בפנים יכול לגרום לאיבוד שומן בפנים?
האם עיסוי ארובות העיניים מסביב יכול לגרום לאיבוד נפח ושומן מסביב לארובות העיניים?
תודה
נועה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבוד שומן בפנים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין27/08/2011נועה שלום,
אין סיבה לחשוב שעיסוי יגרום לאיבוד שומן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח הצמדת אוזניים-חשוב מאודספיר22/08/2011
שלום , לפני ארבע ימים עברתי ניתוח הצמדת אוזנים . המנתח הוריד לי את התחבושת וכעת אני עם סרט רחב על האוזניים . כרגע , התוצאות לא טובות , ישנה אוזן אחת שבולטת יותר מהשנייה והן נורא גדולות (נפוחות) . האם האי סימטריה תעבור ? ותוך כמה זמן הנפיחות אמורה לעבור ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח הצמדת אוזניים-חשוב מאוד - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין27/08/2011ספיר שלום,
רב הנפיחות תרד תוך שבועיים-שלשה. סבלנות. המשיכי בביקורת אצל המנתח/ת שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




