עכירויות בזגוגית העיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עכירויות בזגוגית העיניים
    חנוש
    10/08/2012

    לפני חודש היתי אצל רופא פרטי שבדק את הרישתיות ברוך השם הרישתיות תקניות,אבל אני מרגישה שהתרבו לי העכוריות והראיה שלי לא נקיה אני כל הזמן צריכה להזיז אותם כדי לראות ברור, הם עולים ויורדים באים משני צידי העיניים וגורמים לי למטרד רציני ,כמעט כל חודש אני הולכת הולכת לרופא עיניים כדי לבדוק את הרישתית,האם אני צריכה ללכת לרופא עיניים? רופאת העיניים של קופת חולים כל הזמן אומרת לי א"אמרתי לך שאין מה לעשות" יש לי המון קרומים שקופים מן"שערות" מן "שוטונים" הפחד שלי כל הזמן על הרישתית כי אני בעלת קוצר ראיה גבוה , בבוקר
    אני רואה בשתי העיניים בצידי העיניים קו זוהר במיוחד כשיש חושך.
    שכחתי לציין שהיה לי קרע ברישתית העין ימין.
    האם החומר להרחבת האישונים והבדיקות המרובות שעשיתי גרמו להתרבות העכוריות?
    מה עלי לעשות? אני עובדת עיצות
    חנוש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עכירויות בזגוגית העיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עכירויות בזגוגית העיניים - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    12/08/2012

    התופעה שאת מתארת שכיחה בקוצר ראיה גבוה. יש צורך להמשיך במעקב. אם חל שינוי יש לפנות לבדיקה.
    לטיפות להרחבת האישונים ולבדיקה עצמה אין כל השפעה על העכירויות, וזו לא הסיבה להתרבותן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו