אני עושה עבודה בנושא הראייה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני עושה עבודה בנושא הראייה
    אוהד רחום
    25/01/2013

    שלום ,
    יש לי 3 שאלות בנושא העיניים ...
    1. האם זה גרוע שבנאדם שצריך משקפיים הוא לא מרכיב אותם ? אם כן , מה יכול לקרות לו ?
    2.למה העין היא בצבעים ?
    3. למה האישון גדל בחושך ?
    תודה רבה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני עושה עבודה בנושא הראייה - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    27/01/2013

    שלום אוהד,

    1. בד"כ לא נגרם נזק אם אדם שזקוק למשקפיים לא מרכיב אותם. הוא יראה פחות טוב ממה שהיה מסוגל לראות עם המשקפיים, והוא עלול לסבול מכאבי ראש והתעייפות מהירה. אצל ילדים המצב שונה, כי בשנות החיים הראשונות מתפתחת מערכת הראיה, ובגיל זה המנעות מהרכבת משקפיים עלולה לגרום לעין עצלה, דהיינו עין שחדות הראייה המירבית שלה תהיה פחות מ-6/6.

    2. צבע העין נקבע על ידי כמות הפיגמנט בקשתית, וזה נקבע על פי הנתונים הגנטיים. כשיש מעט פיגמנט העיניים בהירות, וככל שכמות הפיגמנט עולה יהיה צבע הקשתית כהה יותר.

    3. תפקיד האישון לווסת את כמות האור הנכנסת לעין. גודל האישון קובע את כמות האור הנכנסת לעין, ולכן הוא מתכווץ באור ומתרחב בחושך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו