שתי שאלות ברשותכם.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שתי שאלות ברשותכם.
    ת.
    30/01/2013

    1) מחסני הפריטין, ברזל שלי נמוכים.אני מרגישה את זה ישר גם בעיניים בכך שלהרף עין למשל הכל זז לי (סחרחורת קלה) טשטוש בראיה, לחץ בראש.
    2) בגלל הבעיה הראשונה וכאבי הראש הלכתי לרופא עיניים כדי לבדוק שהטשטוש וכו' לא בגלל שהמספר גדל לי.זו לא פעם ראשונה שהברזל שלי נמוך ואני מכירה את התגובות של הגוף שלי שביניהן יש באמת טשטוש בראיה.בכל מקרה, הרופא עשה לי בדיקה מאוד מקיפה ומדוקדקת, בדק לחץ בעין (כמו משב רוח רגעי לתוך העין), שם לי טיפות להרחבת העישונים ובעצם...מאז העיניים שלי קצת שורפות ואני ממצמצת כל הזמן.


    מעולם לא היו לי בעיות בעיניים מלבד בעיית ראייה למרחק(בת 38).האם זה הגיוני שיש לי את הבעיות הללו מהסיבות שפרטתי (ברזל, בדיקת ראיה).

    בנוסף, אשמח לשמוע את דעתכם.שאלתי את הרופא על ניתוח לייזר והוא אמר שבזמן שאני בעוד מספר שנים אוכל לקרוא מקרוב ללא משקפיים, כל אלו שעשו ניתוח יצטרכו למשל משקפיים לקריאה מקרוב.האם זה נכון.בעין ימין יש לי מס' 1 ובעין שמאל 1.5.

    תודה רבה על העזרה (-:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתי שאלות ברשותכם.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתי שאלות ברשותכם. - תגובה

    ד''ר יובל דומניץ
    31/01/2013

    צריך בדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו