טיפות להורדת מספר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפות להורדת מספר
    דוד
    30/01/2013

    שלום רב,

    לפני כ-4 שנים עברתי ניתוח לייזר בשיטת lasek. לאחרונה חלה נסיגה, ובדיקה העלתה 0.75- בכל עין.

    המספר לפני הניתוח היה 4.5 ו- 5. (מינוס). כיום עובי הקרנית 450 בכל עין.

    הרופא המנתח לא המליץ על ניתוח ונתן לי טיפות (נדמה לי המכילים סטרואידים FML אשר יכולות לכאורה להוריד את המספר. רציתי לדעת מהי יעילותן, והאם עם נתונים כמו שלי, באמת יש סיכוי להוריד את המספר או חלקו?

    שאלה נוספת, מבחינה טכנית בלבד, כמה תיקונים אפשריים במקרה שכזה (שכן איני מעוניין לחזור למשקפיים)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפות להורדת מספר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפות להורדת מספר - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    31/01/2013

    4 שנים אחרי ניתוח, הסיכוי שהטיפות יורידו את המספר קטן.

    תיקון מבצעים רק כאשר המספר התייצב. האפשרות לתקן נקבעת לא רק על סמך העובי, אלא גם על נתוני מיפוי הקרניות. ככלל, אני מבצע רק תיקון אחד (למעט במקרים נדירים עם נתוני קרנית מוגדרים)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו