שאלה על דמעות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה על דמעות
    אלמונית
    09/02/2013

    לרופאים שלום רב,

    במשך כמה שנים אני סובלת מיובש בעיניים. בתחילה היו תחושות של צריבה ודקירות, ובשנה-שנתיים האחרונות התחילו לי דמעות שרק הולכות וגוברות לאורך כל היום.

    במסלול זליגתן של הדמעות, התחילו לצאת לי לאחרונה (בערך כחודש) גירויים מאוד מכוערים. אציין שתחושת הצריבה בעור הלכה אתי זמן רב לפני שיצאו הגירויים, ושבחודשים האחרונים ניסיתי כשני סוגים של טיפות עיניים לנסות לעצור את הדמע, אך כמו שנאמר, הצריבה התחילה זמן רב קודם לשימוש בטיפות ולצאת הגירוי החוצה מעל פני העור.

    אציין שאני אלרגית, ויש לי אטופיק דרמטיטיס.


    ברצוני לדעת האם יכול להיות שאני רגישה לדמעות שלי?

    האם הבעיה מוכרת?

    ומי הרופא אליו אני צריכה לפנות בנדון? (עור? עיניים?)?

    והאם יש בכלל מה לעשות בנדון?


    בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על דמעות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על דמעות - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    10/02/2013

    לא סביר שאת אלרגית לדמעות שלך. יתכן שאת אלרגית לסוג מסוים של טיפות עיניים.
    פני לרופא עיניים. יש פתרונות שונים לדמעת, וסביר להניח שכאשר הדמעת תפחת מצב העור ישתפר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו