לפני ניתוח לייזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לפני ניתוח לייזר
    דליה
    25/02/2013

    שלום,

    יש לי מספר שאלות לגבי הניתוח,
    1. כמה זמן אחרי ניתוח PRK אפשר לנהוג.
    2. האם הראיה לקרוב תדרדר בודאות ובאיזה גיל בערך?
    3. איזה תופעות מצריכות פניה לרופא לאחר הניתוח?

    תודה, דליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לפני ניתוח לייזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפני ניתוח לייזר - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    26/02/2013

    1. בד"כ רואים טוב למדי אחרי כשבוע, אך ייתכן שהראייה עדיין לא תהיה מושלמת. עיתוי האפשרות לנהוג תלוי בקצב הריפוי של הקרנית.

    2. כל אדם שראייתו לרחוק טובה ללא משקפיים (בין אם באופן טבעי ובין אם אחרי ניתוח להסרת משקפיים) יזדקק למשקפי קריאה במהלך העשור החמישי לחייו. אלה שמרכיבים משקפיים למרחק יזדקקו למספר שונה לקרוב (ובד"כ ירכיבו משקפיים מולטיפוקאליים, המאפשרים ראייה לרחוק ולקרוב). קצרי ראיה יהיו מסוגלים לקרוא ללא משקפיים, אך לא עם משקפי המרחק שלהם. מצב זה, דהיינו הזדקקות למספר שונה לקרוב ולרחוק אחרי גיל מסוים, קיים אצל כולם ללא יוצא מן הכלל, וללא כל קשר לניתוח.

    3. תופעות כגון טשטוש ראיה, ירידה בראייה, כאב, הפרשות, או כל תופעה אחרת שמטרידה אותך מצריכה פנייה לרופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו