טיפות ונסיגת צילינדר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפות ונסיגת צילינדר
    יאיר
    05/04/2013

    שלום ד"ר.

    לפני 6 שנים ביצעתי ניתוח לייזר LASEK.

    נשאר בעין ימין צילינדר של 1.5 - ובנוסף חצי מספר.

    רופא עיניים נתן לי טיפות עיינים שלטענתו יכולות לצמצם את הצילינדר ולהפחית את המספר.הטיפות הם:

    TIMOLOL 0.1%

    BRIMONIDINE 0.15%

    לא ניתנו לי הנחיות מיוחדות לגבי זה שצריך לעצום את העין במשך כדקה עד שתיים לאחר ההזלפה(הנחיות אלו מופיעות בעלון בקראתי היום).

    אני במשך חודשיים מלאים מזליף את הטיפות עוצם את העין למשך מספר שניות ופותח אך לא כפי שהוסבר בעלון.

    עד כה איני חש שינוי משמעותי טרם השימוש בטיפות.

    א. האם אופן ההזלפה שלי פגע ביעילות הטיפול ולכן לא חל שיפור?

    ב. האם נדרש משך זמן נוסף על להתרחשות שינוי (3-4 חודשים)?

    ג. איך ניתן להפסיק טיפות אלו בבטחה? האם פשוט להפסיק או שצריך לעשות זאת בהדרגה כלשהי?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפות ונסיגת צילינדר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפות ונסיגת צילינדר - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    07/04/2013

    אופן ההזלפה לא פגע ביעילות הטיפול.

    הסיכוי שטיפות ישפיעו על המספר 6 שנים אחרי הניתוח הוא קטן.

    אפשר להפסיק בבת אחת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו