האם זה נורמלי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם זה נורמלי?
    אנדרי
    08/04/2013

    שלום רב
    מזה כ-3 חודשים אני רואה מעיין "ניצוצות" בשמיים וישר כששמתי לב לזה הלכתי במהרה לרופא העיניים והוא עשה לי את הבדיקות הסטנרדטיות (עם הטיפות של הרחבת האישונים) ואמר לי שהעיניים שלי בריאות לחלוטין ואין שום בעיה.
    אני לא נוטה להיות כזה היפוכונדר אבל זה מציק לי גם כאשר אני יושב מול לוח לבן (אני סטודנט) וגם מול מסך מחשב בהיר.
    מדובר במעיין ניצוצות לבנות כאלו שנעות מהר בעיגולים אבל לא ממש במוקד הפוקוס אלא מסביב לו בזוית העין ולא מדובר בFLOTERS (את אלה יש לי גם והרבה אבל התרגלתי אליהם מזמן והם ממש לא מפריעים לי).
    האם שמעת על זה?האם זה נורמלי?כי מחיפוש קצר באינטרנט זה נראה כאילו אני היחיד וזה ממש מלחיץ.
    כן מצאתי איזשהו שם של תופעה באתרים לא ישראלים ודיי הרבה אנשים מהעולם שמתארים את הדבר הזה אבל שום דבר בעברית.מה שמתואר שם (ויקיפדיה) זה שמה שאנחנו רואים הוא פשוט תאי דם לבנים בתוך העין שניתן לראות רק בגלל שהם עושים צל אל מול אורך גל אלקרומגנטי מסויים כמו למשל הכחול של השמיים.
    שם התופעה לפי מקורות אלו:"blue field entoptic phenomenon"
    מצד שני יכול להיות שזה תמיד היה ופשוט לא שמתי לב אל זה.כי נתון נוסף שאולי מעניין הוא שאני מתמודד עם הפרעת חרדה קלה והחושים שלי נוטים להיות חדים מאד בתקופות של לחץ (כמו התקופה הזאת עכשיו).אז אולי כולם רואים את זה ורק אני שם לב כי אני במעיין "חדות חושים" או "fight or flight"?
    חוץ מהחרדה (שגם אליה אני לא לוקח תרופות(לקחתי SSRI למשך חצי שנה מלפניי שנה בדיוק עד לפניי חצי שנה בדיוק)אין בעיות רפואיות או תרופות ובדיקות הדם תקינות ולחץ הדם תקין גם כן.

    אני מצטער על שהארכתי במילים, על תשובתך אודה מאד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זה נורמלי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זה נורמלי? - תגובה

    ד''ר יובל דומניץ
    09/04/2013

    זה מצב שינוי בזכוכית כמו פלוטר רק מעקב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל תודה רבה על התגובה

    אנדרי
    10/04/2013

    אז אין מה לעשות בעצם ?
    פשוט להתעלם מזה וזה לא יציק לי (כמו הפלוטרס)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל תודה רבה על התגובה - תגובה

    ד''ר יובל דומניץ
    12/04/2013

    בדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו