דלקות,אלרגיות? סבל רב!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקות,אלרגיות? סבל רב!!
    אורטל
    29/04/2013

    שלום, מראש סליחה על האורך. מקווה שמי שיקרא יעשה זאת בתשומת לב ותודה מראש. העיניין הוא כזה, לפני כ3 חודשים התחילו לי צריבות בעיניים מלווה באודם כלומר ורידים אדומים שלא היו לפני ומסרבים לעבור. כל גירוד קטן בעין גורם לשריפות נוראיות ובלאגן. תחילה קבלתי טיפות עיניים לדלקת מעת רופא המשפחה לשבוע הם לא עזרו. אז פניתי לרופא עיניים שטען כ מדובר ביובש ונתן תחליפי דמעות FML לחודש, שלא הועילו וחזרתי אליו שוב, הפעם טען כי מדובר באלרגייה ונתן לוטמקס ורלסטט לחודש , שאיתם היה שיפור כמה ימים אך זה שוב חזר, ושוב מצאתי את עצמי חוזרת אליו והפעם טען כי מדובר בדלקת וגם יובש ונתן בלאפמיד לשבועיים. קניתי את הטיפות השתמשתי פעם אחת עד שקראתי את תופעות הלוואי הקשות של תרופה זו כגון סיכונים להתפתחות זיהום בעין, גלאוקומה טישטוש בראייה וכי צריך לעשות בדיקות עיניים לאחר 10 ימי שימוש, בנוסף רשום שלא מומלץ להתשמש למי שעיניו יבשות( לא ברור איך קבלתי את המרשם אם טענותיו של רופא העיניים שאני סובלת מיובש) זרקתי את התרופה לפח אינני מתכוונת בשום אופן להשתמש בה בנוסף ההרגשה היתה שהטיפות יורדות לגרון וכמעט שהקאתי מכך. לבסוף, אציין דבר נוסף שאולי ישפוך אור על כל זה, לפני מס חודשים גיליתי שיש לי דלקת פרקים וקבלתי פלאקוניל, לאחר שבועיים שימוש בתרופה הופיעו כל התופעות האלו בעיניים.( היו צריבות אחת ל..בעבר אך לא משהו כזה) עברתי בדיקות שדות ראייה , OCT, ומס פמים ביקרתי אצל רופא שבדק שאין מחלות עיניים או נזק כתוצאה מהשימוש בפלאקוניל.הטענה היא שמדובר ביובש ואלרגייה וכנראה גם דלקות שהולכות ובאות, בבקשה אני מאוד סובלת, בהתחשב בכך שאיני מעוניינת לקחת בלאפמיד , מה עוד אני יכולה לעשות ולמי אני יכולה לפנות?? הבנתי שיש מומחה עיניים לדלקות ואלרגיות. איך אוכל להגיע אליו בבאר שבע? אשמח לעזרתכם !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקות,אלרגיות? סבל רב!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות,אלרגיות? סבל רב!! - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    01/05/2013

    לא ניתן להמליץ על רופאים במסגרת הפורום. מכיוון שנבדקת פעמים רבות וטרם נמצא פתרון לבעייתך, מציע לבקש הפנייה למרפאת חוץ של בית חולים. שם יש גם מומחים לדלקות ואלרגיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלתי לד"ר שוחט

    אורטל
    01/05/2013

    האם יש סיכוי שאני אלרגית לפלאקוניל? ואם כן, איך ניתן לקחת מבלי לסבול מהעיניים? בנוסף, מדוע לשלל טיפות העיניים תופעות כגון דלקות עיניים זיהומים גלאוקומה?? מראש אנו צורכים אותן בגלל סיבות אלו.....?
    ובמצב שמדובר ביובש אלרגייה או דלקת האם ניתן לטפל בדרך אחרת מלבד טיפות שאני כבר ברמת הפחד לצרוך אותם???
    דבר אחרון אפרופו טיפות, לגבי נטורל פרי טירס- המגיעות בבקבוקונים. האם גם להם יש סיכונים כמו לשאר הטיפות? כי אני ממש חייבת משהו להרטיב את העין אך לא בכל מחיר של סיבוכים אפשריים.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלתי לד"ר שוחט - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    02/05/2013

    1. לכל תרופה, בין אם טיפות, כדורים, או זריקה עלולות להיות תופעות לוואי.

    2. לא ניתן לענות למקרה הפרטי שלך ללא בדיקה.

    3. טירס נטורל פרי לא מכילות חומרי שימור, ולכן אמורות להיות פחות תופעות לוואי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו