אודם בעיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אודם בעיניים
    עדי דהן
    18/09/2013

    שלום רב,
    לאחר תקופה די ממושכת של אדמומיות בעיניים מלווה בגירוד וצריבה (כמו כן הופיעו גם התקלפויות מעטות של העור מסביב לעין) נפגשתי עם רופא מומחה לעיניים שטען שזוהי אלרגיה ורשם לי מרשמים ללוטומקס, מקסיטרול ורלסטט.
    את הלוטומקס והמקסיטרול שמתי במשך שבוע ואכן היה שיפור: ההתקלפויות נעלמו והאדמומיות גם כן.
    לאחר השבוע הנ"ל הרופא רשם לי לשים טיפות רלסטט לטיפול מונע במשך חודש.
    כעת זהו השבוע השני וזהו לילה שני ברציפות שאני קם עם עיניים אדומות.
    ביום הראשון שתיהן היו אדומות וכיום רק העין השמאלית. מיד שאני מתעורר אני שם טיפת רלסטט בכל עין ולאחר כמה זמן האדמומיות חולפת (משהו כמו שעה)
    יש לציין שבמהלך היום אין לי שום אדמומיות או גירוד מלבד גירודים קלים שלא נראה לי שקשורים לעניין.

    אשמח לקבל המלצות ותגובות מה לעשות? בכל מקרה קבעתי תור לאותו הרופא אך התור הוא רק ב-30 לחודש.
    לכן אשמח לתשובות כיצד להתנהג עד לתור אצל הרופא

    תודה ,
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אודם בעיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודם בעיניים - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    19/09/2013

    לא ניתן לענות ללא בדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו