עליית מספר במשקפיים בכל תקופת זמן..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עליית מספר במשקפיים בכל תקופת זמן..
    שיר
    02/04/2014

    שלום רב.
    אני מרכיבה משקפיים מגיל 9 בערך כיום בת 21 אני מאוד לא אוהבת משקפיים ולרוב אני עם עדשות ראיה. בדר"כ למרות שיש לי צילינדר אני מרכיבה עדשות מגע בלי צילינדר ורואה איתן טוב.
    התחלתי ב2- וכבר בגיל 19 הייתי עם 4.50- ו4.75- ובנוסף צילינדר של 0.50 ו0.45 בערך.. בתקופה האחרונה חלה הדרדרות שוב בראיה שלי והיום עברתי בדיקת עיניים ועלה המספר 5.00- ו-5.50 ובנוסף גם הצילינדר עלה. זה נורא מדאיג אותי כי זה לא מפסיק לעלות גם רציתי לעשות ניתוח להסרת משקפיים אבל הבנתי שזה רק אחרי תקופה שבה נשאר המספר קבוע.
    שאלתי היא מה אני עושה לא נכון שהמספר לא מפסיק לעלות?
    האם אתה ממליץ על ניתוח בלייזר להסרת המשקפיים? ואם כן איפה?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליית מספר במשקפיים בכל תקופת זמן.. - תגובה

    ד''ר יובל דומניץ
    03/04/2014

    למה לא לנתח אפשר להגיע לבדיקה
    אם את מעוניינת מוזמנת להגיע אליי
    גדילת מספר היא עקב שינויים גנטיים הורמונליים וסביבתיים לא להילחץ זה לא נמשך לנצח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו