ניתוח לייזר לאחר סגירת חור ברשתית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח לייזר לאחר סגירת חור ברשתית
    בן
    12/10/2014

    אני בן 29 ואני צריך חוות דעת ניטרלית שהיא לא שייכת למכוני הלייזר.
    בצעתי בדיקת התאמה ב 2 מכונים שונים ואני מתאים ל inter lasik ול z-lasik.
    לפני כ 13 שנה היה לי חור ברשתית העין, עברתי טיפול לייזר ומאז אני נמצא במעקב.
    יש לי שאלות לגבי זה:
    1) האם זה בסדר שעוברים ניתוח לייזר להסרת משקפיים במקרה כזה?
    2) אם לאחר ניתוח יהיה לי שוב חור/קרע ברשתית, האם תהיה אפשרות לבצע טיפול לסגירת החור בלי בעיה?
    3) נכון להיום אני מרכיב עדשות מגע רכות עם קמירות של 8.6, אם לאחר הניתוח הראיה שלי תדרדר ואני אהיה זקוק למשקפיים, האם תהיה לי אפשרות להרכיב עדשות מגע עם קמירות שהיא יותר גדולה למשל 8.9?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח לייזר לאחר סגירת חור ברשתית - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    19/10/2014

    אפשר לעבור ניתוח להסרת משקפיים אחרי טיפול לייזר ברשתית. ניתוח בשיטת לאסיק כרוך בהפעלת לחץ על העין לזמן קצר. בשיטת PRK לא מפעילים לחץ על גלגל העין. התייעץ עם הרופא שלך לגבי הנקודה הזאת.

    אפשר לעבור טיפול לייזר ברשתית גם אחרי ניתוח להסרת משקפיים.

    מכיוון שניתוח להסרת משקפיים יוצר שינוי בקימור הקרנית, התאמה של עדשת מגע אחרי ניתוח כזה עלולה להיות יותר מורכבת. ההתאמה צריכה להתבצע ע"י מומחה בתחום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו