קטרקט - דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קטרקט - דחוף
    אור
    27/07/2015

    לאחר ניתוח קטרקט בעין אחת היה חום וכאבי שרירים מתמשכים ונוראים. הרופא המנתח טען שאין קשר ורופאת המשפחה נתנה עוד אנטיביוטיקה. הראיה בעין המנותחת שראתה קודם לניתוח לא כ"כ רע רק הורתה מאוד עד לצללים והבזקים. למרות תלונות החולה לרופא, במשך שלושה שבועות טען הרופא כי מדובר בתגובה נורמלית ו/או לא קשורה לניתוח ולא חשב על דחיפות לזמן לבדיקה. רק לתת לזמן לעשות את שלו. רק משבדק, חודש אחרי, נמצא הסיבוך והרשתית כנראה הופרדה. שאלותי: 1. אנא הסבר מה עושים במקרה כזה, האם ניתן לרפא וכיצד מומלץ - כרגע ניתנו רק תרופות נוספות עד לשבוע הבא אז תערך בדיקה נוספת. 2. האם לא הזיק עוד יותר במשך פחות מ24 שעות לעשות OCT, תרופות, לפחות 3 פעמים הרחבת אישונים וכעוד 3. לגבי רשלנות הרופא, האם ניתן היה למזער את הנזק באם ניתן היה טיפול מיידי במצוקה. תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קטרקט - דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קטרקט - דחוף - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    30/07/2015

    מקרה כזה אינו מתאים לדיון במסגרת פורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו