קרע ברשתית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרע ברשתית
    רות
    28/11/2015

    בת 60 לפני כחצי שנה הרגשתי כמו עכביש בעין ימין בבדיקה נאמר לי שזה יכול להישאר סטטי ורק ברגע של החמרה להגיע לביח. לפני שבוע קרה לי אותו דבר בעין שמאל ושם גילו חור קטן ברשתית עברתי לייזר לאיחוי החור. אני מאד מאד חרדה שלא אתעוור חלילה. מה עלי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרע ברשתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע ברשתית - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    29/11/2015

    על פי התאור יש לך הפרדות זגוגית (= הג'ל שבגלגל העין), ומדובר בתופעה פיזיולוגית ונפוצה. אין לבלבל עם הפרדות רשתית שהיא מצב שונה לחלוטין. לפעמים במהלך הפרדות הזגוגית נוצר קרע ברשתית, ואז מטפלים בלייזר לאיחוי הקרע.
    הפרדות זגוגית וקרעים שטופלו לא מהווים סכנה לעוורון. קרע שלא אובחן ולא טופל עלול לגרום להפרדות רשתית, שאם לא תטופל עלולה לפגוע בראיה. מכיוון שאצלך הקרע אובחן וטופל נראה שאת יכולה להיות שקטה. בכל מקרה, כל תופעה חדשה או החמרה של תופעה קיימת מחייבת בדיקה. כמו כן מומלצת בדיקה תקופתית של רופא עיניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו