שאלה בנוגע לסדר יום תקין לילד בגיל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בנוגע לסדר יום תקין לילד בגיל
    ג
    06/01/2012

    אני פונה בבקשה לקבל חו"ד רפואית מקצועית מהאנשים האמורים לעסוק גם ברפואה מונעת ומשמרת, ולא רק במתן תרופות.
    בתחילת השנה הוחלה בגני הילדים תכנית "אופק חדש" המאריכה את יום הלימודים בגן עד לשעה 14.00 וגורמת לכל ילדי הגנים לקבל את ארוחת הצהריים שלהם בשעה 14.15-14.30 לערך. כשאני גידלתי את ילדי, הם אכלו א' צהריים ב12.00 או לכל המאוחר ב13.00.כך סברתי שנכון, בהנחה שהם מקבלים ארוחת ביניים ב16.00 וארוחת ערב ב19.00.
    יתרה מזו, ילדי הגן הנשארים בגן עד 17.00, ולא ישנים בצהריים, מאחר ובגנים עירוניים אין תנאים להשכבה, שלא לדבר על חשיפתם לשמש בשעות הצהריים, כשצוות הצהרון רוצ ה לנקות את הגן ושולח אותם שוב..לחצר.
    האם סדר יום שכזה הוא לטובת בריאותו של הילד? האם ילד בגיל 3/4/5 לא זקוק למנוחת צהריים? אשמח לקבל את דעתכם המלומדת והמלצותכם, בעיקר לאור העובדה שלמרבה הפלא, נבחר במערכת החינוך הנושא : " אורח חיים בריא" כנושא מרכזי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנוגע לסדר יום תקין לילד בגיל - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    07/01/2012

    תוכניות אלו מערכות לאחר דיון מעמיק של אנשי מקצוע במשרד החינוך ושותפים ליצירתם גם אנשי מקצוע ממשרד הבריאות.
    דעתי האישית שאין כל בעייה אך אני נותן את הקרדיט לאנשי המקצוע האחראים על התכנית,
    אם יש לך ספקות תוכלי לפנות גם אליהם
    שבת שלום
    פרופסור איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו