עזרה בקשר לבני בן השנתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בקשר לבני בן השנתיים
    מלי
    03/02/2012

    שלום רב,
    בני בן שנתיים וחודשיים.
    לפניי כשלושה שבועות חלה במחלת חום למשך של חמישה ימים לאחר שהחלים ממנה, החל להתשעל מאוד בלי חום.
    רופאה שבדקה אותו אמרה שיש לו ברונכיט חריפה ונתנה לו אזניל לחמישה ימים. ביום השני לטיפול, רופא הילדים שלו בדק אותו ודרש להפסיק במיידית את האזניל.
    שלושה ימים לאחר מכן חזרו השיעולים ואיתם 39+מעלות חום.
    לאחר שישה ימים של חום ושיעולים ונזלת בצילום חזה נראה תסנין ראתי מתחת לצלע כשהבדיקות דם היו גבוליות בין דלקת נגיפית לדלקת חיידקית.
    הילד קיבל מוקסיפן פורטה למשך חמישה ימים,פעמיים ביום 9 סמ"ק כל פעם. החום נעלם ואיתו הצינון והשיעול.
    יומיים לאחר סיום האנטיביוטיקה והשיבה לגן, הילד התחיל שוב להתנזל ולהשתעל בלי חום אבל השיעול מתחיל להתגבר, הוא נוחר בגלל האף הסתום וקצת מתעורר בלילה.
    אני מאוד מאוד לחוצה.
    1.האם ניתן לייחס זאת לדלקת ריאות שלא עברה או שזה משהו חדש?
    2. האם כדאי לקחת אותו לרופא לבדיקה או לחכות ואם לחכות אז מתי לקחת?
    3. האם מומלץ לתת לו סירופ מוקוליט לשיעול ומה אני עוד יכולה לעשות להקל עליו קצת?
    אני מאוד מאוד דואגת לו. אנחנו בסחרחרה הזאת כבר כמעט חודש.
    אודה מאוד מאוד לעזרתך.
    מלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בקשר לבני בן השנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בקשר לבני בן השנתיים - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    04/02/2012

    מוקוליט לא כל כך יעזור
    להבדק שנית -תמיד כדאי ליתר בטחון
    נזלת ושיעול אם אינם מלווים בחום, אינם מצריכים טיפול ספציפי ושכיחים מאוד בחורף
    מי מלח לאף ואדים עוזרים
    שלך
    פרופ איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכון

    זוהר
    07/02/2012

    כבר למדתי מנסיוני, נזלת ושיעול שלא מלוווים בחום, אין מה לעשות! חוץ מלחכות שיעבור.. ומקסימום לתת משהו טבעי כדי להקל.
    אני מצאתי שהרפואה הסינית מאוד טובה בתחום הזה פעם אחרונה שהבן שלי חלה הרוקח בבית טבע המליץ לי על "פנדה" של זן צמחים לנזלת וגודש ובאמת תוך כמה ימים זה ממש השתפר בלי מוקוליט ובלי נעליים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו