ריפלוקס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריפלוקס
    שרית
    19/03/2012

    שלום רב,
    יש לי תינוקת בת 4.5 חודשים ששוקלת 6.600 שאיבחנו לה לפני כחודש ריפלוקס סמוי , זאת לאחר שהסברתי לרופאה שהילדה מסרבת לאכול , כל ארוחה שמשכיבים אותה להאכלה והיא רואה את הבקבוק היא צורחת ובוכה יש לציין כי היא אינה פולטת הרבה אולם אני מרגישה שהאוכל עולה לה , קיבלנו טיפול של זנטק 1.6 מ"ל פעמיים ביום למשך 3 שבועות , בתקופה זו המצב השתפר אולם ברגע שהפסקנו נהיה יותר גרוע , קיבלנו לפני כשבוע לוסק 2.2 מ"ל פעם ביום ואת התרופה אנו נותנים בלילה חצי שעה לפני הארוחה אולם אין שינוי , היא יכולה לא לאכול במשך כל היום , אני מאכילה אותה במטרנה עם קונפלור וזאת לאחר שסרבה לאכול אינפמיל, בנוסף כל היום הידיים שלה בפה והיא מוציאה המון רוק , אנחנו כבר חסרי אונים נגשנו לרופאה כבר כמה פעמים האם יש דרך טיפול נוספת והאם המינון של הלוסק שהיא מקבלת סביר ?( מצטערת על אורך השאלה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריפלוקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    24/03/2012

    נראה לי שמדובר ברפלוקס
    אם כל מה שעשיתם עד עכשו לא עזר
    מציע להתייעץ עם מומחה לגסטרו ילדים
    שלך
    פרופ איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו