ריפלוקס? אלרגייה לחלב? מיואשת.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריפלוקס? אלרגייה לחלב? מיואשת.
    דניאלה
    24/03/2012

    ממש צריכים את עזרתכם, מיואשת ומדוכאת.
    בני הקטן בן חודש וקצת,יפה חייכן ומאוד צרחן.
    מהיום הראשון בעייתי עם אוכל. כבר בביתי חולים אכל בכמויות מאוד גדולות שאפילו האחיות ריחמו עליו והאכילו אותו אקסטרה.
    כל האכלות שלו מלוות די מההתחלה בבכי, התעוותויות, חוסר שביעות רצון. הוא עושה גרעפסים רבים וממשיך להתפתל. על שידת ההחתלה כשמרימים לו רגליים משחרר גזים חופשי, צואה רבה וממשיך לדאוב.בזמן האכלה ממש מרגישים רעמים וברקים בתוך הבטן שלו.
    פולט לא בכמויות ולא בקשת אבל לעיתים פולט וגם מהאף.
    לעיתיםמקיא בקבוקים שלמים.
    הייתי עם סוכרת הריון ועם דיאטה חריפה משבוע 26 והוא נולד קטן, 2.5 כמו מורעב שמתנפל על האוכל, אוכל מהר בטירוף.
    שלשום התחיל להקיא בקבוקים שלמים, בבית החולים אמרו שכנראה האבסת יתר משלובת בריפלוקס ואמרו לתת מנות קטנות כל כמה זמן- היה אוכל עד כה 120 של 3-4 שעות-יותר מהרצוי-עלה בחודש קילו וחצי שזה פי שתיים מהמומלץ.

    התחלנו להאכילו במנות קטנות וזה ממש ממש מטריף את המערכת, הוא קם ומתאונן כל הזמן. כבר לא יודעת מתי זה גזים, מתי רעב, מתי סתם לא רוצה לישון, לא יודעת כלום. הגבינו לו את המיטה, מאכילה בזווית של 45 מעלות,נותנת סימקול, הוא לא מקיא אבל לא מאושר רוב הזמן.

    האםזה נשמע מזכיר ריפלוקס? מה לעשות איתו כדיי לעזור לו? הארוחות הקטנות כבר שיגעו אותו ושיגעו אותי.
    בנוסף הרופא ילדים חשד בזמנו ברגישות לחלב פרה-מה ההבדל בין זה לריפלוקס? איך מבדילים ומאבחנים את הבעיה?
    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הייתה בעיה דומה

    ג'ני
    24/03/2012

    הי,
    כדאי לך לקחת אותו לרופא ילדים שיסתכל איך את מאכילה אותו.
    אם זה ריפלוקס- אז ירשמו לך מרשם לאוכל סמיך יותר- אנפמיל- לי זה עשה פלאים לילד... בהתחלה האנפמיל עושה קצת עצירות- אבל אח"כ הבייבי מתגבר על זה (אגב, אצלי הוא הצליח להתגבר לבד והייתי מכינה לו את התמל מחליטה של תה שומר- גרעינים שקונים במשקל בסופר ולא תעשייתי)...

    בהצלחה ובריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס? אלרגייה לחלב? מיואשת. - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    24/03/2012

    בהחלט מדובר ברפוקס,
    אם הבעייה חמורה ניתן להציע גביסקון (אלגיקל)
    ניתן להתייעץ עם רופא הילדים או מומחה לגסטרו
    שלך
    פרופ איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו