פעוטה אפאטית ללא חום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעוטה אפאטית ללא חום
    שני
    01/04/2012

    שלום,
    בתי בת השנה ו-3 חודשים, בריאה בד"כ, התעוררה השבוע מוקדם בבוקר והקיאה אחרי שקיבלה לשתות מים. אחרי שהקיאה פעם נוספת שמנו לב שלמרות שהיא עם עיניים פקוחות היא איננה יוצרת קשר עין או מגיבה אלינו ונראית מאוד אפאטית. היא לא הצליחה לעמוד או לשבת ונראתה כאילו היא נרדמת ומתעוררת חליפות. מדדנו חום ולא היה לה. כמובן שנבהלנו מאוד ונסענו איתה למיון, כשבדרך הקיאה פעם נוספת, אך לאט לאט חזרה להגיב אלינו. כשהגענו לביה"ח (כעבור כ-40 דקות) חזרה לעצמה לגמרי ונשלחנו הביתה ללא טיפול ובלי הסבר ברור למה שקרה. המדדים שנלקחו לה היו תקינים (ל"ד, סטורציה) וכך גם בדיקת שתן. יש לציין שבדרך חזרה (כשעתיים מאוחר יותר) היתה עייפה מאוד ונרדמה מיד. מאז- כבר 5 ימים מתפקדת כרגיל.
    האם להערכתכם יש צורך בברור נוסף של הגורם לאירוע? ואם כן- אל מי עלינו לפנות?

    תודה רבה!
    שני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעוטה אפאטית ללא חום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעוטה אפאטית ללא חום - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    08/04/2012

    אם התופעה לא חוזרת אפשר רק לעקוב באופן צמוד - גם אחר שינויים קלים בהתנהגות. במידה ויש ספק יש צורך בבדיקת רופא מטפל ושקילת בירור מטבולי ונוירולגי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו