בליטה בצלעות בתינוק בן שנה וחודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בליטה בצלעות בתינוק בן שנה וחודש
    שחר
    01/04/2012

    שלום לכולם,
    לפני מספר ימים גיליתי לבני בן השנה וחודש בליטה באזור התחתון של הצלעות בצידו השמאלי של הגוף, לבני אין חום , הוא מתנהג רגיל לגמרי ,פעיל ובמצב רוח מצויין.
    ניגשתי איתו לרופאת ילדים בקופ"ח שהפנתה אותי לאורטופד במר"מ שטען שהילד נראה במצב מצויין הוא גם לחץ לו על הבליטה וזה לא הפריע לילד כלל, הוא החליט שמרבית הסיכוים שהילד בסדר , אך שליתר בטחון הוא מפנה אותנו לכירורג בעוד חודש , הוא טען שאין צורך לערוך לילד צילום. מאז הופעת הבליטה עברו ארבעה ימים ולא עושה רושם שהבליטה הזו הולכת להיעלם , האם יש לי סיבה להיות מודאג?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בליטה בצלעות בתינוק בן שנה וחודש - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    08/04/2012

    יתכן ומדובר בממצא אקראי של מבנה מולד חריג של העצם-אבל יתכנו עוד אפשרויות. אפשר להסתכל בתמונות ישנות של הילד בעירום, ולבחון האם הממצא היה קיים בעבר. יש צורך במעקב צמוד וביצוע צילום לפי החלטת הרופא המטפל. העובדה שהילד מרגיש מצוין - בדרך כלל רומזת על בעיה לא קשה.אבל יש צורך במעקב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו