מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ביתי בת 5 שבועותאלית שחף02/04/2012
ביתי שוקלת 4880 , אוכלת תחליף חלב של סמילאק (ארוחה בדר"כ נעה בין 80 ל-120 בערך כל 3 שעות). אתמול לפנות בוקר היא אכלה 80 ובשעה 8:30 בבוקר היא אכלה רק 40. ב12 בצהריים ניסיתי שוב לתת והיא אכלה רק 20. בפעם האחרונה שעשתה קקי הייתה אתמול בלילה. כל הבוקר היא ישנה ומדיי פעם היא קמה בצרחה ומתעוותת בגלל הבטן . אחכ היא חוזרת לישון כרגיל.
האם אני צריכה לקחת אותה לבדיקת רופא? אילו סימנים צריכים לעורר חדש שמשהו לא בסדר? יכול להיות שזו רק בעיית גזים שתעבור במהלך הזמן? תודה אלית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביתי בת 5 שבועות - תגובה
פרופ' חיים ביבי03/04/2012ירידה בתיאבון במיוחד אם יש אי שקט מחייבת בדיקת רופא באופן דחוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב שלום
אלית שחף03/04/2012אתמול לקחתי את התינוקת לשניידר, שם בדיקות השתן והדם שלה היו תקינות. הבטן לטענת הרופא בסדר גמור (לא נפוחה) והיא עשתה שוב יציאה. היא אוכלת אבל לא הכמויות הרגילות שלה (120) אלא זה נע בין 50 ל-80. האם זה תקין? יכול להיות ש120 זה הרבה מדיי עבורה? האם העוויתות שיש לה נובעות מגזים ( לאור תוצאות הבדיקות שעשינו)? שוב תודה אלית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב שלום - תגובה
פרופ' חיים ביבי08/04/2012חישוב כמות האוכל 150 סמ"ק X משקל גוף / לחלק למספר הארוחות = מנה
יתכן והעויתות נובעות מגזים או מתהליך אחר - יש צורך במעקב רופא מטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
