מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי גב לילדה בת 3 וחצידנה30/04/2012
שלום,
ביתי בת 3 וחצי מתלוננת כבר כחודש על כאבי גב תחתון.
אין הגבלה בתנועה, אין שינוי הליכה, אין חום, הילדה מתפקדת כרגיל למעט העובדה שהיא מציינת כל יום, לפחות פעמיים שכואב לה הגב.ואז תופסת אותו כזה, מבקשת מסאז' קצר וממשיכה הלאהלהשתולל ולהתנהג כרגיל.
בדיקת רופא ילדים וארטופד ילדים- תקינה.
בדיקות דם מלאות, צילום ע"ש- תקין.
אולטראסאונד בטן+ כליות+דרכי שתן0 תקין.
בדיקת שתן+תרבית- תקין.
הילדה ממשיכה להתלונן...
האם ניתן להרגע שכן הבדיקות תקינות ושבסה"כ היא מתנהגת רגיל לחלוטין למעט העובדה שמציינת שכואב לה מידי פעם, ואז כעבור דקה/שתיים ממשיכה להשתולל כרגיל או שכדאי בכל זאת לעשות מיפוי עצמות או בדיקות הדמייה אחרות? תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
דנה01/05/2012בשבוע האחרון יש קצת שיפור, מתלוננת אחת ל 3 ימים, אין כל שינוי בתפקוד למעט התלונה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי גב לילדה בת 3 וחצי - תגובה
פרופ' חיים ביבי02/05/2012כמובן שאפשר לעשות בדיקות הדמיה נוספות אבל כמובן לאחר החלטת הרופא המטפל.
כל אחת מהבדיקות עם תופעות לוואי - מיפוי=קרינה, MRI = הרדמה ועוד.
עד כמה שמסרת היא נמצאת במעקב של הרופאים המתאימים.
יש הרבה תהליכים אשר מופיעים באופן ברור עם הזמן או נעלמים ולכן המעקב הצמוד אצל רופא אחד חשוב מאד. אם התלונה תמשיך בודאי שיש צורך בבירור נסוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
