מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יציאות מעטותשרון02/05/2012
שלום,
הבת שלי בת 5 חודשים.
בחודשיים הראשונים ניזונה מחלב אם ולאט לאט התחלתי להעביר אותה לסימילאק (בשל מיעוט חלב), כאשר בכל חודש הורדתי בקבוק אחד של חלב אם והוספתי בקבוק אחד של סימילאק.
עד שהתחילה לקבל סימילאק היו לה כמה יציאות ביום ומאז שמקבלת גם סימילאק וגם חלב אם (3 חודשים אחרונים) יש לה יציאה אחת ל 3-4 ימים.
חשוב לי להגיד שהיא לא מראה שום סימן של סבל - לא במשך הימים ללא היציאות ולא בעת מתן היציאה.
רופא הילדים אמר שכל עוד לא מראה סימנים של סבל, הכל תקין מבחינתו.
מה דעתך? מה יכולה להיות הסיבה לכך? האם אני "משגעת" את מערכת העיכול שלה בכך שאני משנה את התזונה שלה אחת לחודש?
תודה,
שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות מעטות - תגובה
פרופ' חיים ביבי03/05/2012טווח היציאה אצל תינוק היונק חלב אם מאחרי כל ארוחה עד כפעם בשבוע.
יש לסמוך על הרופא המטפל ולדווח לו על אי נוחות ושינוי קיצוני ביציאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתינוקת ניזונה בעיקר מתחליף
שרון03/05/2012תודה רבה על תשובתך.
לשם הבהרה - התינוקת ניזונה בעיקר מסימילאק, למעט בקבוק אחד ביום של חלב אם שאוב.
להבנתי, תינוק הניזון בעיקר מתחליף, יש לצפות ליציאה אחת ליום ועל כן השאלה.
תודה,
שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתינוקת ניזונה בעיקר מתחליף - תגובה
פרופ' חיים ביבי03/05/2012עדיין מותנה בהרגשה הכללית אם אין סבל אפשר לחכות להתערבות טיפולית.
מאחר ולכל רופא דרך אחרת להתמודדות עם הבעיה רצוי להתייעץ עם הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
