בעיות בליעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות בליעה
    אמא
    03/06/2012

    שלום
    יש לי ילדה בת 10 חודשים שמסתבר שיש לה בעיות בליעה עשינו בדיקה שנקראת swaling study (גרים באמריקה) ובבדיקה יצא ששרירי בית הבליעה חלשים.מיד אסרו עלינו לתת כל נוזל דרך הפה ושמו לה צינור שהולך דרך האף ישירות לבטן מכיוון שהנוזלים הולכים לריאות ולא לבטן וזה יכול לגרום לדלקת וכו"...הילדה כן יכולה לאכול דברים קרים כמו יוגורט פירות קרים (גרבר)הכל טחון וקר ושאלתי בעצם היא האם אני חייבת להמשיך עם הסימילאק ? האם יש סיכונים בלהפסיק עם זה בגיל כזה? כי הריי רק בשביל "הנוזלים" היא צריכה רת הצינור הזה וכמו שאפשר לתאר זה סיוט אחד גדול מכיוון שהיא מושכת את זה וכל פעם צריך לרוץ לבית חולים להכניס חדש וכו
    עוד שאלה אפשר לתת את הסימילאק בדרך אחרת אולי ביוגורט אולי בפירות???
    אשמח ךקבל תשובות או דעות בנושא תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות בליעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות בליעה - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    06/06/2012

    אפשר להחדיר צינור לקיבה - אני בטוח שאם עברה בירור גם גסטרואנטרולוג ילדים מעורב ובתחום הזה הם מבינים ויודעים הרבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו