גזים?? בבקשה עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גזים?? בבקשה עזרה
    אלכסו
    01/08/2012

    בתי בת שבועיים וחצי, מזה שבוע יש לה את כל התסמינים לקוליק (התקשות הבטן, בכי מכאב, גזים וכדומה) רק שמה, בכל מקום כתוב שזאת תופעה שבאה פעם ביום למקסימום 3 שעות אבל היא סובלת מזה במשך כל היום עם הפסקות של כמה שעות ושוב חוזר. ניסינו עיסויים וכל המלצה אפשרית שיש אבל כלום לא עוזר. בימים האחרונים התופעה התגברה באמצע הלילה אבל הלילה היא ישנה טוב והתופעה הגיעה מהצהריים ונמשכת כבר כמה שעות. הדבר היחידי שמרגיע אותה זה לשכב על הבטן אבל אנחנו מפחדים להשכיב אותה בלי השגחה ואי אפשר להשגיח עליה כל הזמן! האם מדובר בקוליק או שיש חשש למשהו אחר? מה עושים? רופא הילדים בקופת החולים לא זמין בשבוע וחצי הקרובים.
    אם זה משנה, בגיל שבועיים היינו בטיפת חלב והעלייה במשקל תקינה, עשינו גם סקירת מערכות ראשונה ושנייה שהיו תקינות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גזים?? בבקשה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו

    אלכסו
    01/08/2012

    הילדה משמיעה כל הזמן קולות בליעה גם כשלא יונקת (אני מניקה אותה הנקה מלאה) וגם יש לה כחמש-שש יציאות ביממה, האם קולות הבליעה הם בסדר? ותדירות היציאות? איך אני מבדילה קקי רגיל משילשול? תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גזים?? בבקשה עזרה - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    04/08/2012

    בעיית הקוליק אכן מציקה מאוד.
    בזמן הערנות ותחת השגחה ניתן להשכיבה על הבטן להקלה.
    נכון להיום התכשירים להקלה לא הוכחו כיעילים
    שלך
    פרופ איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד כמה שאלות- בבקשה עזרה!

    אלכס
    05/08/2012

    מדוע ניתנת ההוראה לא להשכיב את התינוק על הבטן בשנה הראשונה עם אחרי כמה חודשים הוא יכול להתהפך בעצמו?
    ואשמח לקבל תשובה על הבליעות, האם זה תקין שהיא משמיעה קולות בליעה מדי פעם כשהיא לא אוכלת?
    ועוד שאלה חשובה, היום שוב כאבה לה הבטן/היו לה גזים, היא הראתה סימני רעב אז האכלתי אותה אבל היא לא הפסיקה לאכול, היא אכלה כמות פי שניים גדולה מבדרך כלל ובכל זאת המשיכה לאכול, ברגע שהיא עשתה הפסקה ושקלתי להשכיב אותה היא התחילה לצרוח ולדרוש עוד ועוד, באיזשהו שלב נבהלתי שכאב הבטן יתגבר עם תאכל כמות עצומה כזאת אז דחפתי לה מוצץ, אבל היא כבר כמה שעות לא מפסיקה עם התקפי הצרחות כל כמה זמן ולדרוש אוכל. מה עושים במקרה כזה? לתת לה לאכול כרצונה? מתי יודעים עם זה מספיק?
    אנא התייחסו לשאלותיי, תודה רבה! כל כך טוב שיש פורום כזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה תענו לי

    אלכס
    19/08/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו