שאלה חשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה
    גיל
    30/08/2012

    שלום רב,
    בתי בת שנה כאשר חמתי שומרת עליה מאז שנולדה.
    מרגע הלידה היא לא רצתה להירדם לבד,כדי למנוע ממנה חוסר בשינה וכן עצבנות יתר הרגלנו אותה (מתוך חוסר ניסיון)להירדם תוך כדי טיול בעגלה במהלך היום-אחרת היא היתה בוכה בלול ולא יושנת כלל.(שתי תנומות של שעה וחצי). ובלילה ראשית מרדימים אותה במיטת הורים וברגע שהיא נרדמת (לאחר כחצי שעה) מעבירים אותה ללול-והתינוקת יושנת שינה רצופה בערך מ-21 ועד 7 בבוקר של מחרת עם כמה יקיצות רק לטובת מוצץ.
    כמו כן התינוקת הורגלה לאכול עם צפייה בסרטים מצויירים וכן עם משחקים.

    לפני כמה ימים התינוקת הלכה למעון הראשון שלה,וכמובן איננה מוכנה להירדם אפילו לא לא דקה במהלך היום לא על המזרן ולא בלול למרות כל מאמצי המטפלות ולמרות שהיא עייפה מאוד,לא מוכנה לאכול כאשר מאכילים אותה,בנוסף לזה גם בבבית התינוקת לא מוכנה להירדם בלול וברגע ששמים אותה שם היא צורחת ובוכה עד אשר מעבירים אותה למיטת הורים-כלומר המצב יותר גרוע מבעבר כי לא ניתן להשכיבה כלל בלול ויוצא מצב שהיא יושנת איתנו.
    יש לציין כי שהיהה בחדר עם התינוקת לא עוזרת כי היא יננה מפסיקה לבכות

    השאלה שלי היא:

    1.מה עלינו לעשות כעת לוותר לה שתישן במיטה שלנו כי גם כך קשה לה ההסתגלות בגן אבל זה יצור לנו בעיה כי התינוקת לא תתרגל לישון בשום מקום אחר(וגם כך היא רגילה להירדם בעגלה במהלך טיול) או לחילופין להרגיל אותה לישון בלול עם כל הקשאים הכרוכים בזה?

    2.מה היא הדרך הטובה לפי דעתך לפעול במצב זה כדי מצד אחד לא להקשות עליה עוד יותר את הפרידה מההורים-הסתגלות בגן ומצד שני צריך להרגיל אותה לישון כדי שהיא תישן בגן אחרת היא לא רוצה לישון שם בכלל?

    3.מה עלינו לעשות בנושא האוכל האם להמשיך להאכיל אותה עם משחקים כי אחרת היא אוכלת ממש מעט?

    4.מהיא הדרך הטובה והמומלצת ביותר להרגיל את התינוק לישון במיטה שלה בשלב זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    30/08/2012

    בשום מקרה אסור לוותר ולהעביר למיטת ההורים. כמובן שיש צורך להיות ליד התינוקת באזור המיטה שלה כמה שצריך, כדי שלא תרגיש נטישה.
    יש צורך במתן גבולות התנהגות - בהדרכת מבוגר מנוסה בסביבה הקורבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה

    גיל
    30/08/2012

    להיות לידה וללטף אותה בזמן שהיא נרדמת לא עוזר מכוון שהיא צורחת ובוכה ללא הפסקה....
    האם עכשיו שהיא מתרגלת לגן הראשון שלה וגם ככה מאוד קשה לה והיא לא אוכלת ולא יושנת טוב זה הזמן שצריך להרגיל אותה לישון בלול ולא להעביר למיטת הורים לפחות שתירגע?

    אני לא רוה שום דרך ךהרגיל אותה לישון בלול כרגע רק בשיטת 5 הדקות .....
    האם השיטה הזאת מומלצת לפי דעתך?
    והאם כדאי עכשיו להרגיל אותה לשינה או אחרי שתתרגל לגן?

    וכנ"ל גם לגבי האוכל-הילדה רגילה לאכול עם משחקים ושרטים מצויירים,כמובן שבגן אין לה את זה ולכן היא איננה אוכלת....

    האם עכשיו כדאי להרגיל אותה לאכול או כרגע להמ שיך במה שהיא רגילה ורק אחרי שתתרגל לגן להרגיל אותה גם לגבי האוכל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    30/08/2012

    גבולות רצוי לשים מיד. תמיד הזמן לא מתאים. אם תהיו לידה בזמן ההרדמות - ותשדרו אהבה ואמפטיה היא תרגע בסוף.
    לגבי האוכל אם עולה טוב במשקל אין מקום לדאגה.
    אם לא יש מקום להתערבות מקצועית-בדיקת רופא מטפל ובהמשך לפי החלטת הרופא בירור נוסף או הפניה לגורם מקצועי.
    לדעתי את כל השאלות יש צורך להעלות בפני גורם מקצועי שיוכל לעקוב אחר ההתפתחות באופן שוטף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה אחרונה בהחלט

    גיל
    30/08/2012

    השיטה של להישאר לידה ולתת לה חום ואהבה איננה עובדת גם לא לאחר כמה שעות שהות איתה בחדר היא ממשיכה לצרוח ולבכות.

    האם שיטת 5 הדקות היא שיטה יעילה והאם כדאי להשתמש בה כעת בהתחשב בעובדה כי הילדה גם כך בוכה רוב היום ועדיין בשלבי הסתגלות בגן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה אחרונה בהחלט - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    31/08/2012

    מאחר וקשה להעריך את המצב על סמך תיאור בכתב במיוחד לאור הקושי שלי להיות מודע לכל הבעיות - ממליץ לפנות לרופא המטפל שימליץ לכם על גורם מייעץ קרוב למקום המגורים. לכל מצב יש את הגישה שלו שאמורה להבחן בזמן אמת תוך אפשרות לזמן תגובה סביר של היועץ. ככלל יש צורך בהרבה סבלנות וכוחות נפש עד שתגיעו למנוחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו