תולעים - בת שנה ו- 9

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תולעים - בת שנה ו- 9
    נירה
    02/09/2012

    שלום רב,

    לפני שלושה ימים גילינו תולעים (לבנות קטנות) בצואה של בתי, בת שנה ו- 9. לקחנו אותה מיד לרופא, והיא קיבלה מנה אחת של 5 מ"ל ורמוקס. נאמר לנו לחזור על הטיפול לאחר 10 ימים. בעקבות קריאה על הנושא, לקחנו כל בני הבית גם מנת ורמוקס, למרות שהרופא לא אמר לנו דבר על כך ולאף אחד לא היו סימפטומים של תולעים. כמובן שמצעים, מגבות, בגדים תחתונים ופיג'מות הוחלפו מיד ועברו כביסה. אתמול, יומיים אחרי הטיפול, ראינו שוב תולעת בצואה שלה. האם זוהי אינדיקציה לכך שהתרופה לא פעלה? האם יש צורך במנה נוספת מלבד זו שתנתן כעבור 10 ימים? או בתרופה אחרת?
    בנוסף, שיטוט בפורומים העלה שהרבה ילדים נדבקים שוב ושוב. איך אפשר למנוע זאת?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תולעים - בת שנה ו- 9

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים - בת שנה ו- 9 - תגובה

    ד``ר אנדריי וולביץ`
    02/09/2012

    הטיפול המומלץ הוא 5 מ"ל וורמוקס פעמיים ביום ל-3 ימים. כעבור 10 ימים יש לחזור על סבב טיפולי נוסף.
    דרך למנועה הדבקות חוזרת= שמירה על היגיינה אישית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו