רפלקס נפילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רפלקס נפילה
    אלכס
    03/09/2012

    שלום, בתי בת חודש וחצי (7 שבועות)
    מאז שהתחיל הקוליק, לא הסכימה לישון על הגב, רק על הבטן.
    עכשיו הקוליק עבר והתחלנו לנסות להרגיל אותה לשינה על הגב ונתקלנו בבעיה.
    קודם כל היא לא מסכימה להירדם, וכשאנחנו תופסים אותה מאד עייפה ומשכיבים אותה על הגב והיא כן נרדמת, היא כל הזמן מתעוררת בבהלה מרפלקס הנפילה (מושיטה ידיים לצדדים ולמעלה)
    אני מכירה את הרפלקס, למדנו עליו, אבל לא ייתכן שהוא יפריע לה לישון על הגב. לא שמעתי מהורים אחרים שהרפלקס היה כל כך מפותח שהוא הפריע שינה על הגב.
    מתי הרפלקס נעלם? מה לעשות כדי להתגבר עליו? אנחנו מנסים לשים אותה על הצד אבל היא לא אוהבת, ואני בחוסר ברירה נותנת לה לישון על הבטן אחרת היא לא ישנה וכל פעם אני לא ישנה בלילה כי אני עסוקה בלבדוק מה קורה איתה ועם היא נושמת טוב.
    שאלה נוספת, האם אחרי שהיא כבר מרימה את הראש והכתפיים בעצמה, וגם הופכת אותו מצד לצד, שינה על הבטן הופכת לפחות מסוכנת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רפלקס נפילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תענו לי בבקשה

    אלכס
    05/09/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו