מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- המחלה ,הנוך שונליין פורפורה????????אלין אלחיאני02/10/2012
שלום רב,
שמי אלין ויש לי ילדה בת 5,לפני כחודש וחצי הילדה שלי התחילה להתלונן על כאבים בכל הגוף,רגליים,ברכיים וגב.
יום ראשון (לאחר שהתלוננה כ-4 ימים לפני) הגעתי לגן לקחתה וראיתי כי הילדה לא יכלה לעמוד על הרגליים וממש צלעה,כול פלג הגוף התחתון התמלא בכתמים אדומים כהים,וכפות הרגליים היו עם בצקות.
בבית חולים מאייר הילדה אובחנה במחלת "הנוך שונליין פורפורה" הרופאים נתנו לנו טיפול של נורופן ושלחו אותנו הביתה .לאחר שלושה ימים המצב החמיר והילדה סבלה מכאביי בטן מאוד קשים ,אושפזנו,התחילו טיפול של בטניזול ולוסק ,אחרי 4 ימים שוחררנו ומאז כאביי הבטן לא חולפים,אמנם בתדירות פחותה אך הילדה סובלת כל יום מהתקפות כאבי בטן (ממש מתקפלת) אני מבקשת שתעזרו לנו לדעת יותר על המחלה הזו ,חלק אומרים שהיא נדירה,רצינית מאוד ואנחנו די בהיסטריה..ובנוסף מתי יחלפו כאביי הבטן ? מה ההשלכות בטווח הרחוק?
אנא עיזרו לנו!
אלין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנוך שונלין פורפורה
אמא28/11/2012היי גם בתי בת ה- 6 הובחנה במחלה הזאת אצלנו זה התחיל מכאבי בטן וכתפיים במשך 10 ימים ואחר כך הצטרפו הרגליים והגב היא גם לא יכולה לעמוד על הרגלים גם התאשפזנו וטפלנו בנורפון מה שידוע לי על זה שזה יכול לקחת בין חודש לחצי שנה עד שזה עובר יד לבדוק את הכליות כי זה יכול לפגוע בהם וגם גורם ללחץ דם גבוה אנחנו כבר כמעט 3 שבועות איתה כך מקווה שעזרתי לך יותר בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמחלה ,הנוך שונליין פורפורה???????? - תגובה
ד''ר דניאל שינהר29/11/2012שלום,
זאת תופעה שקורית אחרי מחלות וירליות. לרוב זה מחלים עם טיפול בסטרואידים ללא כל ממצאים בעתיד. הבעיה שלעיתים הם עושים התפשלות מעיים שגורמת לכאבי בטן חוזרים. הייתי ממליץ לבצע לה US של הבטן לשלול את הבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)