האם להוציא מהגן בגלל ריבוי מחלות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם להוציא מהגן בגלל ריבוי מחלות?
    דניאלה
    18/11/2012

    שלום רב,

    ביתי בת שנתיים ושבעה חודשים, נכנסה השנה לראשונה לגן בגיל שנציים וחמישה חודשים. מהרגע שנכנסה לגן היא לא מפסיקה להיות חולה עד כדי הפוגה של יומיים בין מחלה למחלה. עד היום המחלות אובחנו כויראליות החל מוירוס של הקאות, סטרידו, אדנו בתצורתו האלימה, וכלה בפה והגפיים. יש לציין שכל פעם היא חלתה בצורה חריפה. הורי טוענים שאני צריכה להוציא אותה מהגן עד גיל 3, שאס, כפי שהבינו פעם מרופא מסויים, המערכת החיסונית מוכנה יותר. אשמח לשמוע את דעתך בנושא, כי בעלי ואני ממש מסתייגים מהרעיון ולילדה יהיה מאד קשה פסיכולוגית עם צעד כזה. המון תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם להוציא מהגן בגלל ריבוי מחלות? - תגובה

    ד''ר דניאל שינהר
    20/11/2012

    שלום,
    גם אני נגד הוצאה מהגן. אני לרוב מרכיב לילדים אלה טיפול הומיאופתי שמחזק להם את המערכת החיסונית ומונע מהם תחלואה ומשנה את אכיות החיים שלכם ושלו. אשמח לעזור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו