התייעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות
    טלי
    18/01/2013

    בני בן שנה וחצי.ילד בריא באופן כללי.
    בשבוע שעבר הוא חלה (משלישי לשבת): חום, דלקת באוזניים ובגרון. קיבלנו טיפות אנטיביוטיות לאוזניים ומשכך כאבים לאוזניים.
    לאחר 5 ימי טיפול (יומיים אחרונים ללא חום) חזר לגן.

    אחרי יומיים בהם ביקר בגן כרגיל נקראתי ע״י הגננת לאסוף אותו בדחיפות עקב חום.
    לאחר כשעתיים הוא התעלף בידיי ואיבד הכרה ל- 10 שניות. בזמן שהתעלף לא היה לו חום.תוך דקותיים מהרגע שהתעורר חזר לפעילות והשתוללות.

    לקחנו אותו למוקד. הרופא בדק אותו, אמר כי יש לו דלקת מוגלתית באוזן שמאל.
    בדיקת דם (כימיה וספירה) הרופא אמר כי כמות הלויקוציטים שלו גבוה (מצ״ב התשובות).
    בדיקת שתן עם סטיק- תקינה.
    שוחררנו הביתה עם אנטיביוטיקה (אזינול 200 מ״ג), 2.5 מי״ל פעם ביום.

    מה שמטריד אותי:
    1. סימני המחלה הזאת שונים לגמרי ממה שהכרנו עד כה: חום הגוף שלו דינמי, עולה בפתאומית לערך מאוד גבוה ויורד חזרה תוך דקות בודדות (לפני שהספקנו לתת את האקמול). מוזר וקצת מפחיד.
    2. כשהסתכלתי בתוצאות ספירת הדם ראיתי יותר מידי ערכים מחוץ לתחום מעבר ללויקוציטים (מצורף צילום).אשמח לשמוע דעתך.האם הרופא לא מפספס פה משהו?האם יש צורך בבדיקה חוזרת אחרי מתן האנטיביוטיקה?(אחד הדברים שמדאיגים אותי לדוגמא זה ערך הטסיות שלו שיוצא מהתחום, מכיוון שאני סובלת בחודשים האחרונים מערך טסיות גבוה של- 1.5 מליון, חוששת שאין נטייה כזאת גם אצלו).
    3. דבר אחרון: היום התווספו שלשולים וכאב גרון שמונע ממנו לאכול/ לשתות (רואים שהוא רוצה לאכול/ לשתות, אבל מפחד מהכאב).
    תודה רבה רבה וסליחה על האורך.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות - תגובה

    ד``ר אנדריי וולביץ`
    20/01/2013

    סיפור המקרה והן תוצאות בדיקות דם מעידים על תהליך זיהומי חיידקי. המצב אכן דורש טיפול אנטיביוטי.
    מספר דברים חריגים בבדיקות הם כתוצאה מאותו תהליך אחד.
    במידה וישנו שיפור קליני במצב הילד אין צורך לחזור על בדיקות לאחר סיום הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על תשובתך

    אמא טלי
    20/01/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו