שיעול ממושך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיעול ממושך
    שימרית
    11/07/2013

    שלום רב,
    בתי בת שנתיים וחצי משתעלת כבר שלושה חודשים ללא הפסקה בעיקר בלילה ובבוקר ומדי פעם גם במהלך היום. סירופ היסטפד, מוקוליט ולבסוף מוקסימן לא הועילו. פניתי למומחה ריאות שאמר כי בצילום שבוצע לפנימס' חודשים נראה תסנין באונה ימנית תחתונה עם הדגשת הסדק. צילום ביקורת שבוצע 3 חודשים מאוחר יותר הראה שארית מהתסנין הקודם.
    מסקנותיו: טיפול 4 ימים במשאף ונטולין+ AEROCHAMBER + טיפול בסינגולייר למשך חודשיים..
    כעבור יומיים בלבד של טיפול השיעול נמשך והילדה הרגישה כאבי בטן חזקים. שעתיים לאחר נטילת התרופות היא הקיאה הקאה צמיגית.
    שאלתי היא:
    ההאם ההקאה היא "סימן טוב" להוצאת הליחה?
    האם לדעתך הטיפול יעלים את התסנין? מה יקרה אם לא? מה זה יכול להיות?
    במבט שלי על הצילום הרופא הראה לי מעין פס בצורת קיסם בין הצלעות שנראה לו כנוזל.
    מיותר לציין שאני ממש לחוצה מהמצב ואודה לך על הסבר מפורט ככל שניתן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיעול ממושך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול ממושך - תגובה

    ד''ר דניאל שינהר
    12/07/2013

    שלום,
    קשה לתת לך הסברים על משהו שלא ראיתי. בהחלט יכול להיות שהטיפול גורם לה להפרשת הליחה וזה גורם לשיעול עד להקאה. הייתי ממשיך כרגע את הטיפול ורואה מה יהיו התוצאות בעוד מספר ימים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו