תולעים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תולעים
    טלי
    04/08/2009

    שלום רב,
    הבן שלי, בן 8 חודשים נדבק בתולעי מחט (כנראה מאחד מאחיו שבגן). כל המשפחה קיבלה ביום א' בבוקר טיפול בורמוקס. גם בני בן ה- 8 חודשים קיבל 5cc של התרופה (כי ראינו בקקי תולעת). הוא קיבל מנה אחת ובעוד 10 ימים אנחנו צריכים לקבל עוד מנה.

    ולשאלתי- היום, יום ג', הוא עשה קקי ואני עדיין רואה בו תולעים חיות!!!!!!! איך זה יכול להיות? התרופה לא אמורה להרוג אותן?????
    נראה לי שהוא קטן מידי בשביל לקבל את המנה 3 ימים רצוף. אבל אולי זה מה שצריך. מה לעשות?

    אני יודעת שבעוד 10 ימים אנחנו צריכים לקבל עוד מנה. אז עד אז אני צריכה כל יום להרתיח את המצעים?

    מודאגת מאוד ....זה פעם ראשונה אצלנו, ויש לי כבר ילדים גדולים....

    תודה מראש!!!!
    טלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תולעים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים

    פרופ' חיים ביבי
    04/08/2009

    ראשית לא לדאוג.התולעים מרגיזות גורמות לגרד בפי הטבעת וברוב המקרים לא יותר מזה.
    יש מצב לטיפול 3 ימים רצופים ואחרי 10 ימים פעם נוספת. אם ורמוקס לא עוזר אפשר לתת גם תרופה אחרת שאני לא בטוח שנמצאת בשוק קומבנטרין. הטבעונים והצרפתים עושים חוקני שום וממליצים על אכילת שום כטיפול. .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    טלי
    05/08/2009

    תודה לך ד"ר על התגובה המהירה!

    בנוגע לתולעים- בני בן 8 חודשים. טיפול של 3 ימים רצוף אינו מוגזם?
    ואני לא מצליחה להבין- אם הוא לקח מנה אחת של ורמוקס 5 cc, תוך כמה זמן אני צריכה לצפות לא לראות בקקי תולעים חיות?????
    הרי רק אחרי 10 ימים מיום המנה הראשונה הוא מקבל מנה נוספת. האם להקדים אותה?

    תודה!!!!!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים

    פרופ' חיים ביבי
    05/08/2009

    טיפול 3 ימים לא מוגזם. הטיפול ל 3 ימים מקובל לתולעים אחרות ומתקבל ללא בעיות. לגבי מינון - בספרות הילדים כתוב שאפשר לתת בכל גיל כאשר בספרות הקוקחית מדובר על ורמוקס מגיל שנה ויותר.. לגבי תרופה אחרת יש תרופה הנקראת קומבנטרין שהיא חלופה טובה גם כן. מאחר והתופעה לא גורמת לתחלואה קשה אין מקום לדאגה ולמאמצים עילאיים לבער את התולעים. הטיפול כולל גם אמצעי מניעה הכוללים חינוך להגיינת ידיים טובה החלפת מצעים ובגדים שהיו במגע עם הביצים. מאחר וההעברה דרך ביצי תולעים המועברים מפי הטבעת בדרך הידיים אל הפה - יש צורך בחינוך של רחצת ידיים אחרי שירותים ולפני האוכל. מאחר וביצי התולעים מוטלות עם לילה באזור פי הטבעת רחצת בוקר של האזור תנקה חלק גדול מביצי התולעים ובכך נוריד את ההדבקה מאד. מבחינת התולעים אמורים לא להראות אחרי טיפול או שניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו