מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תולעיםטלי04/08/2009
שלום רב,
הבן שלי, בן 8 חודשים נדבק בתולעי מחט (כנראה מאחד מאחיו שבגן). כל המשפחה קיבלה ביום א' בבוקר טיפול בורמוקס. גם בני בן ה- 8 חודשים קיבל 5cc של התרופה (כי ראינו בקקי תולעת). הוא קיבל מנה אחת ובעוד 10 ימים אנחנו צריכים לקבל עוד מנה.
ולשאלתי- היום, יום ג', הוא עשה קקי ואני עדיין רואה בו תולעים חיות!!!!!!! איך זה יכול להיות? התרופה לא אמורה להרוג אותן?????
נראה לי שהוא קטן מידי בשביל לקבל את המנה 3 ימים רצוף. אבל אולי זה מה שצריך. מה לעשות?
אני יודעת שבעוד 10 ימים אנחנו צריכים לקבל עוד מנה. אז עד אז אני צריכה כל יום להרתיח את המצעים?
מודאגת מאוד ....זה פעם ראשונה אצלנו, ויש לי כבר ילדים גדולים....
תודה מראש!!!!
טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תולעים
פרופ' חיים ביבי04/08/2009ראשית לא לדאוג.התולעים מרגיזות גורמות לגרד בפי הטבעת וברוב המקרים לא יותר מזה.
יש מצב לטיפול 3 ימים רצופים ואחרי 10 ימים פעם נוספת. אם ורמוקס לא עוזר אפשר לתת גם תרופה אחרת שאני לא בטוח שנמצאת בשוק קומבנטרין. הטבעונים והצרפתים עושים חוקני שום וממליצים על אכילת שום כטיפול. .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
טלי05/08/2009תודה לך ד"ר על התגובה המהירה!
בנוגע לתולעים- בני בן 8 חודשים. טיפול של 3 ימים רצוף אינו מוגזם?
ואני לא מצליחה להבין- אם הוא לקח מנה אחת של ורמוקס 5 cc, תוך כמה זמן אני צריכה לצפות לא לראות בקקי תולעים חיות?????
הרי רק אחרי 10 ימים מיום המנה הראשונה הוא מקבל מנה נוספת. האם להקדים אותה?
תודה!!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתולעים
פרופ' חיים ביבי05/08/2009טיפול 3 ימים לא מוגזם. הטיפול ל 3 ימים מקובל לתולעים אחרות ומתקבל ללא בעיות. לגבי מינון - בספרות הילדים כתוב שאפשר לתת בכל גיל כאשר בספרות הקוקחית מדובר על ורמוקס מגיל שנה ויותר.. לגבי תרופה אחרת יש תרופה הנקראת קומבנטרין שהיא חלופה טובה גם כן. מאחר והתופעה לא גורמת לתחלואה קשה אין מקום לדאגה ולמאמצים עילאיים לבער את התולעים. הטיפול כולל גם אמצעי מניעה הכוללים חינוך להגיינת ידיים טובה החלפת מצעים ובגדים שהיו במגע עם הביצים. מאחר וההעברה דרך ביצי תולעים המועברים מפי הטבעת בדרך הידיים אל הפה - יש צורך בחינוך של רחצת ידיים אחרי שירותים ולפני האוכל. מאחר וביצי התולעים מוטלות עם לילה באזור פי הטבעת רחצת בוקר של האזור תנקה חלק גדול מביצי התולעים ובכך נוריד את ההדבקה מאד. מבחינת התולעים אמורים לא להראות אחרי טיפול או שניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
