מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כתם חום במרפקקרן29/05/2015
השבוע הופיע לי כתם חום המרפק רציתי לדעת ממה זה יכול להופיע בדיוק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם חום במרפק - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן29/05/2015קשה להגיד יש סיבות רבות ממליצה בדיקה פרטנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות אדומות בפניםשירן28/05/2015
שלום..אתמול לקחתי פעמיים ביום אנטיביוטיקה מסוג רוקסו 150..לאחר מכן לא הפסקתי להקיא במשך כל הלילה..לא יודעת אם זה בעקבות האנטיביוטיקה או ההקאות המרובות אבל עכשיו יש לי בפנים באיזור הלחי ומתחת לעין כמו מלא שטפי גם קטנים בצורת נקודות קטנטנות..נראה כמו כלי דם או משהו כזה..האם זה משהו שיכול לעבור או שיש סיבה להילחץ וזה יכול להישאר? ואם זה עובר מה טווח הזמן של ריפוי כזה והאם יש טיפול כרגע שיכול לזרז
תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות אדומות בפנים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן29/05/2015כן זה יכול להיות לאחר הקאה רבה , אין צורך בכל טיפול , להתאזר בסבלנות , ולדעת להימנע מאנטיביוטיקה אריטרומיצין = רוקסו לא מתאים לך . ויש למצוא חלופה אחרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיורטןדנה26/05/2015
קיורטןמאת: דנהשלום,
מזה כ- 4 חודשים אני נוטלת קיורטן
התחלתי עם מינון של 20
אחכ 30 ואז שוב 20 ואז 40 מג
בחודש האחרון שהוא הרביעי לטיפול חלה החמרה במצב האקנה וכעת שוב הורידה לי את המינון ל 20 מג
האם כל השינויים במינונים כל מספר שבועות לא פוגע ביעילות התרופה ?
חשוב לציין כי אני חיילת ואיני סומכת על הרפואה הצבאית.
אשמח מאוד אם תענה לשאלתי .
בנוסף יש לי עוד כמו קומדונים כאלה קטנים במצח ומסביב לפה זה לא נראה בתמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשוב להוסיף
דנה29/05/2015לפני שהתחלתי לקחת את הקיורטן
באותו אזור המצולם היו לי נקודות לבנות וקומודונים מתחת לפני העור שבולטות החוצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיורטן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן29/05/2015טיפול ברואקוטאן או קיורטאן לעתים ארוך עד שנת טיפול.
תוך כדי טיפול יכולה להיות החמרה שנובעת מתהליכים פנים עוריים , ממליצה להמשיך במינון המקובל של 40 מג ליום - 50 מג לפי משקל גוף . או לחלופין אם מקבלים מינון יותר קטן אז תקופת הטיפול מתארכת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בניאומדרולרעות26/05/2015
שלום, קיבלתי מהרופא מרשם לשימוש בניאומדרול לאקנה, אין ספק שהמוצר עושה את העבודה. לאחרונה יצא לי פצע במרכז הפנים עליו הנחתי את התרחיץ, המקום התייבש מאוד והתקלף הגלד, הוא נמשך לי בעת ניקוי הפנים וכעת יש פצע קטן במקום. האם להמשיך להניח נאומדרול על הפצע או משום שזהו פצע פתוח ממש מעט לא לקחת סיכון משום שהפצע והקילוף עלולים להחמיר? האם בגלל שזו אנטיביוטיקה השימוש בטוח או שמא עדיף למרוח סינטומצין..למנוע את היובש? אשמח לתשובה כנה ומקצועית!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש בניאומדרול - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן29/05/2015משחת אנטיביוטיקה למרוח על הפצעון בחדש , והיתר להמשיך בנאומדרול , אין לשפשף את העור ., המקום עשוי להתייבש גם עקב מזג אויר חם מאד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מריחת קרם הגנה מתחת לעינייםשירה25/05/2015
שלום רב,
אני סובלת מעיגולים שחורים כרוניים מסביב לעיניים מאז ומתמיד ובשנים האחרונות זה החמיר ואני נראית ממש חולה .
קראתי שחשוב למרוח קרם הגנה מסביב לעיניים בכדי שזה לא יחמיר.
נראה כאילו הדעות חלוקות באופן המריחה ולכן חשוב לי לשאול .
קרם הגנה ו/או קרם עיניים שמכיל קרם הגנה ניתן למרוח על העפעפיים ישירות-
העליונות והתחתונות ? ( שהרי העיגולים השחורים בדיוק שם...)
תודה רבה מראש,
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מריחת קרם הגנה מתחת לעיניים - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/05/2015קרם עיניים שמכיל הגנה משמש מיועד גם לעור העפעפיים וניתן למרוח. כמובן שלא להכניס לתוך העיניים (:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כל מטרייה יכולה לשמש כשמשייה?גיא23/05/2015
בחודשים הקרובים אני צפוי לפקוד מס' אירועים תחת כיפת השמיים בשעות חמות, והייתי רוצה להשתמש במטרייה כשמשייה.
לשם כך, בכוונתי להזמין מטרייה מאיביי :
האם כל מטרייה שעושה צל בהכרח חוסמת את קרני השמש המזיקות? או שיש צורך בשמשיות יעודיות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל מטרייה יכולה לשמש כשמשייה? - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן24/05/2015בעקרון כן , ולא לשכוח למרוח מגן קרינה מספר 40-50 פנים וגוף !!!
כל שעתיים שלוש בחוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגעים בכף הידשי לביא23/05/2015
היי יצאו לי בשתי הידיים נגעים כנראה hpv
השאלה האם זה יכול להדביק לי את איבר המין אם אגע בו
זה מדבק? איך קיבלתי את זה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה
שי לביא23/05/2015תמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן24/05/2015לא כל יבלת היא HPV , יש בערך 70 סוגים של יבלות ,ויש יבלות הנובעות מלחץ על העצם . לכן אבחנה וטיפול אצל רופא עור מומלצת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העור ממשיך להתקלףדני22/05/2015
רופא נתן משחה סלקרין לא עוזר העור ניראה מת לא מוגלתי ולא כול כך מגרד אלא יבש יבש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העור ממשיך להתקלף - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן22/05/2015קילוף ברגל נגרם ממספר בעיות , משחת סליקרן מקלפת את החלק הקרני , תלוי במידת ההזעה ברגל ,, בדיקה לפטריות ואז טיפול נוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפשר לקבל איבחון?דני21/05/2015
חודש יובש וקילופים בכפות ידיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר לקבל איבחון? - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן22/05/2015ידיים ורגליים מתקלפים , בדיקה לפטריות וטסטים לאלרגיה , לבצע ולפי זה מחליטים טיפול. באבחנה אקזמה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריות בציפורנייםאנונימי19/05/2015
שלום,יש לי פטריות בציפורניים ברגל,והלכתי לרופא עור,והוא נתן לי לעשות בדיקות דם ותרבית פטריות,עשיתי והכל בסדר,והרופא נתן לי מרשם לכדורים והוא אמר על בדיקת הדם שאני צריך לעשות כל שבוע,הוא גם אמר שיש סיכון לפגיעה בכבד,הוא אמר שאם אני בריא לא אמור לקרות כלום,בנתיים לא קניתי את הכדורים ואני לא יודע מה לעשות,אני לא רוצה להסתכן בפגיעה בכבד,האם יש טיפול טוב אחר?,אולי לייזר? בתודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריות בציפורניים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן22/05/2015תרופות לפטרת הציפורניים אינן מזיקות , אין צורך לעשות בדיקות דם לעתים קרובות אחת ל2-3 חודשים, והטיפול יעיל .
פטרת לעתים היא בעיה כרונית וגם תורשתית , ומומלץ לטפל ולתחזק . אין צורך לפחד , לפני 20 שנה היו כדורי ניזורל שהיו יעילים אך היו מסוכנים לכבד. הם לא בשימוש היום .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע חדשנדב19/05/2015
שלום
לאמא שלי צמח נגע חדש על הזרוע ששמו לב אליו פתאום היום
נגע לא בולט, בצבע אדום שלא נעלם בלחיצה, מרכזו שחור/בורדו כהה בערך בגודל של 1 ס"מ, שוליים לא רגולריים
מצרף תמונה
אשמח מאוד לייעוצכם!
תודה רבה
נדב :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע חדש - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן22/05/2015אופי הנגע דמי , ממליצה בדיקה אצל רופא מומחה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה!חנית19/05/2015
הי לפני כארבע שנים קיבלתי חידק לעור מתחת לחזה שנקרא kleb.pneumoniae ומאז יש לי סימן אדום כהה מתחת לחזה רוצה עצה דחוף איך לטפל מפריע לי נורא אסטתית לגוף בתודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה! - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן22/05/2015ללא קשר לדלקת בעבר , מתחת לקפל התת שדי יכולה להיות אדמומיות גם מפטרת או רגישות מקומית , ממליצה לפנות לרופא עור להתייעצות נוספת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משחה לפטריה ברגל בהריוןיעל19/05/2015
שלום, מידיי שנה אני סובלת מפטרייה קלה בין אצבעות הרגליים המתבטאת בגירודים. (זה קורה כשמתחיל להתחמם ואני הולכת עם נעליים סגורות). המשחות הסטנדרטיות עוזרות ומקלות (כמו למיסיל), אלא שהפעם אני צריכה משחה שאין בעיה בשימוש בה בעת הריון. האם למיסיל מתאימה? האם יש משחה מתאימה שלא מצריכה מרשם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משחה לפטריה ברגל בהריון - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/05/2015למיטב זכרוני אין בעיה, אבל תבדקי בעלון של התרופה אם יש אזהרה לגבי הריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור יבשנורית18/05/2015
שלום!
מדובר באישה בת 70, שהעור שלה יבש ונפול בתקופה האחרונה. איך אפשר לשפר את המצב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור יבש - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן22/05/2015יש לראות את העור כדי לתת תשובה אמינה , בטיפול טוב יש שיפור .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלחוש לאפילציהמיה18/05/2015
שלום רב
לקחתי את בני בן ה-10 להסרת שערות מיותרות בגבות באפילציה(היות והומץ לי שלא להתחיל בגיל זה בלייזר)
למרות שאני מורחת לו משחת אמלה לפחות שעה לפני הטיפול, שכבה עבה ועוטפת בניילון. האזור לא נרדם לו והוא מרגיש כאב רב .
האם יש דרך אחרת לאלחש את האזור בצורה יותר משמעותית שלא יסבול כל כך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלחוש לאפילציה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/05/2015מנסיוני כרופאה וגם כאם עדיף לא לטפל בילדים בני 10 אלא אם מדובר בבעיה רפואית משמעותית. ילדים לא מסוגלים לסבול כאב, לא מבינים, ונגרמת חרדה מיותרת. עדיף שתחכי לגיל שבו הוא יבקש ביוזמתו ליפות את הגבות. לטעמי האישי, גבות עבות זה יפה, ואולי גם הוא יחשוב כך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)











.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
