מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ככל הנראה עקיצהגל26/07/2015
שלום. ביום שישי שמתי לב למשהו שנראה כמו עקיצה על זרוע ימין. העניין הוא שזו לא עקיצה רגילה וכבר שלושה ימים שהיא נראית אותו הדבר ולא משתפרת. באמצע העקיצה היה ממש חור, ומסביב מו בליטות קטנות כאלו ממש במעגל. לאחר יום החלק הפנימי התחיל להתקלף וכשהוא נופל מתחיל להתקלף מחדש. העקיצה גדולה, ומגרדת. ניסיתי למרוח פניסטיל וזה לא עזר, סינטומצין ( יודעת שזה לעיניים אבל בגלל שזו משחה אנטיביוטית אז ניסיתי) כלום לא עוזר או משפר. מה לעשות? מה זו העקיצה הזו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ככל הנראה עקיצה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן29/07/2015יכולה להיות עקיצה אם המצב מתחיל להחלים אין צורך בטיפול אם תוך 4 ימים המצב לא משתנה יש לפנות לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בכוויה לילדה בת 6בחורה2826/07/2015
שלום
האם יש טיפול טבעי (או לא טבעי) למרוח על כוויה דרגה 2 לילדה בת 6 ? שנגרמה ממים רותחים
(הכוויה כבר בת 3 שבועות והעור נסגר לאט לאט, אך עכשיו הטיפול הוא בצלקת אם תהיה)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בכוויה לילדה בת 6 - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן27/07/2015הכוויה בשלב של סגירה ויכולה להיות גם צלקת , האם פגשה הילדה רופא עור או פלסטיקאי ? .
לפי אופי המקום , צבע העור וצורת הריפוי נקבע המשך הטיפול .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיום טיפול ברואקוטן וקומודון לבןמירב25/07/2015
שלום , לקחתי רואקוטן במשך 8 חודשים והשבוע לאחר ביקור אצל רופא עור-ירון צפריר סיימתי לקחת את התרופה. מזה כחודשים שאין לי פצעים גלתיים,אבל נשארו לי צלקות אדומות והמון קומודונים לבנים שהם שומניים. הרופא המליץ לי להשתמש במשלה דואק לקומודונים הלבנים. האם זה באמת מןעיל או שישנה דרך אחררת לפיתרון. הפנים בסוף הטיפול לא ניראים מושלמים ציפיתי לתוצאה מושלמת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיום טיפול ברואקוטן וקומודון לבן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן26/07/2015רואקוטאן מטפל בדלקות לא בצלקות, ציסטות תת עוריות לבנות יכולות להישאר גם בפנים חזה או גב .
הדואק עוזר לפצעים פעילים לא תת עוריים , הצלקות האדומות כדאי לחכות עוד כחודשיים העור יראה טוב יותר , באוקטובר תוכלי לחזור לשימוש ברטין A בערב 5 פעמים בשבוע לתקופ של 7-8 חודשים ויהיה שיפור נוסף .
כל פילינג או פעולה דומה ממליצה לחכות לפחות 4 חודשים מגמר טיפול .
וזהירות משמש מאד חיונית פנים וגוף כאחד , כי הכתמים האדומים בשיזוף הופכים לחומים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיום רואקוטן ובטיפול בודאק
מירב26/07/2015תודה על ההסבר . רק בשביל להבין יותר עלי להשתמש במשחה שרופא כתב לי ואם אני אמורה לראות שיפור. המשחה שאת כתבת למה אני צריכה לחכות ככ הרבה זמן עד לשימוש בה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיורטן וגלולותמאיה24/07/2015
שלום,
בחודש השלישי לנטילת כדורי הקיורטן
התחלתי בפעם הראשונה להשתמש בגלולות היאז
רציתי לדעת
האם יש קשר בין התחלת השימוש בגלולות לבין הצטלקןת העור בקלות ?
והאם זו טעות להתחיל לקחת את הגלולות בזמן הקיורטן
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיורטן וגלולות - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן25/07/2015צלקת נוצרת מעומק של הפצע, אקנה היא דלקת של העור ולכן אין קשר לגלולות וקיוראטן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משחת היקומיציןיעל24/07/2015
שלום
קראתי באינטרנט שמשחת היקומיצין זו משחה עם סטאורידים ועל כן לא מומלצת למריחה על הפנים.
אני משתמשת במשחה כבר תקופה ארוכה בערך חודש חודשיים ופשוט מורחת אותה בכל פעם שיוצא פצע בגוף או בפנים.
האם באמת לא מומלץ למרוח את המשחה בפנים באופן כללי?
גם אם מורחים באיזור נקודתי בלבד?
ובכללי כמה זמן מומלץ להשתמש במשחה ברצף?
והאם בכלל זו משחה שמומלצת למריחה במצבים של פצעים מוגלתיים בפנים או בגוף?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משחת היקומיצין - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן25/07/2015מותר למרוח משחה על פצע 1-5 ימים . זו משחה לפצע דלקתי לא לאקנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשחת היקומיצין
יעל25/07/2015תודה
ושאלתי האם באופן כללי מותר למרוח את המשחה על הפנים??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם שחור בעור מתחת לעיןאיציק23/07/2015
יש לי כתם שחור מתחת לעין ימין כבר מעל שנתיים.
הכתם מתרחב.
מה דעתכם? מה ניתן לעשות?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם שחור בעור מתחת לעין - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן23/07/2015ממליצה בדיקה אצל מומחה עור או פלסטיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן שנה וחצי דחוף !מלי22/07/2015
בני בן השנה וחצי קיבל שיפשוך ליד המצב צד שמאל היה לי מכה יבשה שעברה ונשאר לו סימן קטן ורוד ??? הם זה חולף או שצריך טיפול ?.
מה עושים ?? אני דואגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן שנה וחצי דחוף ! - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן23/07/2015אין סיבה לדאגה זה לוקח זמן אין צורך בכל טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כוויה ממים חמיםאנונימי21/07/2015
שלום רב , נשפכו עליי מים חמים ממתקן המים הביתי ישירות לבטן, נוצרה כוויה, מרחתי אלוורה, וניסיתי מספר משחות של מחלות עור אבל זה לא עזר, איזה משחה ניתן לקנות ללא מרשם שיכולה לעזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כוויה ממים חמים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/07/2015ממליצה. משחה אנטיביוטית ל10 ימים ולאחר מכן קרם לשיפור צלקות כמו קלוקוט למשך 4 חודשים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזלדקלה21/07/2015
שלום רב , אם נוטלים ברזל במשך הרבה שנים האם ייתכן ויופיעו כתמי פיגמנטציה על העור הפנים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/07/2015שינויים במחסני הברזל בגוף כמעט תמיד נוטים לשנות את צבע העור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברזל
דקלה25/07/2015תודה כלומר יש מצב שאם יצא לי כתם חדש על המצח זה כתוצאה מהברזל שלקחתי ?האם עכשיו שהפסקתי יש מצב שהכתם ירד? כתוצאה מזה שאני כבר לא נוטלת את הברזל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברזל - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן26/07/2015ממחסור בברזל מופיעים כתמים , נדיר גם מתרופות ץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברזל
דקלה26/07/2015תודה , אז לא הבנתי אותך נכון , אני שאלתי אם כתוצאה מלקיחת ברזל יכולה להופיע פיגמנטציה? לאיזה משפחת תרופות מדובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לשמוע חוו"דמילקי20/07/2015
הזרקת חומר מתחת לעין
מה מומלץ? האם יש הבדל בין החומרים? מה טוב בעצם
רסטלין או הילרוניקה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לשמוע חוו"ד - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/07/2015חומצה היאלורונית בדרגת סמיכות עדינה מומלצת מסביב לעיניים, ממליצה לבדוק מה העדפה של הרופא המזריק .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמיסה אנטיביוטית לטיפול מקומיאלון20/07/2015
שלום,
אני בשנות השלושים וסובל מאקנה מקומי מעת לעת.
בעבר הייתי משתמש בתמיסת דלאגיס לטיפול מקומי בפצעונים. זה היה יעיל יחסית ועוזר לי לטפל בפצעונים תוך מספר ימים. פעם בכמה שבועות למשך כשבוע. בשלב מסויים הפסיקו לשווק אותה ועברתי לאקנתרים שגם בו השתמשתי תקופה ארוכה באותו אופן.
לפני זמן מה התחלתי ככל הנראה לפתח רגישות לתכשיר מכיוון שבכל פעם ששמתי אותו על הפנים, הייתי מתחיל להרגיש עיקצוץ ופאילו תחושת "שריפה" בפנים ולמחרת בבוקר הייתי רואה אודם משמעותי במקומות שמרחתי. ניסיתי עוד פעם פעמיים וראיתי שכנראה אני כבר לא יכול להשתמש בזה כי זה הפך להיות בלתי נסבל.
האם יש תחליף לתכשיר שיכול להתאים עבורי ? תכשיר אנטיביוטי לטיפול מקומי ? עדיף בצורה של תמיסה צלולה אבל אפילו תרחיץ יהיה גם כן מתאים.
כרגע נשארתי בלי שום מענה מוקמי יעיל לפצעונים והם נשארים איתי תקופה ארוכה יחסית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמיסה אנטיביוטית לטיפול מקומי - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/07/2015ממליצה לשאול רופא נוסף לגבי תרופות בבליעה משולבים במשחות אחרות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה!!!!!!מישהי19/07/2015
שלום,
האם שימוש במכונה להסרת שיער מבית השחי-אפילטור גורם לבית השחי להראות כהה יותר?האם זה קורה גם עם רצועות שעווה קרות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה!!!!!! - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/07/2015בכל מריטה יכולה לגרות פיגמנטציה , כדאי להתייעץ עם רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיזוף צבע עור לבןגל19/07/2015
שלום, יש לי צבע עור ממש ממש לבן, מאוד קשה לי להשתזף אני גם לא נחשף יותר מידי לשמש, החלטתי עכשיו לנסות בכל זאת להשתזף, רציתי לשאול במידה ואני אשתזף בהדרה נניח 4 פעמים בשבוע בים איזה חצי שעה-שעה ביחד עם קרם הגנה. האם זה דבר שיכול לעזור לי או במקרה של צבע עור לבן מידי אין אפשרות ואני רק אהיה אדום ואז הצבע הלבן חוזר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיזוף צבע עור לבן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/07/2015לבן נשאר לבן, וכדאי להעזהר מקרינה כי זה עשוי לגרום לנגעים סרטניים , לא מומלץ להשתזף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימני מתיחהטל19/07/2015
שלום רב,
לפני כשלוש שנים בערך שמנתי מאוד. כתוצאה מכך הופיעו לי סימני מתיחה אדומים. עד עכשיו... הם אדומים ועדיין לא הפכו ללבנים. האם יש סיכוי שהם יתבהרו? מה אפשר לעשות?
האם יש קשר לעובדה שאני מעשנת????! אם אפסיק לעשן זה יכול לעזור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימני מתיחה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/07/2015סימני מתיחה אדומים מעידים על פעילות של כלי דם תתעוריים , ניתן למרוח משחה על בסיס של ויטמין a, קרם בשם סטריה , לקניה בבית מרקחת מינימום זמן מריחה כשנה , יש טכנולוגיה של גלי רדיו ומסאג לימפטי עוזרים לצמצם היקפים וכמובן ספורט .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע בצדו הפנימי של הירךא19/07/2015
שלום ד"ר,
אני בן 30, לפני כמה ימים הופיע לי נגע / פצע בעור בצידו הפנימי של הירך השמאלי בסמוך למפשעה (מצ"ב תמונת תקריב של הנגע) כמו מה זה נראה? נראה כמו כיב עגבת? (מזה אני מפחד). הפצע מתחיל להיעלם.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע בצדו הפנימי של הירך - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/07/2015זה נראה כדלקת ,כדאי לבדוק ברמה הפרטנית .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
