מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רופא עור הרס לי את החייםייי04/06/2015
רופא עור אמר לי למרוח משחה סטרואידית על איבר המין ומאז אני סובל בלי הפסקה.
תזהרו מרופאי עור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופא עור הרס לי את החיים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן05/06/2015מה הייתה האבחנה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוא טען שמדובר בדלקת בסוף הסתבר שזה
ייי07/06/2015הוא טען שמדובר בדלקת בסוף הסתבר שזה ויטליגו.
סתם מרחתי חומרים כימיים על איבר המין.
פעם חשבתי שרופאים יודעים על מה הם מדברים והקשבתי לו בלי לחשוב פעמיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוא טען שמדובר בדלקת בסוף הסתבר שזה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן09/06/2015ויטיליגו היא מחלה אימונולוגית , הטיפול במקובל הוא בפוטוראפיה , וקרם על בסיס של קורטיזון , במחלות אוטואימוניות של העור הטיפול מאד מקובל ובשימוש מוגזם יכול לגרום לתופעות לוואי , משחה נוספת יעילה היא פרוטופיק .
אין לצערי ריפוי טוב לתופעה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לי בעיה עם הויטליגו אבל עכשיו
ייי10/06/2015אין לי בעיה עם הויטליגו אבל עכשיו סתם מרחתי משחה חזקה על עור בריא והעקצוצים לא מפסיקים.
טעות אחת קטנה של רופא עור והחיים שלי השתנו לגמרי.
מצטער שהקשבתי לו בכלל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזו משחה זאת וכמה ימים מרחת?
לירן13/06/2015איזו משחה זאת וכמה ימים מרחת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדרמוקומבין 14 יום לפי מה שהרופא אמר
ייי18/06/2015גיליתי שמדובר בסטרואידים רק אחרי הטיפול.
עברו 9 חודשים מאז ואני עדיין סובל.
לפני המשחה העור שלי היה בריא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה זמן צריך לחלוף בין שימוש בהידרוhori03/06/2015
שלום, אני משתמש במשחה שמכילה 3% הידרוקינון (Nadinola) באיזורים נרחבים בגוף לצורך הבהרת כתמי פוסט אקנה וקצת היפר-פיגמנטציה שנגרמה לי עקב פילינג TCA.
הבנתי שאסור להיחשף לשמש בזמן השימוש וצריכה לחלוף "תקופת צינון" בין תום השימוש לחשיפה לשמש.
א. כמה זמן צריכה להימשך תקופת צינון זו.
ב. אם הידרו-קינון מעכב יצירת מלנין, האם הוא מונע שיזוף? והאם בכך הוא מעלה את הסיכוי לסרטן? (לא קראתי את זה בשום מקום, זו סתם השארה שלי שהייתי רוצה להפריכה)
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה זמן צריך לחלוף בין שימוש בהידרו - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן05/06/2015ממליצה להימנע מחשיפה לשמש כי זה יחמיר את הכתמים .
בכל זאת ליולי ואוגוסט אפשר להפסיק ולחזור בסוף ספטמבר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אבל אם אפשר למקד את השאלה...
Hori05/06/2015כמה זמן יש לחכות בין תום השימוש במשחה לבין חשיפה לשמש כך שהעור כבר לא יהיה תחת השפעת ההידרוקינון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אבל אם אפשר למקד את השאלה... - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/06/2015הידרוקינון משפיע כל זמן שמורחים אותו, גם אם מפסיקים לחודש וקיבלת תוצאה טובה , יש לשמר את התוצאה עם פחות קרינה .
חשיפה לשמש מעודדת את תאי צבע ליצר עוד ועוד פיגמנט , לכן חשוב להתמיד במסנן קרינה ולהיות זהירים בשמש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
hori06/06/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה זמן צריך לחלוף בין שימוש בהידרו - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן09/06/2015בשימוש בשטחים נרחבים באמצעות הידרוקינון נוצרת רגישות עורית מסוימת , יש להימנע משמש , ללא קשר לצינון.
הפסקת הטיפול בקיץ חשובה כי בקיץ עקב עומס החם העור מייצר יותר פיגמנט.
לא להשתזף ,להפסיק לחודשי הקיץ , ולחזור לטיפול לאחר התייעצות עם מומחה , מומלץ .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פנים חצי אדומותמור03/06/2015
היי. כבר תקופה של 5 חודשים יש לי תופעה מוזרה בחצי פנים. בהתחלה הפנים היו אדומות ומגרדות ועם קצת קילופים רק לאחר אמבטיה, זה היה עובר לבד לאחר חצי שעה. טופלתי חודש באלקו קרם. בהמשך אזור הלחי והאוזן היה נהייה חם ואדום מאוד סתם ככה במהלך היום.
לאחר מכן היה לי שוב גירוי עם פצעונים אדומים קטנים. לא יודעת מה לעשות כבר . טופלתי גם אפלומיצין. וגם במינוציקלין. כלום לא עוזר מלבד הטבה קטנה בשימוש באלקו קרם. אם אני מפסיקה את השימוש ליומיים מיד יש החמרה שוב.
=חשוב לי לציין שהפנים שלי תמיד היו חלקות ,אפילו בגיל בת מצווה (היום אני בת 25).
***מה אפשר לעשות?נמאס לי להיות חצי עגבניה.
***עוד דבר,כל פצע שיוצא לי, לוקח לו חצי שנה להעלם, למה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פנים חצי אדומות - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן05/06/2015כדאי לבדוק תבחיני אלרגיה לקוסמטיקה , מזון וגורמים סביבתיים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלילות קיצונית של שיער על בסיס גנטיסטודנטית02/06/2015
שלום, אני בת 30 בעבר היה לי שיער שופע אז כיום נשאר שיער מאוד קצר ודליל ממש כמו חוטים.. הייתי אצל מישהי מומחית שאמרה לי שהמצב עוד יכול להחמיר ולכן מומלץ לחזור להשתמש במינוקסי (בעבר השתמשתי ב-2 אחוז, אך לא הכי התמדתי ולאחר חצי שנה הפסקתי). היא המליצה לי לקחת בריכוז של 5% ובקצף (הרגיין של פריגו). שאלתי היא האם יש מצב ששיער יצמח לי על הפנים אם ב-2% לא צמח? הבנתי שזה קורה באחוזים ממש בודדים אבל רציתי לוודא האם העלאת ריכוז המינוקסי שלמעשה מיועדת לגברים מעלה את הסיכון או שזה יכול גם לקרות בריכוז 2% בנוסף, אם אכן זה מתחיל לעבוד, הבנתי שההשפעה ניכרת רק לאחר מס' חודשים, האם זה אומר שהשיער יחזור לגדול, להתעבות ולהתארך כפי שהיה או שהמינוקסי רק משמר את המצב הקיים על מנת שלא יחמיר יותר??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלילות קיצונית של שיער על בסיס גנטי - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן05/06/2015מינוקסי ידועה כטיפול להצמחת שיער מזה 30 שנה , היו מקרים שגרמו להופעה של שיער בפנים ,
הריכוז של 5% לעתים עוזר יותר , אין לדעת מראש לגבי צמיחת שיער .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהלידור02/06/2015
שלום ד״ר.
אני בת 21.. לאחר אקנה ממושך ושיעור יתר בפנים ובגוף- גילו לי הורמוניים זכריים,
והרופאה נתנה לי גלולות דיאנה.
האם לאחר כמה זמן של נטילת הגלולות אני אראה הפסקה של צמיחת השיער המיותר בגוף? (גב, בטן, פנים וכו)
בנוסף אני עושה לייזר בגוף.. אז יכול להיות שאני צריכה להפסיק את הלייזר ולהמשיך עם הדיאנה? או לשלב גם וגם? אני מפחדת שהגלולות ישבשו לי אץ הלייזר שעשיתי עד עכשיו.
בנוסף שמעתי הרבה דברים לא טובים על הגלולות דיאנה..האם את ממליצה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן05/06/2015דיאנה היא גלולה ותיקה מזה 25 שנה , היא אכן רבת הורמונים , ממליצה להמשיך לתקופה של מספר חודשים במקביל ללייזר , עליה של הורמון זכרי זו תרופה טובה
יכול להיות שזה יאזן ואז תוכלי לעבור בהמלצת הגינקולוג לגלולה עם פחות הורמונים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בעור מחתולגרשון31/05/2015
שלום
לחתול שלנו גילו פטריה בעור- נגעים עגולים-הוא מטופל.
שמנו לב כי גם אצלנו יש סמנים דומים (עיגולים אדומים)
איזו משחה מתאימה? האם יש משחה ללא מרשם או שמא יש לפנות לרופא לקבלת משחה עם מרשם?
תודה גרשון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה בעור מחתול - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן31/05/2015ממליצה להתייעץ עם וטרינר לאבחנה , פטרת מחיה עשויה להדביק מאד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש דרך להסיר את הנקודות שומןשרון31/05/2015
שלום דוקטור
רצחתי לשאול האם ניתן להסיר את הנקודות שומן מתחת לעין באמצעות קרם או ייבוש או לייזר.ואם כן כיצד אפשר לקבוע תור אצלכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יש דרך להסיר את הנקודות שומן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן31/05/2015אם נקודות השומן זעירות אז לא מסירים , אם הן גדולות יותר הטיפול בצריבה תחת אלחוש, לעתים הבעיה חוזרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור כהה בבית השחישלומית30/05/2015
שלום,
אינני מגלחת את בית השחי אלא מורידה שערות רק באמצעות שעווה/ מכונה להסרת שיער שמורידה מהשורש את השיערה (כמו פינצטה) ואני מורידה בתדירות גבוהה של פעמיים בשבוע. לאחרונה העור שלי נהייה כהה יותר, מעין שחור, באזור בית השחי ולא מדובר בשחור שנוצר כתוצאה מגילוח.. התור הכי מוקדם שהצלחתי למצוא לרופא עור יהיה רק בעוד חודש וחצי, יש משהו שניתן לעשות כדי לטפל בזה לפני כן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור כהה בבית השחי - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן31/05/2015יש להפסיק את המריטה לגמרי, זה גורם לפיגמנטציה , כל המריטות גורמות לזליגה של פיגמנט לתת עור , לכן יש להימנע ,להקפיד על דאודורנט נטול בישום ברול און ולא ספרי , להימנע מגופיות צמודות הגורם לזיעה ., גם עליה במשקל וחיכוך רקמה גורמים לפיגמנטציה , קרם הבהרה רק לאחר בדיקת רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות לגבי מינוציקליןברק30/05/2015
שלום, אני בן 21, בעל עור מעט שחום, ולאחר 6 שנים של סבל מאקנה, קיבלתי מרופא העור כדורי מינוציקלין.
מעבר להוראה של לקיחת 100 מ"ג ביום לשלושה חודשים, הרופא לא פירט דבר על התרופה. מקריאה באינטרנט עלו לי מספר שאלות:
1. הבנתי שחשיפה לשמש במהלך התקופה יכולה לגרום להיפר-פיגמנטציה ושמקדם הגנה לא מונע את זה. באיזו רמה עלי להיזהר מהשמש בחודשים הקרובים? האם גם הליכות קצרות של כמה דקות ממקום למקום בחוץ מסכנות אותי בכך? והאם הכתמים האלו שיכולים להיווצר יהיו זמניים או קבועים?
2. עקב מיגרנות, אני לוקח אקמול פוקוס (מכיל אספירין, פרצטמול וקפאין), האם יש התנגשות כלשהי בין התרופות?
3. רופאה אמרה לי בעבר שיכול להיות שיש לי מעי רגיז וקראתי שמינוציקלין גם משפיע על הקיבה ועל היציאות, האם הוא צפוי להחמיר את המצב?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות לגבי מינוציקלין - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן31/05/2015אין מניעה לקחת את התרופה כמה כללי זהירות , עור שחום ושמש זהירות ללא קשר לתרופה
משך התרופה 3-5 חודשים , שתייה רבה יותר של מים 2 ליטר ליום . מסנן קרינה פנים וגוף חובה כל ימות השנה במיוחד בקיץ .
כל התרופות ממקור של משפחת אנטיביוטיקה זו יכולים להעצים כאבי מיגרנה, לכן לקחת בזהירות אך ללא חשש.
יש לקחת אחרי אוכל ואז אין זה גורם למעי רגיז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגעים באזור העפעפייםדפנה30/05/2015
מזה כשנתיים הנני סובלת מנגעים הבאים והולכים באזור העפעפיים כל המשחות שניתנו לי עד היום (לפחות שמונה במספר) לא עזרו גם עם הפסקת האיפור באזור , למעט משחה בעלת מרכיב של קורטיזון , אך מיפעת הקרבה לעין הומלץ לי ע"י הרופא להפסיק את השימוש בה.
אף רופא עור לא אבחן את התופעה. אולי אתן נפגשתם איתה אצל המטופלים/ שלכם.
מצרפת תמונה
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגעים באזור העפעפיים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן31/05/2015טסטים לאלרגיה , קוסמטיקה , מזון, גורמים סביבתיים , הפסקה של לק לציפורנים לחודש, וכל יתר התמרוקים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנגעים
דפנה01/06/2015ראשית תודה על ההתייחסות.
עשיתי טסטים , הפסקתי את השימוש בלק לתקופה כמו כן באיפור לצערי לא היה כל שינוי.
יש עוד כיוונים בנושא ?
האם ביצוע ביופסיה אמורה לתת מענה באופן חד משמעיץ
תודהץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנגעים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/06/2015אולי כדאי לשמוע חוות דעת נוספת לגבי אבחנה של מחלת עור. ביופסיה לא תמיד נותנת מידע , אלא מראה תאי דלקת בלבד .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה אין מענה לשאלתי??בעניין המשחה-אני29/05/2015
הרבה זמן אני מחכה לתשובה ואינה מגיעה.
בהמשך לשיחה למטה הצעת לי להזעה בידיים : ספיריאל סבון + דאודורנט . או אנהידרול פורטה
בהמשך לתשובתך כתבתי את זה:
תודה על התשובה,שאלות קטנות בבקשה - יש לי עבר של אקזמה בכפות הידיים ולפעמים אני מורחת 'בטאקורטן'.
לכן שאלתי היא- א. המשחה נגד הזעה בידיים לא "מעוררת,תעורר" את האקזמה?
ב. האם לא תהיה "התנגשות" בין שתי המשחות(שימוש לפעמים בבטאקורטן)?
ג.אני גם רגישה לחלק מתכשירי ניקוי שגורמים להופעת אקזמה,-איזה מבין שני השמות של המוצרים לכפות הידיים שנתת לא מכיל רכיבים שעלולים לגרום להופעת האקזמה או לבעיות עור נוספות כי אני מאוד רגישה בידיים?
אודה מאוד שתסבירי לי קצת על המוצרים הללו ובין היתר מי מבניהם פחות אגרסיבי ועם חומרים פחות(עדיף כמובן שבכלל לא) מסוכנים לשימוש
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוב-באמת אודה לתשובה במהרה לשאלתי!!
אני01/06/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה אין מענה לשאלתי??בעניין המשחה- - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן05/06/2015אקזמה עלולה לחזור מסיבות רבות , גם מזג אויר ומתח ומעט זיעה יכולים להשפיע, ממליצה לנסות על חלק קטן מהיד .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכשיר לזיעהאבי29/05/2015
שלום אני סובל מרטיבות לא מובנת באיזור עצם הזנב 2 הישבנים ואיזור פי הטבעת. עברתי את כל הבדיקות בתחום הפרוקטולגי אין ממצא. אולי זה פשוט זיעה שמגיעה פתאום? האם יש איזשהו תכשיר שניתן למרוח באיזורים אלו ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תכשיר לזיעה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן31/05/2015סבון רחצה ומשחה של ספריאל לקנות בפארמים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדוע איני מקבל תשובה?רון29/05/2015
שאלתי שאלה ודילגו" עלי. אני סובל כבר שנים מציפורניים מתקלפות. ברזל יצא בסדר בבדיקת דם. מה יכולה להיות הסיבה וכיצד לטפל בה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע איני מקבל תשובה? - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/05/2015כדאי לגשת לבדיקת רופא עור ולשלוח משטח לפטריות. בנוסף יש אנשים שבאופן משפחתי-גנטי צמיחת הציפורניים אינה יפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלפוחיות קטנות בפניםמאיר29/05/2015
אני בן 67 לאחרונה כשהלכתי לשננית היא הביא לתשומת ליבי שבפנים באזור שבן השפתיים לתחילת הסנטר בחריץ בנהיים יש לי נספר שלפחיות קטנות ויתכן שיש לי הרפס.
ברצוני לציין שאני לא סובל מכאב מהשלפוחיות ולא סבלתי מעולם מהרפס.
במה לדעתך מדובר? ואם זה הרפס מה עלי לעשות בנידון?
בתודה לתשובה מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלפוחיות קטנות בפנים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן29/05/2015ממליצה לפנות לרופא עור לבדיקה לקבל אבחנה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלפוחיות לא ברורות לאחר גירוד באזוראירנה29/05/2015
שלום,
הבוקר קמתי עם גירוד נוראי באגודל כנראה מהעקיצת יתוש של עוד מאתמול,
הגירוד היה פשוט נוראי, גירדתי בלי הפסקה, ואז הפסיק לאחר זמן מסוים הרגשתי תחושה לא נעימה , הסתלתי וראיתי שיצאו לי מעל אזור העקיצה שתי שלפוחיות לא גדולות , הן קצת מציקות לי. אני ממש לחוצה , לא שמתי לב איך זה בכלל קרה , ממש פתאומי.
מה זה יכול להיות??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלפוחיות לא ברורות לאחר גירוד באזור - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן29/05/2015יכולה להיות תגובה לעקיצה יש לקחת כדור לגרד , ולחכות יממה
אם יש התרחבות של השלפוחית יש להוסיף משחה אנטיביוטית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
