מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גירודים בלתי פוסקיםאהרון17/05/2015
שלום, בשנים האחרונות יש לי גירודים בלתי פוסקים במפרק הברך הימני באזור האחורי.
קיבלתי מישחה שניקראת אלוקום שמעבירה את הגירודים ליום יומיים אבל אחר כך שאני מפסיק להשתמש הגירודים חוזרים. יש לציין שגם בברך הימנית יש טיפה גירודים אבל לא כמו בברך השמאלית .האם יש פתרון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירודים בלתי פוסקים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן17/05/2015בדיקה חוזרת של רופא עור לקבלת אבחנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יבלת בבוהן ברגל ימיןאבי16/05/2015
שלום,
שמי אבי ואני בן 20, רץ הרבה מאוד יחסית ובזמן האחרון הופיעה לי יבלת בבוהן ברגל ימין. הלכתי לפדיקור והיא הורידה הרבה מהיבלת אבל היא הופיעה שוב. היא מכאיבה מאוד, בעיקר אחרי ריצות ובחיכוך עם הרצפה אם אני לא לובש גרב.
מה זו היבלת הזו? אפשר לטפל בה אם אלך לרופא/ת עור?
תודה רבה מראש על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יבלת בבוהן ברגל ימין - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן17/05/2015יבלת לחץ לטפל באמצעות חומרים המסירים את החלק הקרני , ובריצות או חיכוך נעלים מתאימות , ולא ללכת יחף.
הטיפול משלב רופא עור ופדיקור .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעווה אחרי רואקוטןגיא16/05/2015
שלום וברכה,
סיימתי זה עתה 7 חודשי טיפול ברואקוטן. כמה זמן עלי להמתין בטרם אוכל להסיר שיער גוף בשעווה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעווה אחרי רואקוטן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן17/05/2015חודש בערך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים בשוקייםרינת16/05/2015
שלום.
לפני כ3 שנים החלו להופיע ברגליי כתמים.
בהתחלה חשבתי שזה נגרם מהתקלות בחפצים (אני דיי שלומיאלית), לאחר מכן הייתי בטוחה שזה לא נעלם בגלל השימוש החוזר במכונה להסרת שיער (יצאתי מנקודת הנחה שהאיזור לא מספיק "להרגע").
לפני כמה זמן אמי הסבה את תשומת ליבי לתופעה. ניגשתי לרופא עור, לא נחמד יותר מדיי שנפנף אותי בטענה שהכתמים נוצרו עקב דלקת רגליים.
הכתמים אכן נוצרו בשירותי הצבאי בו סבלתי מבעיות רגליים חוזרות ונשנות המורגשות גם היום.
שתי שאלות, הראשונה - ממה הדבר הזה נגרם?
והשנייה- איך אוכל להבהיר את הכתמים או להעלימם? הם כהים יותר מבתמונה...
תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים בשוקיים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן17/05/2015כתמים מחייבים בדיקה אם הכתם מאד " ישן" הוא לא יעבור כי נוצרה פיגמנטציה עקב חסר יכולת מקומית לריפוי .
כתמים חדשים מומלץ לבדוק החל מנטייה גנטית לפיגמנטציה , וניתן לקחת גם דגימה מהעור .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן חצי שנהליטל16/05/2015
שלום! יש לי תינוק בן חצי שנה, ביומיים האחרונים הבחנתי שיש לו מין כתם לבן על המצח, כמו דהייה של צבע העור! קבענו תור לרופא עור שזה עוד שבועיים בערך! רציתי לדעת אם זה משהו רציני? והאם ניתן לטפל בזה?? תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן חצי שנה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן17/05/2015ממליצה להמתין למומחה עור לאבחנה פרטנית .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ורומאלעדן15/05/2015
שלום
היו לי שתי יבלות באזור המפשעה וקיבלתי מהרופאה למרוח ורומאל למשך שבוע.
היבלות נעלמו אבל נותר כתם אדום כמו כוויה. מה עושים?האם זו צלקת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ורומאל - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן16/05/2015מפסיקים , מורחים משחה אנטיביוטית למספר ימים , ולהימנע מספורט מספר ימים , וחיכוך של בגדים צמודים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאני14/05/2015
צריכה את עצתכם- יש לי הזעה מרובה בכפות הידיים בלי קשר למזג אוויר וכ'ו
זה התחיל לי בשנות העשרה המוקדמות ומאז רק מחמיר.
מיותר לציין שזה מקשה עליי מאוד בפעולות מסוימות.
קראתי בעניין הניתוח ואומרים שיש הזעה מפצה ולא כדאי.
שאלתי היא- האם יש משהו שאני יכולה למרוח על כפות הידיים כדי להוריד את המינון(לעיתים הן ממש מים)כמובן באישור משרד הבריאות,או פתרון אחר?אודה מאוד להרחבה ועצתכם האישית בנושא.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן16/05/2015הזעת יתר בידיים , תלויה במתח, שינויים הורמונליים, מטבולים , גנטיים, מזג אויר , מזון . יש טיפול משחתי בפארמים , או בתצורה של ROLL ,בוטוקס היא אופציה בין 4-12 חודשים , ויש לחזור על הטיפול, במקרים קשים של טפטוף לעתים דרוש ניתוח גם אם תופעת הלוואי של הניתוח היא זיעה מפצה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשחה
אני16/05/2015איזו משחה אני יכולה לרכוש בפארם שמיועדת לכפות הידיים(הכוונה לשם שלה)?
והאם השימוש בה יכול להחמיר לי את המצב?
וכמובן תודה רבה על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה?.
אני17/05/2015אודה לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשחה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן17/05/2015ספיריאל סבון + דאודורנט . או אנהידרול פורטה
יכול לעזור לא להחמיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך -
אני19/05/2015תודה על התשובה,שאלות קטנות בבקשה - יש לי עבר של אקזמה בכפות הידיים ולפעמים אני מורחת 'בטאקורטן'.
לכן שאלתי היא- א. המשחה נגד הזעה בידיים לא "מעוררת,תעורר" את האקזמה?
ב. האם לא תהיה "התנגשות" בין שתי המשחות(שימוש לפעמים בבטאקורטן)?
ג.אני גם רגישה לחלק מתכשירי ניקוי שגורמים להופעת אקזמה,-איזה מבין שני השמות של המוצרים לכפות הידיים שנתת לא מכיל רכיבים שעלולים לגרום להופעת האקזמה או לבעיות עור נוספות כי אני מאוד רגישה בידיים?
אודה מאוד שתסבירי לי קצת על המוצרים הללו ובין היתר מי מבניהם פחות אגרסיבי ועם חומרים פחות(עדיף כמובן שבכלל לא) מסוכנים לשימוש
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה בבקשה..
אני22/05/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי,כנראה לא שמת לב להמשך,אודה לתשו
אני26/05/2015לתשובה. תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרחיץ לפנים אקניל וושחנית14/05/2015
שלום ד"ר התחלתי להשתמש באקניל ווש תרחיץ לפנים ויש לי שתי שאלות
1)איזה קרם טוב את ממליצה לי לאחר הרחיצה? כי הבנתי שאקניל מיבש ממש (העור שלי נורא רגיש ואדמומי)
2) איזה מיק אפ נטול שומן את ממליצה לי .?
3) האם אני יכולה להסיר איפוור עם התרחיץ? וגם אם לא עם מה את ממליצה לי להסיר איתו איפור לפני הרחיצה? העור שלי נורא אדמומי ומגורה מצרפת תמונה של הפנים שלי אני ממש מיואשת מהמצב שלי אני אשמח ממש לעזרה תודה ! וסליחה על החפירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקניל ווש - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן16/05/2015אקניל הוא סבון מצוין , להקפיד לא לשפשף את העור
יש צורך במשחה מרגיעה ומטפלת ,תרופה לפצעים , ובמקביל קרם לעור רגיש ומודלק { דר עור, לה רוש פוזה , אבן, וישי } תנסי לקבל דוגמית לבדיקה . לגבי מסיר איפור , מגבון היפו אלרגני , שטיפה במים לאחר מכן להשאיר מעט מעם להתייבשות עצמית .
גם מים טרמלים להתזה על הפנים של אבן מומלץ.
לגבי מייקאפ , מחברות טובות ומוכרות לבדוק פרטנית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקניל ווש
חנית17/05/2015איזה משחה את ממליצה לי לפנים לטיפול בפצעים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה בגפיים התחתונותנתן14/05/2015
שלום,
לפני כחודש וחצי בערך החלו לי גירודים באזור היריכיים,באיזשהו שלב שבדקתי ראיתי כי היריכיים שלי מלאי בנקודות אדומות ויבשות. שמתי לב גם אזור האחוריים,והמפשעות מלאי נקודות אדומות,אציין שהן לפעמיים מגרדות,אך באופן כללי לא מציקות,חוץ מהמראה הלא מוכר.
לפני כשבועיים הלכתי לרופא עור והסתגלות קצרה מאוד (מאוד) אמר לי פשוט לשים סינצומצין. מה שלא עוזר וגם נראה לי מוזר כי זה בכלל תמיסה לאקנה.
לפני יומיים גם גדל כי גוש מציק וכואב בנגיעה בבית השחי.
אציין כי אני חודש אחרי טיפול מלא של חצי שנה ברקוטן.
אשמח להתייחסות,בנוסף מצורפת תמונה.
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה בגפיים התחתונות - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן16/05/2015שלום נתן
בזמן טיפול ברואקוטאן יש התייבשות של העור , זו תופעה מוכרת וזמנית , בעור יכולות להיות תופעות של דלקת סביב לשיער וזה מה שנראה בתמונה , לכן הטיפול במשחה של אקנה היא טיפול נכון , לגבי הלוטה יגולה להיות תגובה לדלקת מקומית ניתן למרוח סינטומיצין על דלקת כי זו משחה אנטיביוטית רחבת טווח . במידה ואין שיפור לחזור לרופא עור .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפורניים מתקלפותרונית13/05/2015
בתי (22) מתלוננת זמן רב שציפורניה מתקלפות. היא הפסיקה להשתמש בלק, לקחה ביוטין תקופת מה ועדיין התופעה לא חלפה. מה ניתן לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפורניים מתקלפות - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן16/05/2015לפנות לרופא עור לבדיקה ותרבית לפטרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות שחורות מתחת לציפורןד``ר סמדר שרייבר13/05/2015
מדי שלושה שבועות אני מורידה לק ג׳ל מהציפורניים ושמה חדש אצל מניקוריסית.
לפני שבועיים כשהציפורניים נחשפו הבחנו ב4 נקודות שחורות מתחת לציפורן בקצה העליון. (מצורפת תמונה).
מאז הציפורן קצת גדלה והצלחתי לקלף נקודה אחת.
האם מדובר בפטריה? להפסיק עם הלק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה בציפורן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן16/05/2015ממליצה להפסיק את הגל לחודשיים , לבצע בדיקהה לפטריות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבהרת שיער פניםנוי12/05/2015
שלום,
יש לי שאלה שמטרידה אותי כמה במשך זמן לא קצר: אני בהירת עור ולאחרונה יצאו לי שערות קצת כהות באיזור הפאות. אני מעוניינת לבצע הבהרה של השיער באמצעות קרם ג'ולן. אבהיר כי יש לי עור רגיש (עם סבוריאה) ומעט נקודות חן ונמשים. השאלה שלי היא האם הקרם הזה טוב? האם יש לו תופעות לוואי? האם מומלץ להשתמש בזה? האם זה באמת גורם להגברת כמות השיער?
אשמח למענה,
תודה והמשך יום נעים:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרת שיער פנים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/05/2015בטיפול בהברה לפי הוראות לא אמורה להיות בעיה . אין קשר בין הבהרה לצמיחת שיער .
לכל קרם יכול להיות תופעות של רגישות ,תנסי א הקרם על אזור קטן מאחורי האוזן או האמה לבדיקת רגישות עצמית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוקוטןשיר12/05/2015
שלום,
לפני מספר ימים הלכתי לרופא עור עקב פצעים שמופיעים לי בפנים. הוא טען שהמצב מאוד קל והמליץ לי לקחת רוקוטן במינון נמוך, פעם ביום למשך שבוע עד עשרה ימים, עד שהבעיה תיפתר, ומקסימום בהמשך לקחת פעם בחודש ולא מעבר לכך.
רציתי לשאול האם זה אכן יכול לפתור את הבעיה, ובמידה וכן האם כל תופעות הלוואי והסכנות הכרוכות בנטילת התקופה עדיין קיימות? האם עדיין צריך לבצע בדיקות דם לעיתים קרובות? או שבגלל שהמינון נמוך אין כל סכנה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוקוטן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/05/2015רואקוטאן אינו טיפול לשבוע אלא לחודשים , אין בעיה במינון קטן לאורך תקוה שיחליט הרופא מולך , יש צורך בבדיקות דם אחת לחודשיים , וגם במינון קטן יש לשמור על הכללים של זהירות משמש , טיפול בעור , יש פחות יובש במינון קטן
פתרון של בעיה תלויה גם בתגובה העורית האישית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבשושיות מוזרות על העפעף מתחת לגבהאייל12/05/2015
שלום רב,
יש לי מין גבשושיות מוזרות כאלה על העפעף מתחת לגבה.
הן לא בולטות או מגרדות אבל הבחנתי בהן רק השנה.
אני בן 40 ומצורפת תמונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבשושיות מוזרות על העפעף מתחת לגבה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/05/2015יש לעתים שינוי בבלוטות החלב, או הזיעה , או הופעה של נגעים עוריים כביטוי לשומנים בדם , ממליצה להיבדק ע"י רופא עור לקבלת אבחנה מסודרת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף, מיואשתרומי12/05/2015
היי,
יכול להיות שאחרי כל פוסטולה שיוצאת נשאר חור קטן / נקבובית מוגדלת ? אפילו שאני לא נוגעת ולא משחקת עם הפנים, פשוט נותנת לזה לעבור לבד וזה מה שנותר אח״כ...
למה זה קורה? מה ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויש לי עוד שאלה ,
רומי12/05/2015אני שוטפת את הפנים פעמיים ביום בציטאפיל לעור שמן ומשמשת ברט אויט ואקנתרים , יכול להיות שבגלל שהעור יבש העור פחות מצליח לשקם את עצמו? וזאת הסיבה שהפצעים מותירים אחריהם ״חטטים״?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויש לי עוד שאלה , - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/05/2015חטטים הם תגובה לדלקת או לפציעה של העור עי חיטוט בפצעים . אין ליבש את העור לרחוץ בעדינות כי יבוש יתר יגרום ליצור עודף שומן , כמנגנון פנימי של העור . השילוב של התרופות מייבש לכן יש למרוח לסירוגין , וריפוי לוקח זמן , יש להתאזר בסבלנות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף, מיואשת - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/05/2015כל פצע יכול להשאיר כתם גם אם לא נוגעים . לכן חשוב לקבל טיפול ע"י מומחה עור ובמקביל לבדוק סיבה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)











.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
