מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפסקתי שימוש באורקוטן אחרי חודשעמית03/04/2014
במשך 30 יום נטלתי 20 מ"ג הכדור (שכמטרת הרופא הייתה להעלות הדרגתית עד ל60 מ"ג). לפני שהתחלתי את החודש השני לטיפול, הוחלט שאפסיק (בתיאום עם רופא העור) כדי שאוכל לבצע ניתוח חניכיים. במידה ואחזור לטיפול בתרופה (מה שייתכן שארצה לדחות לחורף), זה יהיה רק עוד כ-3 שבועות.
|הדגש| השאלה : כמה זמן עלי לחכות מסיום החודש (20 מ"ג ליום) של הטיפול ברואקוטן כדי שאוכל להתייחס לעור שלי ככזה שלא מושפע מהתרופה? |סדגש| הכוונה ל:
1. רגישות לשמש - מתי העור חוזר להיות כמו פעם מבחינת רגישותו לשמש ?
2. קרם לחות - אם אני מורח קרם לחות אחרי המקלחת - מתי כבר אוכל לחזור ולהשתמש בכזה של עור שומני (כי בלתי התרופה העור שלי שומני..)?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקתי שימוש באורקוטן אחרי חודש - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן04/04/2014זמן התפנות התרופה מהגוף חודש ניתן לחזור במועד יותר מאוחר לקבל את התרופה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז במשך חודש כדאי להמשיך למרוח מקדם
עמית04/04/2014הגנה ולצמצם חשיפה לשמש?
ולהמשיך גם במשך חודש לשטוף הפנים בסבון של צטאפיל לעור רגיש?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבוראיק קרטוזיסדבי02/04/2014
שלום ,
יש לי כעשר שנים סבוראיק קרטוזיס שגדל לו עם הזמן
אני מעונינת לדעת מה הדרכים להוריד אותו והאם ישאר אחר כך סימן .
נאמר לי בעבר שיתכן והגידול יגדל מחדש ושלא ישאיר שום סימן . האם יתכן ? זה מדאיג אותי בגלל שהוא גדול ונמצא בפנים .
תודה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבוראיק קרטוזיס - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר04/04/2014אלו גידולים שפירים נפוצים מאד בגיל המבוגר. ניתן להסרה בדרכים שונות כגון ליזר, צריבה במחט חשמלית, קריותרפיה, שיוף/גילוח כירורגי. נשארת צלקת קטנה לרוב יותר יפה מנגע וגם שטוחה. לפעמים הנגע גודל מחדש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש שיטה עדיפה
דבי06/04/2014תודה דר' על התשובה המקיפה .
מנית שיטות רבות להוריד את הנגע. מבין כולן האם ישנה דרך מועדפת המקטינה את הסימן לאחר ההורדה ? האם קימים רופאים המתמחים בהורדות גידולים מסוג זה כך שיש להם יד מדויקת ?
שוב מדובר במקום בולט בפנים אני די חוששת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש שיטה עדיפה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר16/04/2014לדעתי אין העדפה ברורה לשיטה אחת או אחרת. כן כדאי לבחור רופא מנוסה עם יד טובה. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ לגבי טיפול באקנהרועי02/04/2014
שלום,
אני בן 26 וסובל מאקנה בפנים,חזה, כתפיים וגב.
בשנה האחרונה טופלתי אצל קומסטיקאית פרא רפואית בטיפולי IPL+תכשירים (סה"כ 13 טיפולים) ועוד תכשירים בבית בתדירות יום-יומית.
החל מהטיפול ה-6 התחילו להגיע התוצאות, האיזורים התחילו להתנקות והמצב השתנה משמעותית.
החל מהטיפול ה-12, כשהמרווחים של הטיפולים גדלו, הבלגאן התחיל לחזור ואותו הדבר אחרי הטיפול ה-13, לכן בשלב זה עצרתי את הטיפולים כי אני לא יכול להמשיך בטיפול בתדירות כזו כל הזמן ועם כל התכשירים.
שקלתי לקחת רואקוטן כי 2 אחים שלי לקחו והשיגו תוצאות טובות, אך ירדתי מזה מכיוון שהתופעות של היובש וההגבלה בספורט לא מתאימות לי ובעיקר עכשיו כי אני לאחר השתלת שיער ואינני רוצה להזיק לתוצאות של ההשתלה.
לכן אני שוקל טיפול פוטותרפי או פוטודינמי.
מה לדעתכם יתאים לי?
אני יודע שפוטותרפיה משלבים עם רואקוטן למקסימום תוצאות אבל האם אפשר להשיג תוצאות טובות רק באמצעות הטיפול וללא הרואקוטן?
אני חייב לצאת מהאקנה הזה, אני כבר 3 שנים מוגבל ולא יכול לצאת לשמש כמו בנאדם...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייעוץ לגבי טיפול באקנה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר04/04/2014עניתי לך בפורום אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה זמןאור01/04/2014
שלום יש לי בעיה של שיער דליל וקבלתי טיפול של נוקסידיל 5% ושכחתי לשאול את הרופאה אחרי כמה זמן מתחילים לראות תוצאות אשמח אם תענו לי על זה...תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה זמן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן01/04/2014הטיפול הוא לזמן ארוך שימוש יומי לשנה מינימום .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש וקילופים בפניםמירב31/03/2014
אני סובלת מאטופיק דרמטיטיס כרונית. לפני חודש בערך רופא העור שלי נתן לי מרשם לזריקת סטרואידים על מנת להקל על התפרצות קשה בעור הידיים. היום לאחר חודש מהשפעת הזריקה יש לי יובש סביב העיניים וסביב השפתיים כולל קילופים בעור שלא עובר למרות שאני מזינה אותם בקרם לחות כמה פעמים ביום? בנוסף העור בכף יד ימין מתקלף. מה קורה לי?? אשמח לייעוץ. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש וקילופים בפנים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן01/04/2014אקזמה אטופית מאד מעיקה ומתסכלת , זריקה של קורטיזון מאד עוזרת עד 3 שבועות כדי לעזור למערכת החיסון העורית להתגבר ואפילו חלקית . בשלב זה ממליצה משחות הרגעה וריכוך לא תרופות { צטומקרוגול , אקוזום , ליפיקאר של רוז פוזה , } במקרים שאין ברירה משחה של אלוקום או אלידל מהרופא עור ותמיד כדור נגד גרד שיהיה בהישג יד .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבשיוס היפרפלסיהערן לב30/03/2014
שלום רב,
מעוניין לדעת איזה טיפול חוץ מרואקוטן ניתן להשתמש אצל מושתל כליה במצב של סבשיוס היפרפלסיה האם קיים טיפול חיצוני אינטנסיבי , ניסיתי הרבה דברים לא הזיז לחברה
או מי מטפל בצריבה איכותית
תודה
ערן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבשיוס היפרפלסיה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן30/03/2014הרחבה של בלוטות חלב ניתנת לטיפול ללא קשר להשתלה ע"י צריבה במחט חשמלית , ואם יש צורך פילינג לשיפור העור .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלוטות חלב
ערן לב31/03/2014מעוניין לדעת אם יש איש מקצוע בצפון הארץ אזור חיפה קריות
שמטפל/ת בנושא של צריבת בלוטות חלב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלוטות חלב
ערן לב31/03/2014מעוניין לדעת אם יש איש מקצוע בצפון הארץ אזור חיפה קריות
שמטפל/ת בנושא של צריבת בלוטות חלב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקרחות בלחי ימיןצחי27/03/2014
בן 50 בריא בד"כ.
עקב תופעה של התקרחות בגודל מטבע על לחי ימין
( איזור שהפך ללא זיפים כמעט) טופלתי 3 חודשים בתרחיץ
אלוקום פעם ביום אבל ללא שיפור כמעט.
מה ניתן לעשות מעכשיו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקרחות בלחי ימין - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן29/03/2014ממליצה הזרקה של סטרואידים למקום זה מהיר יותר . לחזור לרופא שלך לבדיקה וטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיצעיי בגרות היתלבטותעמי26/03/2014
יש לי נקודת חן קטנה בפנים וצמח לי על הנקודה פצע בגרות השאלה אם לטפל בזה או שלא לגעת כי יש לי מכשיר שעובד על אור כחול רטט וחום והוא מטפל בפיצעי בגרות ואני מפחד כי שמעתי שאסור לגעת בנקודת חן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיצעיי בגרות היתלבטות - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן26/03/2014אין בעיה לאור כחול או דומה לו, נקודות חן לא מושפעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בבקשהמני26/03/2014
רציתי לדעת אם אפשר להוריד נקודות חן מהפנים בגלל סיבה קוסמטית בלי שתשאר צלקת בולטת??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בבקשה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן26/03/2014כן ניתן להסיר שומות בכריתה כירורגית עדינה תמיד תישאר צלקת , אך היא לעתים נטמעת בעור ולא בולטת וחשוב גם מיקום הכריתה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח חזה והזעהלילה26/03/2014
היי עברתי ניתוח הגדלת חזה לפי שנה וחצי מאז אני סובלת מהזעה מוגברת בבית השחי גם בימי החורף, תופעה שלא היתה מופיעה לפני בשום צורה.
פניתי לכמה רופאי עור והם אמרו שזה לא אמור להיות קשור.
אני מתעקשת שחייב להיות קשר כי זה התחיל לי ממש במקביל,
האם ידוע לכם משהו בעניין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח חזה והזעה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן26/03/2014בעיקרון. אין קשר אולי נסיבתי דרך אגב הזעת יתר יכולה להתחיל בכל עת , לעתים זה בעקבות שינוי הורמונלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיטראזיס רוזאהיהודה26/03/2014
שלום אובחן אצלי על ידי 2 רופאים פיטראזיס רוזאה בערך חודש יש לי את זה בבטן מותניים מתחת לחזה.
יש שיפור הם דהו אבל עדין קיים סימנים בצבע חום סגול בורדו ואחרי מקלחת חמה הם בכלל בולטים ואדומים. רציתי לשאול מתי זה נעלם לגמרי? והאם מה שתיארתי ככה זה מתרפא בדרך כלל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיטראזיס רוזאה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן26/03/2014אם זו האבחנה אז 6 שבועות והכל עובר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדוקטור מוניקה אלמן
מני29/03/2014אחרי חודש המקומות של הנגעים נראים ככה צירפתי תמונות זה נשאר ככה או נעלם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונהה
מני29/03/2014הם דהו אבל אני מפחד שישארו ככה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונהה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן29/03/2014לפי התמונה קשה להתרשם ,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדוקטור אלמן
מני30/03/2014איפה שהיתה פריחה נשארו סימנים בצבע חום בורדו האם זה אמור לעבור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת ששינתה צבע אחרי 13 שנהנופר26/03/2014
שלום,
אני בת 23 בריאה בדרך כלל.
אתמול לאחר שיעור זומבה שמתי לב בצלקת ישנה מאוד(שעד לפני מס' ימים קשה ההי להבחין בה, היא נראתה כמו כתם דהוי על העור) להיות שינתה את צבעה לאדום סגול עם נקודות לבנות.
את הצלקת קיבלתי בגיל 10 לאחר נפילה מאופנים (נפילה חזקה מאוד). הצלקת גדולה (כ3ס"מ על 2) ואני ממש לא שמחה לקבל את הכתם החדש והבולט הזה. בינתיים אין שינוי הוא עדין אדום מאוד.
אולי חשוב לציין שלפני מס' שנים הורדתי נקודת חן ואז הצלקת גדלה (היפרטרופית) הורידו לי שוב וקיבלתי זריקות בסטרואידים תקופה ארוכה מאוד (חצי שנה הפסקה ואז עוד 9 חודשים). אני ממש אשמח לקבל תשובה או מה לעשות במצב כזה, כי זה מכוער ובמקום בולט על היד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקת ששינתה צבע אחרי 13 שנה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן26/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלקת ששינתה צבע אחרי 13 שנה - תגובה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן26/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת קעקועחלי25/03/2014
שלום,
רציתי לדעת האם השיטה של הסרת קעקועים בלייזר באמת יכולה להעלים את הקעקוע לגמרי? זה קשור לגוון עור? יש לי קעקוע שאני מעוניין להסיר היות וזה ממש מפריע לי בחיים (הוא גדול ובולט מדי וזה לא מתאים עכשיו) ואני רוצה להסיר אותו אבל מפחד שזה יעשה נזקים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת קעקוע - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן25/03/2014הסרת קעקוע ע"י לייזר מסיר קעקוע כהה כגון שחור כחול אפור חום. , הטיפול מחייב מספר טיפולים של 8-10 טיפולים אחת לחודשיים. צבעים בהירים כמו לבן צהוב כתום דוהים אך אינם נעלמים, העור ניראה בהיר יותר במהלך הטיפול. ובסופו של תהליך יש צל בעור עם תוצאה טובה . במקרים נדירים יש הצטלקות בקעקוע .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה: אפילציה על כתם לידהאמא25/03/2014
ביתי בת 11, יש לה כתם לידה חום שעיר מאוד ביד. במכון לייזר פחדו לטפל והמליצו על אפילציה. אין בעיה לעשות אפילציה על כתם לידה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה: אפילציה על כתם לידה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר04/04/2014כדאי לבדוק את כתם הלידה אצל רופא עור שמתמחה בתחום הזה, ועוסק גם במיפוי וצילום שומות ודרמוסקופיה. תוכלו לקבל ממנו אישור אם הכתם שפיר, וגם לאפילציה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש באזומד ג'ל לפנים-יש אדמומיותרבקה25/03/2014
אני מורחת בפנים אזומד ג'ל בגלל כתמי שמש (בעצת רופא עור)
אבל יש לי צריבה קלה ואדמומיות, האם להפסיק?? והאם צריך לשטוף את החומר מהפנים בבוקר? ואם לא צריך לשטוף האם אפשר לשים מייקאפ ככה על החומר??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש באזומד ג'ל לפנים-יש אדמומיות - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר04/04/2014תנסי לשים פעם ב3 ימים ולהפחית את הכמות למינימום. אם עדיין יש צריבה ואודם תחזרי לבדיקת רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
