מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מילוי צלקות אקנהליגל24/03/2014
שלום רציתי לשאול האם מילוי צלקות אקנה בעזרת חומרי מילוי או אפילו שומן עצמי הוא אפקטיבי? מדובר במספר צלקות נקודתיות . תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מילוי צלקות אקנה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן25/03/2014לא ממליצה על הזרקות לצלקות אקנה , טיפול בלייזר פרקציונלי נותן תוצאה טובה יותר .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטיליגועמי23/03/2014
לפני שנתיים וחצי התחיל לי ויטיליגו בקצות האצבעות ולפני שנה הופיע לי גם מעל העיניים יש לציין שאני בן 25 בריא ואף אחד ממשפחתי לא סובל מהמחלה.
רציתי לדעת האם יש משהו שיכול לעצור את ההתפשטות ?
האם יש משהו שגורם להתפשטות מהירה?
האם יש טיפול?
ומה הסיבה של מחלה זאת?
הייתי אצל פרופסור שהמליץ לי על קרם אלוקום הייתי רוצה לשמוע ממכם האם זה יכול לעזור או אם אתם מכירים מקרים שקרם זה עזר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטיליגו - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר23/03/2014יש מקרים שפוטותרפיה עם UV עוזרת. תוכל להתיעץ עם רופא עור שזהו תחום עיסוקו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבוריאהאני23/03/2014
שלום,
יש לי קילופים בקרקפת ורופא עור אבחן את זה כסבוריאה.
הוא הביא לי שמפו אלפוסיל 2 ב-1 וטיפות דיפרוסאליק.
אני מתכננת להכנס להריון - ובשמפו כתוב "שאין להשתמש בתרופה זו מבלי להיוועץ ברופא אם:הינך בהריון,מתכננת הריון או מניקה"
מה עליי לעשות? מנסה להכנס להריון ואם יש בזה סיכון מסויים אני רוצה לדעת.
שאלה נוספת האם אפשר לשים קונדישינר אחרי השמו הזה? או שזה ייפגע ביעילות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבוריאה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר23/03/2014כל זמן שאינך בהריון את יכולה להשתמש בשמפו. בזמן הריון תתיעצי עם הרופא עור שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיטראזיס רוזאהיהודה22/03/2014
שלום אובחן אצלי על ידי 2 רופאי פיטראזיס רוזאה. אני בערך עם זה 3 שבועות יש דעיכה האודם הפך לצבע יותר בורדו ויש כמו מן קילופים קצת. כמה זמן זה נמשך? הרופאת עור אמרה לי שזה יעלם כאילו לא היה. אבל קראתי באינטרנט שזה יכול להשאיר כתמים שלא עוברים? האם זה ככה בכל המצבים? אשמח לתשובה תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיטראזיס רוזאה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר23/03/2014ברוב המקרים המחלה מבריאה ספונטני ונעלם ללא סימן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביופסיה ורואקטןמוטי21/03/2014
שלום אני מטופל ברוקטן והרופאת עור רוצה לעשות לי ביופסיה לציסטה בגב האם זה אפשרי זה ישאיר צלקת גרועה מאשר ללא רוקאטן? היא אמרה שזה בסדר שביופסיה זה לא רציני האומנם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביופסיה ורואקטן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/03/2014כל ביופסיה משאירה צלקת כי זו פעולה כירורגית קטנה ,בזמן טיפול ברואקוטאן הסיכוי לצלקת יותר גבוה למרות שלא חובה שאכן המצב יתקיים , אם יש צורך ושיקול רפואי לביופסיה אז השיקול הרפואי קובע .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רופא עור וטסטוסטרוןרוני20/03/2014
האם רופא עור יכול לתת בדיקת דם לבדיקה של הtest ??
והאם טיפול test וקריוטן אפשרי יחד ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופא עור וטסטוסטרון - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/03/2014רופא עור יכול לתת כל בדיקה שיראת לו חשובה וחיונית , מה הקשר עם קיוראטן -אין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם אדום-סגול כהה מסביב לנזםנעמה18/03/2014
שלום!
עשיתי נזם לפני חצי שנה. לפני שבועיים החלפתי עגילים (זהב שקניתי בהודו) וכתוצאה מההתעסקות בחור נוצרה לי אינפקציה גדולה.
נוצרה לי בועה גדולה באיזור החור עם מוגלה, וברוב טיפשותי פוצצתי אותה ויצא ממנה דם.
עכשיו נשאר לי סימן אדום שחור טיפה יותר כהה מהעור.
(כרגע אין לי אינפקציה והכל רגיל, רק נשאר סימן)
האם יכול להיות שזה כתוצאה מהאינפקציה וזה יכול לעבור?
האם פוצצתי שם נימים וזה ישאיר צלקת לתמיד?
האם זה בכלל לא קשור לאינפקציה, וזה קשור לעגיל?
מה לעשות? או לשים??
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם אדום-סגול כהה מסביב לנזם - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן18/03/2014לאחר דלקת תמיד יש שלב של פיגמנטציה , כדאי לפנות לרופא עור להתייעצות פרטנית .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלב שעובר?
נעמה20/03/2014תוך כמה זמן זה אמור לעבור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלב שעובר? - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/03/2014שבועות - חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםחסוי17/03/2014
אני לוקח כדורי מיצוניקלין לטיפול בפיצעי אקנה
אני מישתדל לקחת לאחר ארוחה בזמן האחוןחותר נכון
ממתי שהתחלתי לקחת את הכדורים יש לי הרבה נפיחות זה נורמאלי?
זה ביגלל שהם כדורי אנטיביואטיקהאתץ האמת הכדורים עושם לא ממש כאבי בטן אבל תחושות לא נעימות זה נורמאלי מקווה שתבינו למה אני מיתכוון
ועוד שאלה אני לוקח כבר כימעט 3 שבועות את הכדורים אך ממשיכים לצאת ראשים של מוגלות זה נורמאלי ? למה זה לא מפסיק היציאה של האקנה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן17/03/20143 שבועות של נטילת מינוצין היא התחלה , בהחלט יכול להיות שיצאו עוד פצעים . בדרך כלל אני נוהגת לתת מינוצין 4-5 חודשים , לכן חשוב להתאזר בסבלנות ולהמשיך את הטיפול לפי הוראות הרופא .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כינים בגבות ובריסיםרונית16/03/2014
לחברה שלי יש כינים והיא הייתה ליידי והשיער שלה נגע לי בפרצוף כולל בריסים ובגבות. רציתי לדעת אם כיני ראש יכולות להתקיים בריסים וגבות? כי שמעתי שיש סוגי כינים שיכולים לחיות שם. אם כן, איך הורגים אותם? עם החומר נגד כינים לשיער? תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כינים בגבות ובריסים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן17/03/2014כינמת הראש אינה פוגעת בריסים או גבות בדרך כלל
יש בבית המרקחת שמפו מיוחד לכינמת הראש, מסרקים מיוחדים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואוקוטן.lala16/03/2014
היי, קודם כל אציין שאני בת 17, יש לי אקנה בדרגת חומרה בינונית.
ניסיתי הכל.. משחה אנטביוטית ומשחות מסוגים נוספים, כיום אני לוקחת מינוציקלין חודשיים בשילוב עם משחת "בנזק" .
הבעיה היא כזאת:
אני מתגייסת ביולי, ואני באמת לא חושבת שהמינוציקלין עוזר במשהו. אני ממש רוצה לקחת רואוקוטן כדי למגר את הבעיה הזו לפני הגיוס, כי הרי בגיוס לא ייתנו לי פטור משמש בגלל רואוקוטן. השאלה היא האם התופעות לוואי ממש חמורות שלא שווה לקחת? ועוד שאלה, כדאי לי לבדוק את הפרופיל ההורמונלי שלי לפני? (אני סובלת מתופעות לנוספות שיכולות להעיד שהבעיה היא הורמונלית) ואז גלולות יפתרו את הבעיה ולא ראוקוטן? אשמח לתשובה בהקדם האפשרי... תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - פצעים כמו עקיצת יתושאלון16/03/2014
שלום רב
לפני כמה חודשים,יצא לי פצע שנראה כמו עקיצה
שגירד לי מאוד מאוד.
לקחתי משחה (לא זוכר את שמה,משהו נגד עקיצות) שעזרה קצת ולא יותר.
לפני חודש,הייתי אצל רופא המשפחה,כי הרפואת עור שהייתי אצלה בדקה לי באופן מוזר בעיקר את הצבעות
הרגליים? ובקושי התייחסה לפצע? אמרה שזאת עקיצה?
הרופא נתן לי משחה בשם אלוקום קרם שעזרה לי מאוד הפסיקה את הגירוד והאלימה את הפצע כמעט לגמרי.
לפני שבוע בערך הופיעו ליד הפצע,מספר פצעים נוספים (שלא מגרדים) וזה נראה כאילו הדבר הזה הולך ומתפשט?...
קצת מפחיד. הפצע הראשון שירד לגמרי,גם חזר וגדל.
מה עושים? אני צריך להיות בלחץ? ללכת לרופא כלשהו?
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים כמו עקיצת יתוש - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן16/03/2014לחזור לבירור לרופא עור לאבחה .לעתים פריחה לא ספציפית ועוברת באופן עצמאי . במידה ויש הישנות יש צורך באבחנה בירור וטיפול מקצועי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות קבועה בעור מעל העין השמאליתחייל15/03/2014
אין לי מושג מזה,יכל להיות שומן ? זה נראה מזוויות מסויימות ומורגש במגע,אין כאב
מפחד מגידול סרטני,זה קשה.
הייתי אצל פלסטיקאית בשביל לעשות איזשהוא טיפול והיא זאת ששמה לב אל זה ואמרה שזה נראה לה כמו שומן (איך הוא הגיע למצח ? אני לא אדם שמן בנוסף)
אני עכשיו בצבא ואין לי מושג איך לטפל בזה
צירפתי תמונה שאפשר לראות את הנפיחות מצד שמאל של הגבה בבירור
אני צעיר והבעיה הזאת מאוד מטרידה אותי ביום יום,תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות קבועה בעור מעל העין השמאלית - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר23/03/2014יכול להיות גידול כגון שומן - ליפומה או שטף דם ישן שהסתיד. אם הגידול בגודל קבוע ולא משתנה, כנראה שפיר. בדיקת US יכולה להדגים אם הגידול צמוד לעצם או ברקמות הרכות, ותיתן כוון אם כדאי ביופסיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למי פוניםיעל15/03/2014
יש לי 2 בעיות-
1. פצע בפנים בין הגבות כבר כמה חודשים (לפחות 3) באותו המצב, גולה פנימית כזו, זה לא נראה לי אקנה כי זה במצב סטטי - גולה תת עורית, אולי ציסטה. מכיוון שפנים זה איזור עדין מה עושים במקרה זה? אפשר להשאיר זאת לנצח ככה? אני מפחדת שהסרה תכער לי את הפנים, האם ניתן להסיר בלי להשאיר צלקות נצחיות?
2- יש לי במפשעה שערה מתחת לעור- כל כולה מתחת לעור, אין פצע או משהו כזה. איך מוציאים? הורדתי שם בipl אז יתכן שהיא בכלל לא מחוברת לשורש אפילו.
מנסיוני רופאי העור תמיד מפנים לקוסמטיקאיות או מביאים משחה לפצעים, אני לא מכירה קוסמטיקאית שתפקידה להוציא שערה תת עורית ולגבי הפצע הן מציעות לפתוח אבל זה יכול לעשות בעיות במקרה של פצע כזה בטח.
למי באמת פונים, למי פונים כשיש שערה תת עורית? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למי פונים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן16/03/2014ממליצה לפנות לרופא עור אשר עוסק גם באסתטיקה לקבל חוות דעת , ותשובות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מילוי שקעים מתחת לעיניים -המלצה חמהרובי15/03/2014
אל תתפתו למחירים זולים .אל תתפתו לכל מיני פרסומות !לכו רק למספר 1 בעולם במילוי מתחת לעיניים ד"ר ליפשיץ רוברטו מרעננה !!!!אין רופאים כאלה עם מיקצועיות כזו עם סבלנות כזו והכי חשוב עם יושר ועדינות כזאת !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מילוי שקעים מתחת לעיניים -המלצה חמה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן16/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונטרה אינדיקציה בין רואקוטן לצמחיםזיו15/03/2014
אני נוטל כשבועיים וחצי כדורי רואקוטן (לטיפול באקנה). האם זה בעייתי שבמקביל לכדורים אני נוטל פורמולת צמחי מרפא סיניים בעלת ההרכב הבא (20% מכל צמח)?
Eleutherococcus
Ganoderma
Withania
Ocimum
Schisandra
הרוקח שמכין לי את זה אמר שאין בעיה, והוא בכל תואר ראשון ושני בביוכימיה. אבל איזה גורם יכול לתת לי תשובה וודאית? רופא העור (שרשם לי את הכדורים) בטח לא מבין דבר וחצי דבר בצמחים כאלה, והאמת? בכל מקרה פאדיחה לשאול אותו כזו שאלה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונטרה אינדיקציה בין רואקוטן לצמחים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן16/03/2014בזמן טיפול ברואקוטאן יש שינויים רבים שחלים בעור .
לעתים צמחים מכילים גם נגזרות של ויטמין A ואז יש העמסה של חומרים על העור , הכבד, והכליות .
מאחר והטיפול ברואקוטאן הוא מספר חודשים , ממליצה לא לערבב חומרים ללא קשר לתואר אקדמי ,
ועוד דבר מאד חשוב בזמן טיפול רפואי הרופא המטפל אחראי לטיפול , אם יש שילוב של חומרים שהרופא המטפל אינו מודע או מסכים אתה לא נהנה מאחריות של הרופא והקופה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
