מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סטריאותמישהי06/05/2014
היי
בת 29 שבוע 36 להריון. לפני כחודש התחילו להופיע לי סימני מתיחה על הבטן. לפני כשבוע הם התחילו לגרד. בהתחלה זה היה נסבל. ביום שישי שזה הפך לגרד בלתי נסבל נשלחתי למיון ע"י רופא נשים כדי לוודא שלא מדובר בבעיה בתפקודי כבד. הכל יצא תקין. נשלחתי הביתה עם הגרד. ביום שבת קניתי מס' תכשירים בסופר פארם שהרוקח המליץ כדי להפסיק את הגרד:
אלוורה פורטה 20%
ג'ל להרגעת העור של לייף
שמן תינוקות
שמן שקדים
בייבי פסטה
כמובן שניסיתי הכל וחלק מהדברים עוצרים את הגירוד לחצי שעה ואז זה חוזר וחלק מהתכשירים לא משפיעים כלל.
ביום ראשון הלכתי לרופא עור והוא קרא לזה "סטריאה" ונתן לי משחה בשם נרידרם 1% - אני מורחת את המשחה כבר 3 ימים. אין שיפור בגרד.
אני חייבת לציין שכבר 5 ימים אני מתעוררת מתגרדת ולא מצליחה לחזור לישון. אני לא יודעת כבר מה לעשות. לא מתפקדת.
כבר לא אכפת לי שישארו סימנים, רק שהגרד יפסיק.
אני מוכנה לעשות כל דבר ולקנות כל תכשיר בכל מחיר, רק שאני אצליח לצאת כבר מהבית כי אני לא מצליחה לשים חולצה מבלי להתגרד בטירוף.
אני לא הולכת לעבודה בגלל זה.
אני כבר מפחדת שאני פוגעת בעובר שלי מרוב דברים שאני מורחת על הבטן.
בבקשה שמישהו יעזור לי, זה מגרד בצורה בלתי נסבלת.
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטריאות - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/05/2014ממליצה לפנות לרופא עור , לקבל משחה ולעקוב עד הלידה אחרי הלידה יהיו משחות אחרות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסטריאות
מישהי06/05/2014כבר הייתי אצל רופא עור.... רשמתי שהוא נתן לי נרידרם.... זה לא עוזר לגרד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסטריאות - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר09/05/2014את יכולה לנסות ג'ל קלנדיל של חברת היל. זו תרופה טבעית צמחית ללא מרשם נגד גרד מגורמים שונים כגון עקיצה, גירוי עורי, כויה. ובמקום מקלחת עם סבון תנסי אמבטיה עם בלנאום הרמל. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקוטן-מתלבטת אם לקחתlala05/05/2014
שלום. אני בת 18 ויש לי אקנה בדרגה בינונית. (הפצעים לא דלקתיים)
התחלתי את הטיפול מהחלש- משחה אנטיביוטית, אשר לא עזרה. עברתי למשחה רטינואידית שקצת עזרה אבל לא פתרה את הבעיה, אחר כך עברתי לכדורי מינוציקלין אנטיביוטיים לתקופה של כחודשיים וחצי, אך גם זה לא עזר.
בפעם האחרונה שהלכתי אל רופאת העור ביקשתי ממנה רואקוטן לאחר שהסברתי לה שניסיתי הכל ושאני מקפידה לשמור על עור הפנים כמו שהיא אמרה לי.
היא רשמה לי רואקוטן... עכשיו השאלות שלי:
1. האם יש לרואקוטן פגיעה לטווח הארוך בכבד (זאת אומרת, יכול להיות שאני לאחר כמה שנים אסבול מבעיות בכבד בגלל זה?(
2. אני יודעת שהתופעות לוואי הן קשות ובמיוחד צריך להמנע מהשמש בחודשי הקיץ. האם יש משהו העוזר למנוע לפחות קצת את היובש?
3. האם חשוב להקפיד לשתות הרבה מים במהלך הטיפול?
תודה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רואקוטן-מתלבטת אם לקחת - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/05/2014רואקטאן היא תרופה חשובה לאקנה פעיל או כרוני. אם האקנה שלך לא הגיב לטיפול אחר אני ממליצה לקבל רואקטאן ללא חשש, תופעות הלוואי קיימות אך ניתן להתמודד איתן ללא בעיה והן בזמן הטיפול לגבי תפקודי כבד עשויה להיות העלה בזמן הטיפול ולא לאחר גמר טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרואקוטן-מתלבטת אם לקחת - תגובה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר09/05/2014קימת גם אפשרות של טיפול פוטודינמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימנים לבנים צמוד לעפעף העליוןהודיה05/05/2014
שלום רב ,
אני בת 41 , עוברת תקופה של סטרס וכבר שבועיים ויותר שמתי לב שהופיעו לי כתמים לבנים בצמידות לעפעף וגם מעל הגבה .. רציתי לציין שיצא לי גם נקודת שומן בעפעף הימני שצריך להוריד אותה וכרגע נמצאת בבדיקות כי נאמר לי שזו תופעה שיכולה לקרות מעודף כולסטרול ..
שאלתי היא; מה זה התופעה הזו של כתמים לבנים על העור שדרך אגב התפשטה גם לבין הגבות והיום בבוקר קמתי עם סימן אדום במצח ..
נ.ב. משתמשת כבר שבוע במשחה של מקסיטרול לדלקת בעפעפיים ..
מצרפת לכם תמונה
תודה מראש ,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימנים לבנים צמוד לעפעף העליון - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/05/2014קלינית נראה כקסנטלזמות. שנובעות מנטייה או שומנים בדם. אין קשר למקסיטרול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על העידוד רונה
הודיה08/05/2014אבל הכל קשור להכל .. ברור שהסטרס הוא גורם מכריע .. ומנסה להיאגע כמה שאפשר אבל בכל זאת רוצה גם להיפטר מהסימנים הלבנים ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלוקנולחסוי04/05/2014
שלום בעלי קיבל טיפול בפטריית שמש בכדור שנקרא פלוקנול . למשך שלושה חודשים 2 כדורים פעם בשלושה שבועות . אנחנו רוצעם חהיכנס להיריון האם הטיפול יכול להשפיע על הזרע ? האם אפשר להיכנס להיריון אם הגבר הוא זה שעושה את הטיפול ולא האישה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלוקנול - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/05/2014בעיקרון אין בעיה עם פלוקנול , אפשר לעבור לטיפול חיצוני לתקופה אין בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בזמן השימוש במשחה דואק Duacגיא03/05/2014
1. כדאי להשתמש בסבון לעור יבש ורגיש, או שאפשר בסבון לעור שומני אם הוא עדין?
2. אותה שאלה לגבי שימוש בקרם לחות במקביל לדואק: כדאי קרם לחות לעור שומני/לעור יבש ורגיש?
כי ברואקוטן אני יודע שממליצים להתייחס לעור מבחינת סבון וקרם לחות כיבש ורגיש. השאלה היא , האם גם בדואק זה המצב (למרות שהוא מייבש פחות רציני)?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בזמן השימוש במשחה דואק Duac - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/05/2014בזמן טיפול ברואקוטאן העור יבש חשוב למרוח קרם לחות ומסנן קרינה וסבון עדין. דואק היא משחה מצוינת לאקנה פעיל מריחה בערב לפחות לחודשיים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קילוף ופיגמנטציהמיה03/05/2014
שלום
האם פיגמנטציה עמוקה בעור בגוף יכולה להיעלם במצב בו נמרחת משחה ואני רואה שהעור מתקלף קילופים עדינים?
כלומר במידה ויש קילוף הוא מגיע לשכבה העמוקה וע"י זה מעלים או מטשטש כתמים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קילוף ופיגמנטציה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר09/05/2014רק לאחר נסיון אפשר לדעת כמה מהכתם יעלם במקרה האישי שלך. אם זו משחה בהשגחת רופא את יכולה לנסות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלת קילוף
מיה10/05/2014היי
אחדד את השאלה...
האם כשיש קילוף קל ורואים את העור מתקלף קלות כל פעם זה אומר שבסוף תתקלף הפיגמנטציה העמוקה מעצם העובדה שהעור נושר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתבתי המשך לשאלה
שרון16/05/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתבתי המשך לשאלה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר16/05/2014אנחנו לא יודעים באיזה עומק יושב הכתם ואם זה מעל או מתחת לאיזור שהקרם מגיע אליו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחורים בגפייםאנה02/05/2014
היי, יש לי ״שחורים״ בידיים וברגליים. זה בוודאות לא קשור לגילוח משום שגם בהורדת שיער באמצעות שעווה הפצעים הללו יוצאים. השאלה היא מדוע זה קורה והאם משחה\סבון מסוגלים לפתור את הבעיה? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחורים בגפיים - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר09/05/2014כדאי לפנות לרופא עור שיאבחן את הבעיה. אם מדובר בפעילות יתר של בלוטות החלב, יש תכשירים שמקילים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- RetavitB. S.01/05/2014
שמעתי שהקרם טוב מאוד לעור הפנים בלילה, וביקשתי מרופא העור מרשם. השאלה כמה זמן לה השתמש בקרם או שזה ניתן לשימוש באופן קבוע כל עוד שאין תופעות לוואי מזיקות??!! שאלה שנייה: האם ניתן לחדש מרשם אצל רופא המשפחה???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Retavit - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן02/05/2014ממליצה להתחיל טיפול מאוקטובר על מאי שנה הבאה , שימוש 3-4 שבוע ערב , לתקופה ארוכה , . אין בעיה לקחת גם מרופא המשפחה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול מונע לאקנהמתן30/04/2014
א. האם לאחר ששחורים כבר נמצאים בפנים, יש דרך לנקות אותם שלא דרך קוסמטיקאית?
ב. האם יש טיפול מונע לאקנה קלה-בינונית שהוא אינו תרופתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול מונע לאקנה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן30/04/2014אקנה הוא תהליך דלקתי של העור לכן הטיפול הוא תרופתי או טיפולי בדרך כלל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוקסידיל 5אור30/04/2014
שלום אני מטפל בנוקסידיל 5 אחוז ורציתי לדעת בבקשה שאחרי שאני משפריץ את הספריי מה עדיף להשאיר ככה או לעשות עיסוי קל כמו חפיפה נגיד תודה רבה יום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוקסידיל 5 - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן30/04/2014עיסוי קל מצוין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שיערקרן30/04/2014
שלום,
אני מסירה שיער שפם עם מכשיר אינפרא אדום, יש לי נקודת חן חומה כהה באיזור הנ"ל, לפני הפעולה צובעים לי את הנקודה עם עיפרון איפור לבן, האם זה מספיק?
זה חום גבוה.
והאם השיערה בנקודת חן תעלם או לפחות תהיה דקה יותר אחרי מספר טיפולים?חשבתי שאולי העיפרון הלבן מקשה על האפקטיביות ,שאולי החום לא חודר לנקודת חן.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת שיער - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן30/04/2014השערה בנקודה בעיקרון יכולה להיות בהירה יותר . או להשאר אותו הדבר .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער
קרן11/05/2014אין סיכוי שהשערה תעלם? וזה לא מסוכן להסיר עם אינפרא ובלייזר בנקודת חן? המכשיר חם מאד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער
קרן11/05/2014ועוד שאלה
האם אפילציה יעילה יותר בהסרת שיער, כלומר היא לצמיתות? ניתן להסיר איתה גם בנקודת חן אבל עם פולסים נמוכים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון בשתןאשר29/04/2014
שלום אני נוטל את התרופה איטרנול לטיפול בפטרת הלשון.האם נטילת התרופה עלולה להוביל לחלבון מוגבר בשתן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון בשתן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן29/04/2014לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגעים בעורדנה29/04/2014
לבתי בת החודש נתגלו נגעים לבנים שהלכו והתרבו. נלקחה ביופסיה וזו התשובה. בדרמיס העליון שצי מיליה ציסטות זעירות שאחת מהן פקעה ומראה תגובה היסטיוציטרית לקרטין. סביב הציסטות עליה קלה במספר הפיברובלסטים. בצביעה לאלסטיקה הרושם הוא שסיבי האלסטיקה שמורים. קבוע לנו תור לרופא עור עוד כ3 שבועות. נשמח אם תסייעו לנו להבין מה אומרות התוצאות והאם זה מסוכן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגעים בעור - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן29/04/2014ממליצה לחכות לבדיקה קלינית ולאחר מכן לקבל חוות דעת שניה אם יש צורך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך..
דנה30/04/2014האם תוכלי לומר לנו אם מדובר במחלת הסרטן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חספוס בעור סביב נקודת חןגלי28/04/2014
שלום!
לפני כשבועיים-שלושה הבחנתי בחספוס דמוי נקודות בולטות ויבשות באזור נקודת חן שיש לי על היד. בתחילה האזור היה מגרד, אך הגירוד עבר יחסית מהר אולם הנקודות נותרו (צרפתי תמונות של האזור). קבעתי תור לרופאת עור אך התור עוד רחוק ורציתי להתייעץ האם יש צורך בטיפול מיידי כלשהו או שזה סובל דיחויי של כשלושה שבועות?
תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חספוס בעור סביב נקודת חן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן29/04/2014התמונה לא מאפשרת אבחנה , אין מניעה לחכות לתור לרופא עור , כדאי לקבל עצה מקצועית .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צוואר אדום ומגורהאבי28/04/2014
שלום אני לוקח רואקטן 5 וחצי חודשים . בימים האחרונים יש לי גירוד וגרד בצוואר הצוואר אדום (ללא נגעים של פריחה). היתי אצל הרופא עור אמר שאין לו מה לעשות זה מהרואקטן ולמרוח הרבה לחות. אבל לא נראה לי שזה מהרואקטן זה רק בימים האחרונים מה זה יכול להיות ואיך אפשר להרגיע את המקום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה
מני28/04/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצוואר אדום ומגורה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן29/04/2014יכול להיות שמרחת בושם ? ממליצה משחה כמו בטקורטן פעמיים ביום למשך 5 ימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדוקטור אלמן
מני30/04/2014יש לי דרמובט אפשרי לשים?ואם כן כמה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדוקטור אלמן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן30/04/2014לא יותר משבוע ברצף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדוקטור אלמן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן30/04/2014פעמיים ביום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדוקטור אלמן כנסי דחוף
אבי02/05/2014שמתי מהדרמובט והמצב יותר גרוע הכל אדום כנראה שקיבלתי תופעת לוואי מהמשחה מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
