מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ניתוח וריקוצלהאלי09/07/2011
ד"ר שלום ביום חמישי האחרון 7/7/11ע ברתי ניתוח לתיקון וריקוצלה באשך שמאל דרך המפשעה ומאז יום שישי יש לי כאבים חזקים באשך שמאל וכן תחושת נפיחות האם זה נורמאלי לאחר ניתוח וכמה זמן זה נמשך? בתודה אלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח וריקוצלה - תגובה
ד''ר אורי גור10/07/2011צור קשר עם הרופא המנתח בהקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאור08/07/2011
שלום
לפני כחודש ימים ביצעתי ריסוק חוץ גופי לאבן בגודל של 1.5ס"מ לאחרונהביצעתי בדיקת US
התוצאה היתה כי בקוטב תחתון של הכליה שמאלית צל אבן כ-0.8 ס"מ .
השאלה שלי מה עושים במצב כזה האם המצב הוא טוב האם מומלץ להשאיר את המצב כמו שהוא.
אשמח לקבל תגובה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר אורי גור13/07/2011דורש המשך טיפול
פנה לאורולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי ניתוחאיתי08/07/2011
לפני שלושה חודשים גילו שיש לי אורקוס בגודל של 5.5 ס"מ לאחר שהזדהם וכרתו אותו יחד עם הטבור וחלק מכיפת כיס השתן, עקב חשש שהוא סרטני (נדיר), שבסופו של דבר נמצא בפטולוגיה שהאורקוס היה מזוהם ובעל אבצס מסביב.
לפני שבוע בוצע לי בדיקת אולטרסאונד בו גילו באיזור הנ"ל ציסטה בגודל של 3.9X2.5 ס"מ. מה התופעות והאם יכול להיות קשר בין הדברים? סרטן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי ניתוח - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/07/2011יתכן וקשור לניתוח.פנה למנתח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר רגש בפין וכאביםרוני08/07/2011
אני בן 27 .לפני כשנתיים אחרי אוננות מוגברת. נהיה לי באזור העטרה אי נעימות ואפילו כאבים למגע (כולל בזיקפה) .בלי מגע אין כאבים...ואין לי שום תופעות אחרות כגון צריבה במתן שתן או הפרשות...לא מצליח לחשוב על משהוא אחר.
אני לא יכול להנות מסקס או אוננות כי אני פשוט לא מרגיש הנאה במגע(אין שום סימן ויזואלי...הכל נראה תקין).
אני כן מרגיש הנאה מהשפיכה עצמה אבל לא מהמגע.
רק לאחר השפיכה לכמה שניות אני מרגיש פתאום הנאה באזור העטרה(למגע) וגם זה נעלם די מהר.
הלכתי לאורולוג שכנראה לא הבין אותי נכון(אני לא יודע) אבל הוא אמר לי שאין מה לעשות.
הלכתי לאורולוג אחר שאמר לי לקחת ויטמין E ל3 חודשים וגם זה לא עזר.
אני לא יודע מה לעשות כי זה משהוא שקרה לפני שנתיים ואני מתחיל להרגיש נואש.
אשמח אם תמליץ לי על מה לעשות הלאה
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר רגש בפין וכאבים - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/07/2011ממליץ על פניה לסקסולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה
רוני08/07/2011אתה יכול להמליץ על מישהו באזור ירושלים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטות באשכיםרפי08/07/2011
שלום,
אני גבר בן 27.
בבדיקת US שנערכה לפני כשנה גילו ציסטה בראש האפידידימיס השמאלי (0.9 מ"מ). לפני מספר ימים ערכתי בדיקה נוספת, והתגלתה ציסטה גם באפידידימיס השני (0.6 מ"מ). האם קיים בכך חשש מהותי לבריאותי או לפוריותי? ברפט לאור העובדה שהתגלו שתיים בהפרש של שנה בלבד?
תודה
רפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטות באשכים - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/07/2011לא קיים חשש לבריאותך.לגבי פוריות תעשה בדיקת זרע ותראה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחרכריתת ערמוניתמשה07/07/2011
לפני כחודש וחצי עברתי כריתה דרך השופכה .עדיין יש לי צריבה במתן שתן,כמו כן עדיין משתין כשלושים פעם ביממה ויותר מתוכם כשלוש ארבע התעוררות משינה,עדיין יש "אזעקות שווא" (עיקצוץ חריף אך אין שתן),.המנתח אמר להמתין עוד כחודש וחצי.לציין שאין כאבים למעט הצריבה והעיקצוצים,אין דליפה,המין תקין וללא בעיות.היוכל מי מהמומחים לתת אבחנה למצבי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחרכריתת ערמונית - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/07/2011המנתח צודק. אם אחרי 3 חדשים התלונות ממשיכות מתחילים לעשות בירור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר כריתת ערמונית .תודה.
משה10/07/2011תודה על ההרגעה.נתאזר בסבלנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיקפהמשה07/07/2011
לשאלתי הבאה מתאריך 4.7 השיב דוקטור זילבר
"אני כבן 50. לאחרונה שמתי טבעת סילקון על מנת להאריך את משך הזיקפה. להפתעתי אחרי ששמתי אותה (הצמדתי קרוב לבטן) הזיקפה ירדה מהר מאוד (כנראה הייתי לחוץ) והטבעת לא שמרה עליה. ברצוני להדגיש שזיקפה טבעית שלי יכולה להימשך כ- 15-20 דקות. מה יכולה להיות הירידה בזוקפה עם הטבעת? אני מניח שאם היתה לי בעייה פיסיולוגית הזיקפה הטבעית לא היתה נשארת כ- 20 דקות".
להלן תשובתו
"יתכן לחץ מוגבר של הטבעת"
אני מניח שלפי התיאור שלי את המקרה אין לי סיבה לחשוש שיש לי דליפה ורידית?
בתודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיקפה - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/07/2011אם הזקפה נמשיכת 20 דקות ללא נפילה אין לך דליפה ורידית בפין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיקפה אצל ילדיםגל06/07/2011
יש לי 2 בנים. אחד בן 3 והשני בן חמש וחצי. לאחרונה שמתי לב כי איבר המין של הגדול לא עומד וקטן ביחס לגודלו וביחס לאיבר המין של אחיו.
אני חוששת מאד.
האם יש אפשרות לבדוק זיקפה בדרך כלשהי? אצל ילדים? מה אפשר לעשות ?
ולמי צריך לפנות?
מקווה לתשובה מהירה - בלחץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיקפה אצל ילדים - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/07/2011בגילו לא בודקים. פני לרופא ילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דמוי אבנים בזמן השפיכהאלירן04/07/2011
שלום
אני בן 24 בחודש האחרון אני שם לב שבשפיכה שלי יש מין כדורים צהובים מאוד (דמוי אבנים) כשזה יוצא אני גם מרגיש כאבים לאורך הפין
יש לציין כשאני בדקתי עם קיסם זה רך ולא ממש אבן.
הנושא מלחיץ, יש לי תור לאורולוג רק בסוף החודש
אשמח לדעת כיוון מה זה, ומה עליי לעשות?
אודה להתייחסותך
אלירן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוזל הזרע
אלירן04/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוזל הזרע - תגובה
ד''ר נחום זילבר05/07/2011כפי הנראה יש לך דלקת באיזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיקפהמשה04/07/2011
אני כבן 50. לאחרונה שמתי טבעת סילקון על מנת להאריך את משך הזיקפה. להפתעתי אחרי ששמתי אותה (הצמדתי קרוב לבטן) הזיקפה ירדה מהר מאוד (כנראה הייתי לחוץ) והטבעת לא שמרה עליה. ברצוני להדגיש שזיקפה טבעית שלי יכולה להימשך כ- 15-20 דקות. מה יכולה להיות הירידה בזוקפה עם הטבעת? אני מניח שאם היתה לי בעייה פיסיולוגית הזיקפה הטבעית לא היתה נשארת כ- 20 דקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיקפה - תגובה
ד''ר נחום זילבר05/07/2011יתכן לחץ מוגבר של הטבעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות זיקפהיחיאל04/07/2011
שלום.
אני בן 33, נשוי ובטיפולי פוריות עם אשתי. יש לנו ילד מהח"ג ומנסים להגיע לעוד.
מאז ומתמיד היו לי בעיות זקפה ונעזרתי בויאגרה בהצלחה רבה.
אבל לאחרונה אנו מתקשים למצוא טיפול פוריות, בגלל בעיות זקפה. עיקר הבעיה, שכדי להוציא זרע אנחנו משתמשים בקונדום הלכתי של מכון פוע"ה, וברגע שאני מנסה להלביש את הקונדום הזקפה נעלמת לגמרי ואינני מצליח להשיב אותה. כבר היה פעם שביטלנו טיפול, לאחר שאשתי עברה את כל השלבים והגענו ליום של השאיבה. בפעם נוספת שזה היה, השתמשו בעוברים מוקפאים והיא הצליחה להיכנס להריון, אבל ההריון לא שרד.
כעת אנחנו רוצים להתחיל שוב, אבל הבעיה הזו מוציאה אותי מדעתי.
נתנו לי בדיקות דם והכל תקין. אני אמנם שמן, אבל לא מעשן ולא שותה וכו'.
איך עלי להתחיל את הבירור/טיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות זיקפה - תגובה
ד''ר נחום זילבר05/07/2011בעיה מוכירת.עליך לשפר הזיקפה ברגע המתאים.פנה לאורולוג המומחה בטיפול בבעיות של תפקוד מיני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקפה יורדת באמצע הסקסאלי03/07/2011
אחרי בעיה של גמירה מהירה שירדה עם הזמן בקשר הזוגי, החלה בעיה שבאמצע הסקס הזקפה יורדת לגמרי ואיתה החרמנות, (וללא כאבי ביצים) הרגשה של אחרי גמירה.(בן 33)
יכולה להיות בעיה של זרימת דם?
בדיקות דם תקינות, ללא מחלות וללא תרופות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דליפה ורידית
ד''ר נחום זילבר05/07/2011זו כנראה הבעיה.פנה למומחה לטיפול בהפרעות מסוג זה בתחום התפקוד המיני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף תודהdor03/07/2011
התווצר לי סימן סגול רציני בקוטר של סנטימטר כנראה מקריש דם לאחר פגיעה באיבר מיני כתוצאה מכיפוף יתר של האיבר בזמן אקט מיני..האם יכול להיות שזה יפגע בי או יגרום לפגיעה במוח או בכלי אחר כתוצאה מטיול קריש הדם לאזור מסויים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף תודה - תגובה
ד''ר נחום זילבר05/07/2011הפגיעה מקומית.נקווה שלא תהיה עקמת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום לאחר ניתוח ערמוניתיוסי01/07/2011
שלום רב
כבר 12 ימים מאז שעברתי נתוח ערמונית TURP סגור ןעדיין צבע השתן ורוד אדמדם.
שאלתי: כמה זמן יכולה תופעה זו להימשך?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום לאחר ניתוח ערמונית - תגובה
ד''ר נחום זילבר05/07/2011צריך לדעוך.אם ממשיך פנה למנתח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבנים בכליותנילי29/06/2011
רציתי לשאול אם יש פירורים בכליה אז האם חייב להוציא אותם ואם כן למה? ובנוסף רציתי לשאול אם יש אבנים קטנות בכלייה אז האם צריך להוציא או רק אבנים שמפריעות מוציאים, כלומר האם כל אבן שיש בכלייה מחויב להוציא אותה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבנים בכליות - תגובה
ד''ר אורי גור10/07/2011לא כל אבן או פירור קטן חייבים להוציא
חלק יכולים לצאת לבד
אם גדלים או מפריעים צריך להוציא שלא ייגרמו נזק/זיהום/חסימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)