מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כליות הפוכות-ברור דחוףרותי ג.14/07/2011
שלום רב דר',
אודה להתייחסות דחופה ככל האפשר.
מדובר בגבר בן 37 שמזה מס' חודשים סובל מכאבי בטן עזים, ברורים רפואיים וצילומים,
העלו שכליותיו "הפוכות" כלומר, הוא נולד עם כליות שבמקום שיהיו בכיוון נורמלי, אצלו הכיוון הפוך (מה שצריך להיות למטה - נמצא למעלה), הבנתי ממנו שצינור איסוף השתן
בכיוון הפוך, מה שגרם לסתימה ולאחת הכליות להפסיק לתפקד.
רופא אחד המליץ לו על ניתוח דחוף לפתיחת הסתימה ורצוי שיבוצע בביה"ח "הדסה", כשרופא שני הזהיר אותו חמורות שאם יבוצע בו ניתוח, הוא לא יוכל לחזור לתפקד כרגיל לעולם, לעבוד וכד' (מדובר בעובד מהרשות הפלשתינית ואינני יודעת מה רמת הרפואה שם).
האם אתה דר' יכול להמליץ מה כדאי לעשות ?. תודה מראש על התייחסותך,
רותי ג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כליות הפוכות-ברור דחוף - תגובה
ד''ר נחום זילבר28/07/2011אם ישנה פגיעה בתפקוד הכליות הנובע מקושי בניקוז השתן יש לבצע ניתוח בהקדם כדי למנוע מצב של אי תפקוד הכליה ויביא לכריתתה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פין עקום***14/07/2011
הפין של בן הזוג שלי עקום, הבנתי שיש מחלה שקוראים לה פירוניה והיא מתפתחת לאחר גיל 30 והוא סה"כ בן 27. הפין שלו עקום גם בזיקפה. כשאנחנו שוכבים ממש כואב לי (כל הזמן) זה קשור? הייתי רוצה לדעת מה זה אומר שהוא עקום, זה מסוכן? אם זה מעיד על משהו שיש לו? אני צריכה להיזהר ממשהו? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פין עקום -עקמת
ד''ר נחום זילבר28/07/2011בעקמת פין כשישנם כאבים לאחד מבני הזוג יש לטפל בהקדם. בתחילה בויטמין E וכשאין תוצאות יש לחשוב על ניתוח מתקן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אין אונותרון14/07/2011
אני בן 52 היתחתנתי עם בת 48 היא חמה מאד וגם אני אבל במיטה אני עייף וחלש לא עומד לי ואני לא מצליח לגמור וזה מתסכל אותה מאד למרות שהיא מסייעת
אתמול לקחתי ויאגרה 50 וזה רק עזר לזיקפה אבל לא לגמירה
כשהיא הלכה לעבודה הבטתי באתר סקס ורציתי לבדוק אם גם שם אני לא מסיים וחשתי עייפות אבל גירוי כן
מה אפשר לעשות כדי שאדגרה ולא אהיה עייף וגם אגמור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין אונות - תגובה
ד''ר אורי גור14/07/2011פנה לרופא להיבדק
יתכן ויש צורך בבדיקות הורמונים
טיפול אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגתיעל13/07/2011
שלום,
אני בת 24 וקרה לי מקרה ממש לא נעים, קמתי הבוקר בגלל שברח לי פיפי מתוך שינה.
יש לציין שלפני השינה שתיתי המון מים ושאני בג'ט לג ו"משכתי" יום ע"מ לסדר אותו, במהלך היום לפני לבשתי גינס מאוד מאוד צמוד. יכל להיות שהעייפות פשוט הכריעה אותי? האם אני צריכה לדאוג??
:(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאגת - תגובה
ד''ר אורי גור14/07/2011כנראה העייפות, לא הג'ינס.
מקווה שלא יקרה שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיאליס תופעות לוואייואב12/07/2011
ניסיתי סיאליס לקחתי חצי כדור 20 מ"ג ונראה לי שזה עשה לי מעין כאב ראש קל מאוד/סחרחורת קלה הרגשה שהראש קצת כבד.. לקחתי חצי כדי לבדוק איך אני מגיב לזה. השאלה אם במקרה כזה מומלץ לנסות שוב או שלחזור לרופא ולנסות פיתרון אחר? מבחינת ההשפעה היא קיימת אבל נראה לי שלא תואם לגמרי את הציפיה או שצריך לקחת את המינון המלא. האם אפשר לאכול עם זה כרגיל? (היות וזה פיתרון ל 36 שעות לא נראה לי סביר צום כזה ארוך..).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוסף האם אפשר לקחת אקמול או משהו
יואב12/07/2011אחר נגד הכאב ראש הזה אחרי שלקחתי את הסיאליס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף האם אפשר לקחת אקמול או משהו - תגובה
ד''ר אורי גור13/07/2011אפשר אקמול
אפשר לאכול כרגיל
נסה שוב להעריך יעילות טיפול ותופעות לוואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבנים בכליותאסף12/07/2011
שלום רב
אני בן 38 חולה קרוהון מעל 20 שנה וסובל מאבנים בכליות מ 1997. לפני כ 3 ימים ירד לי
דם בשתן עם צריבה, בחדר המיון ביצעו סי טי שהראה סימנים של מעבר חול/אבנים בשתן עם האדרה מוגברת של השופכן הדיסטלי הימני. כמו כן צוין שישנן עדיין אבנים קטנות לא חוסמות בכליה.
הבעיה היא שמאז אני סובל מחולשה כללית חזקה וצימאון מוגבר מאד ושתן בהתאם.
בבדיקות הדם הקריאטין הינו גבוה(1.42) ובשתן הפרוטאין הוא 70 H.
למרות הנ"ל שוחררתי הביתה ושאלתי היא האם יש מקום לדאגה עם התוצאות הנ"ל וממה נובע הצימאון המוגבר מאד?
תודה רבה
אסף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבנים בכליות - תגובה
ד''ר אורי גור13/07/2011יש להמשיך במעקב אורולוגי
לחזור על תפקודי כליות ולוודא שחוזרים לתקין
אולי גם לחזור על צילומים-?
להקפיד לשתות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון בשתן תפקוד כליות תקיןורד12/07/2011
על מה יכול להצביע רמות לא תקינות של חלבון בשתן כאשר בוצעה בדיקת תפקוד כליות ונמצאה תקינה!!! ????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון בשתן תפקוד כליות תקין - תגובה
ד''ר אורי גור13/07/2011חלבון בשתן יכול להופיע במחלת כליה שונות, ואלו לא בהכרח מביאות באופן מיידי גם להפרעה בתפקוד
מציע להתייעץ עם רופא המשפחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצא בשם אנגיומיוליפומה בכליהלילה12/07/2011
שלום רב,
נשלחתי לעשות בדיקת קולונסקופיה וירטואלית במעי עקב דימום. בבדיקה התברר במקרה כי נמצא בכליה הימנית בקוטב העליון אנגיומיוליפומה בקוטר 7 מ"מ. כמו כן בבדיקות שתן יש לי דם בשתן מזה שנתיים. (באולטרא סאונד של הבטן והשלפוחית מלפני שנה לא נראה כלום) . נשלחתי לרופא אורולוג, הוא הציע לי לעשות בדיקת סטטוסוקופיה בשלפוחית, יש לי תור לעוד שבועיים. ובענין הממצא שראו בכליה אמר לי שעד 4 ס"מ לא עושים כלום ורק עוקבים אחרי זה האם זה גודל, וגם לא רצה לשלוח אותי לעוד CT כרגע, מפני שזה הרבה קרינה. נתן לי תור למעקב לעוד חצי שנה. אני מבקשת לקבל גם חוות דעתך בענין, אני לא כל כך שקטה בענין הממצא, האם באמת לא עושים בנתיים כלום עם ממצא כזה, האם אתה חושב שצריך לטפל ולעקוב אחרי זה בצורה אחרת ממה שאמר לי הרופא, ואיך יודעים שזה לא משהו באמת מסוכן ? אודה לך מאד לתשובתך המהירה מפני שאני מודאגת ולא שקטה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצא בשם אנגיומיוליפומה בכליה - תגובה
ד''ר אורי גור13/07/2011מסכים עם ההמלצות הנ"ל. אם לא גדל משמעותית, ואם לא עובר 4 ס"מ אין צורך בטפול.
בהצלחה בציסטוסקופיה.
יש לשלוח גם שתן לציטולוגיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בשלפוחית השתן אצל גבריםשירן12/07/2011
לאבא שלי (עוד מעט בן 80) התגלתה בעיה בשלפוחית השתן
לאחר שבמשך שנתיים בערך הוא הזניח בעיה של דליפת שתן סוף סוף
הוא לא הצליח לתת שתן, ומשם הדרך לאורולוג ולבדיקה מקיפה הייתה קצרה
האורולוג מסר לו שהשרירים של השלפוחית לא עובדים יותר
ושהוא לנצח יצטרך להסתובב עם קטטר
אבא שלי לא מרוצה מזה לחלוטין, הוא בשוק, והוא מאוד מדוכא מהמצב
מדובר בבן אדם שלמרות גילו מאוד פעיל, חריף שכל, שלא רוצה להיות תלותי או סיעודי.
האורולוג המדובר אמר שהבעיה היא כנראה תוצאה של מחלת הסכרת
ושאין מה לעשות כי הניתוחים המוצעים בתחום עוזרים רק ל1% מהאוכלוסיה
ואבא שלי שהוא מבוגר, וגם יש לו בעיות לב, לא בדיוק שש לניתוח שלא בטוח אם יצליח או לא, לא כל שכן שיש מצב שהוא לא ייצא ממנו חיי.
אילו דרכי טיפול יש לבעיה מהסוג הזה?
מה מוצע לאנשים מבוגרים?
האם יש תרופות או טיפולים שעוזרים ו/או משפרים את המצב?
זה לא נראה לי הגיוני שבן אדם שיכול לחיות בשקט עוד לא מעט שנים יצטרך להסתובב עם קטטר
ממתינה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה בשלפוחית השתן אצל גברים - תגובה
ד''ר אורי גור13/07/2011אפשר לעבור לשיטה של צנתורים לסרוגין
או לבדוק את התכווצות השלפוחית בבדיקה אורודינמית ואם יש התכווצות וגם חסימה אז טיפול בחסימה ישפר את מצבו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון באופני כושרא11/07/2011
שלום,
רציתי לדעת אם אימון באופני כושר במכון (3-4 פעמים בשבוע, כל אימון למשך של כשעה) יכול להזיק לאשכים ולפריון? הכיסא הוא כיסא רגיל ולא רחב...
לפעמים אני ממש חושש מזה כשאני מתאמן אני כבר לא מבדיל איפה מציק לי... לרוב לכל אחד כשהוא מתאמן על אופני כושר במכון - יש איזה תחושה לא נעימה שם למטה.. לאו דווקא באשכים. השאלה אם יש כאן איזה סיכון בכמות שעות שכתבתי?
הכיסא יחסית מרופד אבל עדיין אפשר להרגיש את החלק המתכתי שיש מתחת לכיסוי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימון באופני כושר - תגובה
ד''ר אורי גור13/07/2011ישנן עדויות שרכיבה על אופניים יכולה להשפיע על הפריון
כנראה שאופניים במכון מזיקות פחות מאשר בשטח.
לרוב ההשפעות השליליות הוכחו באלו הרוכבים נפח אימון גדול משמעותית מזה שתיארת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 21 וחצי סובלת מוסטיבוליטיסגלית11/07/2011
היי בת 21 וחצי,
לפני כחצי שנה אבחן אותי רופא לצוואר הרחם כסובלת מוסטבוליטיס.
(לאחר שנה שלמה בה סבלתי מצריבה באזור ואי יכולת לקיים יחסי מין ובנוסף דלקות חוזרות בשתן).
מאז ניסינו משחת סטרואידים שלא הועילה, ולפני כחודש זריקה באזור שאמורה להרגיע את המקום.
בעקבות הזריקה אין כאב בקיום יחסי מין, אבל לפני שלושה ימים החלה צריבה עזה באזור (לא בשעת קיום יחסי מין) שנמשכת עד עכשיו + התחילה צריבה בשתן.
אני רוצה בבקשה לדעת אם וסטבוליטיס גורם לדלקות בשתן? או שהצריבה והכאב הם מהנרתיק ובגלל שזה כל כך כואב אני מרגישה את זה גם בשתן?
בנוסף לפני חודש קיבלתי מחזור ולפני קבלת המחזור היתה צריבה וכאב שחלפו עם קבלת המחזור, הפעם הצריבה והכאב החלו והם נמשכים כבר 3 ימים ללא קבלת מחזור.
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר אורי גור13/07/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_גניקולוגיה_רפואת_נשים' id=link]גניקולוגיה - רפואת נשים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול חיצוני על האשךיוסי10/07/2011
נולדתי עם חתיכונת של עור על האשך ולא שמתי לב לכך כל השנים, כיום אני בן 32, חודשים האחרונים חתיכת העור הזו התחילה להתנפח והיא רוב הזמן גדולה ותלויה מהאשך ולמטה-ומתחילה להטריד, מה צריך לעשות כדי לטפל בזה או על מה זה מסמן?
לאן לפנות, לקופא משפחה או לאורולוג ולמי תמליצו לי ללכת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול חיצוני על האשך - תגובה
ד''ר אורי גור13/07/2011אורולוג? רופא עור? פלסטיקאי?
אולי להיבדק על ידי רופא המשפחה ולאפשר לו לייעץ למי לפנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימפוטנטיותסוזאבי רינסקי10/07/2011
האם היא קיימת גם לאישה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימפוטנטיות - תגובה
ד''ר אורי גור13/07/2011אם הכוונה באימפוטנטיות להעדר זקפה - אז כמובן שלא קיימת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופה לשיפור הליבידו ומצב הרוחראובן09/07/2011
שלום.
האם יש תרופות המשפרות לטובה את הליבידו של גבר או את מצב הרוח? בן זוגי טרוד בלחצים שמובנים עלי ועוברת עליו תקופה לא קלה. פסיכולוג כרגע זה לא בא בחשבון. אולי יש משהו תרופתי שיכול לחזק ולשפר את מצב הרוח ואת החשק המיני.
תודה על עצתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופה לשיפור הליבידו ומצב הרוח - תגובה
ד''ר אורי גור10/07/2011ירידה בחשק היא תוצאה של מצב הרוח
לשם יש לכוון את הטיפול - מציע לו לפנות לרופא המשפחה ולהתייעץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה זעירה באשךרמי09/07/2011
אודה על תשובתכם
אתמול במישוש אקראי של האשכים, הרגשתי בליטה זעירה אולי בגודל פחות מראש גפרור באשך שמאל
קרוב לקודקוד שלו בצד החיצוני שלו,נלחצתי מה זה יכול להיות..?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטה זעירה באשך - תגובה
ד''ר אורי גור10/07/2011רוב הסיכויים שלממצא בגדול כזה אין משמעות.
פנה לבדיקת רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)