מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פיענוח אולטרסאונד אשכים + מפשעותליבה23/05/2011
עשיתי אולטרסאונד בגלל כאבים באשכים מזה שנה לערך והממצאים
סונר מפשעות
בדיקה בוצע במנוחה ומאמץ.
לא הודגם בקע או ממצא אחר.
סונר אשכים
האשכים תקינים עם ווסקורליזציה רגילה.
מימין ----- 3.7x2.5x3. 2 ס"מ
משמאל ----- 3.9x2.2x3.1 ס"מ
מרקם הומוגני.
האפידידימיס תקין משני הצדדים.
דופן הסקרטום תקין.
אין עדות לרבוי נוזלים בשק אשכים-מימין.
משמאל - הידרוצאלה קל .
האם יש בעייה בתוצאות מכך שאני סובל מכאבים באשך שמאל למטה מאחורה כזה בששפיץ כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח אולטרסאונד אשכים + מפשעות - תגובה
ד''ר אורי גור29/05/2011בהמשך לתגובה קודמת: נראה תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום צריך את עזרתך בבקשה סבלנות.ליבה23/05/2011
היי אני צריך את העזרה שלך זה ארוך מאוד יהיה בבקשה אני יסביר הכל אז בבקשה תכך ברצינות.
אז ב18.4.2010 ניחבלתי באשכים ילד בבית ספר הרים אותי משק האשכים זאת אומרת בין הרגלים הכניס תיד שלו והרים אותי למעלה מחצי דקה סבלתי מכאבים חזקים{אגב לפני מעולם לא היה לי כאבים} והיה רגע שהיה לחץ חזק מאוד מאוד על אשך שמאל ואז הוא עזב אותי וסבלתי מכאבים מאוד מאוד אחרי 3 ימים נישלחתי לבית חולים סתם ממש לא בדקו אותי לא צילום לא כלום וזרקו אותי אחרי זה בסוף החודש בעזרתו של השם יתברך שמו חלפו הכאבים{אחרי שבוע וחצי מהחבלה} והכל היה טוב חזרתי לנסוע כל יום על אופניים והכל היה מושלם אבל אז אחרי מאמץ הרבה בסוף חודש 5 זאת אומרת חודש הכל היה תקין ואז מיוני 2010 חזרו הכאבים ממש כואב לא יכולתי לקפוץ היה כאבים כל נגיעה באשך שמאל למטה מאחורה כזה כאב מאוד מאוד אז הלכתי לקופת חולים האורולוג שבדק אותי ללא אולטרסאונד אמר דלקת לא יודע מה שלח אותי עם אופולסצקין 200 מ"ג כאלה כדורים משהו כזה לקחתי לא עזר לי בכלל ואז עשיתי אולטרסאונד אשכים פעם ראשונה וזה שעשה לי את זה עוד לפני אמר משהו יש לך פה דלקת ואז עשה אולטרסאונד והממצאים אפידימיד מעובה כביטוי לשינויים דלקתיים משהו כזה ואז חזרתי לאורולוג אחר והוא בעת נגיעה ויחד עם האולטרסאונד שלח אותי עם כדורים דוקסילין 100 20 כדוורים למשך 10 יום כל יום 2 כדורים לקחתי הכל הכל כל יום ואז שגמרתי תכדורים וחלפו שבוע אחרי סוף הכדורים היה שיפור מסויים זאת אומרת יכולתי קצת לתפקד לרוץ וכאלה דברים{אבל אופנוע אופניים אין סיכוי} שלפני הכדורים לא יכולתי ואז מאותו שיפור שזה מאוגוסט 2010 חזרתי אחרי 30 יום ואמרתי שעדיין כואב לי תביא עוד כדורים הוא אמר אסור שהחיידקים לא יהיה טרופיים משהו כזה ולחזור עוד 3 חודשים ומאז לא ההצלחתי לחזור לאותו רופא ועדיין אני סובל שזה כבר איזה 8 חודשים אולי מסוף הטיפול ולא טיפלתי כלום כרגע אז עשיתי איזה נזק שלא טיפלתי מאז?כרגע ניכנסתי לצבא אז עשיתי שוב אולטרסאונד עשיתי ונימצא איזה הידרוצאלה קל משמאל משהו כזה והכל טוב אמר לי עכשיו אני סובל כל הזמן כאבים והרופאים זורקים אותי ולא יודעים מה באמת קרה לי אז רציתי לשאול מה קרה לי והאם כתוצאה מהחבלה ניהיה הכאבים כי חודש הכל היה מושלם ומהו הטיפול שאתה ממלץ לקחת שוב תכדורים זה אני פוחד אגב כי זה גרם לי אחרי שאני מזיעה כל הידיים עיגולים פריחות וגירודים אני כבר לא יודע מה לעשות והאם יש צורך בתביעה משפטית על כזה דבר נזק אולי שניגרם לי ? ואיך האם אתה חושב שמדובר פה בדלקת עוד שלא תחלוף שנה שלמה? אני כבר לא חושב שמדובר פה בדלקת אני מתחיל לחשוב על כאבים שיסבול תמיד האם יש אצלך או אורולוג פרטי שאתנה מכיר ללכת? המון המון תודה מצפה לתגובה רצינית מאאוד למה אני כבר לא יודע מה לעשות.. וקשה לי אם צבא והכאבים האלה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התוצאות מהאולטרסאונד בדף נוסף
ליבה23/05/2011שמתי תתוצאות לאולטרסאונד שעשיתי באמצע מאי השנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום צריך את עזרתך בבקשה סבלנות. - תגובה
ד''ר אורי גור29/05/2011לא סביר דלקת שנמשכת שנה
אם אולטראסאונד תקין אז כנראה שאין משהו מסוכן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת אולטרסאונדחגית22/05/2011
שלום,
בבדיקת אולטרסאונד נכתב בפענוח שהכל תקין פרט לציסטה קורטיקלית קטנה עם אזור מסוייד בדופן בכלייה ימנית.
מה הפירוש ומה עושים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת אולטרסאונד - תגובה
ד''ר אורי גור29/05/2011חוזרים עם התשובה לאורולוג שיחליט אם יש צורך בהמשך בירור לציסטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות וכאב בצנרת אשך ימיןאריאל22/05/2011
שלום,
אני גרוש בן 59, 172 ס"מ, בריא בדרך כלל. 70 ק"ג.
קרה לי לאחרונה שקיימתי יחסי מין אינטנסיביים עם בת זוג במשך שבוע ימים, לאחר מספר ימים צד ימין במפסעה, הצנרת שמובילה לאשך ימין התנפחה וכאבה.
לאחר מספר ימי מנוחה הנפיחות ירדה, ונשאר כאב עמום.
לאחר חודש ימים זה קרה לי שוב באותן נסיבות.
נא עזראתכם.
אריאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות וכאב בצנרת אשך ימין - תגובה
ד''ר אורי גור29/05/2011יתכן ומדובר בדלקת. אם לא נעלם או אם קורה שוב- פנה לאורולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר לתוסף דקל ננסיTUVIA21/05/2011
שלום יש לי הקרחה גנטית ואני בו 40
לקחתי פרופציה מס שנים וכעת מינוקסי אין לי חוסרים תזונתים,
החלתי להפסיק שמוש בנטילת פרופציה בשלל החשש מלקיחת כדורים זמן כה ממושך
רציתי לדעת האם מעבר לתוסף דקל ננסי שעובד על אותו מנגנון של פינסטריד,ומונע הפיכת טסטסטורון לdht יכול לעשות תופעות לואי על הערמונית
האם מי שלקח פרופציה קבל סרטן אלים יותר של הערמונית
אני מעונין בלקיחת תוסף טבעי ולא כימי
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעבר לתוסף דקל ננסי - תגובה
ד''ר אורי גור29/05/2011דקל ננסי לא אמור לעשות תופעות לוואי על הערמונית
התיאוריה שפרופציה יכולה לגרום לסרטן אלים יותר- שנויה מאד במחלוקת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארודינמיקהאלון21/05/2011
עברתי בדיקת uds תוצאות:נפח מופחת , תחושה שמורה, הענות תקינה
התכווציות לא מבוקרות בנפח קטן מאוד עד 41 סמ עם דליפה
קונטור השלפוחית טרבקולרי , ללא רפלוקס , צוואר פתוח בעת הדליפה.
סוכם כ-NDO
שאלותי הן : מה זה ndo
ומה פרוש תוצאות הבדיקה.
רקע כללי אחרי תאונה פגיעה בגב סי טי בלט דיסק ל-5 ס-1
אי אמ גי נזק שורשי ל-4 ל-5 ס-1 וגם ל-3
ללא כל עבר אורולוגי קודם לפגיעה. הבעיות החלו ישר לאחר הפגיעה
בבדיקות ציסטו אין היצרות אין ערמונית מוגדלת
שאלה נוספת : האם האמור קשור לפגיעה בגב
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארודינמיקה - תגובה
ד''ר אורי גור29/05/2011neurogenic detrusor overactivity
לא ברור אם יש קשר לפגיעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבר המין צמוד לבטןבן ציון20/05/2011
שלום רב!אני בחור בן 22 ואיבר המין שלי בעת זיקפה מלאה,הוא כלפי מעלה וצמוד לבטן.שמי לב שלחבריי בעת זיקפה,איבר המין הוא בצורה אנכית,בזווית של 90 מעלות.שאלתי היא האם אצלי הכל תקין?והאם זה יפגע לי בתיפקוד המיני שהרי אני לא מצליח "לכופף" את איבר המין בעת הזיקפה למצב של 90 מעלות?מדוע אני "שונה" מאחרים? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבר המין צמוד לבטן - תגובה
ד''ר אורי גור29/05/2011כל אחד בנוי אחרת.
אם אין עקמת סביר שלא יפריע לתפקוד.
אם תהיה בעיה בחדירה בזמן קיום יחסים - פנה לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עברתי ניתוח וריקוצלהדניאל קפש18/05/2011
היה לי וריקוצלה מצד שמאל עברתי ניתוח לפני 3 חודשים חתך גבוה התחילו לי כאבים חזקים הלכתי לעשות US והנה התשובות המפתיעות:
הסתיידות זעירה במרכז אשך ימני
שני אשכים בגודל ומרקם תקינים
וריקוצלה משמאל דרגה 2
מה עליי לעשות ומה זה הסתיידות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עברתי ניתוח וריקוצלה - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי19/05/2011שלום לך, נושא ההסתיידויות באשכים נבדק וברוב העבודות מסכימים כי אין להם
חשיבות קלינית משמעותית
פנה גם להתיעצות עם אורולוג
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוריקוצלה
דניאל קפש20/05/2011יש לי לפעמים כאבים חזקים באשך ימני
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריקוצלהzvu anh18/05/2011
לאור דאגותי לגבי ההבדל הגדול בגודל בין שני האשכים - אכן נבדקתי האמת שכבר לפני שקיבלתי את התוצאות הנחתי שאני יודע מהי הבעייה - וריקוצלה
הורידים בולטים, כאבי מותן, ותחושת אי נעימות באשך והכי חשוב - הבדל הגודל
אז יש וריקוצלה קטנה, כשהייתי אצל האורולוג הוא טען שיש הבדל של 20% בין הגודל וזה מכיוון שבגיל כמה חודשים עברתי ניתוח להורדת אשך. ושאני צריך לעשות בדיקת זרע בעוד שנה - בגיל 18 כדי לדעת אם לעשות את הניתוח.
הוא טען שניתוח לא משפר את הכאבים של הוריקוצלה ושאני צריך להמנע מפעילות גופנית אם זה מפריע יותר מדי... אני סקפטי ואני יודע שמשהו לא בסדר - משו מרגיש ממש דפוק באשך השמאלי מכל בחינה אפשרית חזרתי הביתה ובדקתי את התוצאות - אשך ימין - 26סמ"ק אשך שמאל 11 סמ"ק... ההבדל גדול מדי בשביל להיות תופעת לוואי של הורדת אשך, לא? וקראתי שהפרשי גדלים בין האשכים היא תופעת לוואי של וריקוצלה ולכן במידה ויש הבדל גדול מנתחים, כמובן שאני הולך לראות את דעתם של עוד כמה רופאים רק כדי לא לעשות טעות שלא יהיה ניתן לתקנה... בכל מקרה - משהו לא בסדר, אני צודק? לא הגיוני שהאשך קטן מאוד תלוי מאוד גבוהה בעל ורידים מעובים וכואב קצת כשנוגעים בו... האולטרסאונד לא הראה שום פגיעה באשך...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
וריקוצלה - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי19/05/2011שלום לך, קיים ויכוח מתי להמליץ על ניתוח לתיקון וריקוצל
הקווים המנחים שפורסמו באר"הב ואירופה ממליצים לטפל במקרים הבאים:
בדיקות זרע שאינן תקינות
גודל האשך בצד של הוריקוצל קטן יותר
ויש לשקול טיפול גם במקרים של כאבים [ אם ידיעה כי לא לכולם הניתוח יסייע ]
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה שחשובה לי מאודאני17/05/2011
שלום. בן 33. סובל 5 שנים מתכיפות שתן במצב של שכיבה - מרגיש גירוי מיידי ונותן שתן כל 5 דקות. אם מנסה להתאפק מתחיל להרגיש דקירות בקצה הפין .
כמו כן חש שאיבר המין קר ומכווץ. בעת זיקפה התחושות תקינות, כלומר - רק במצב רגיל איבר המין מכווץ וקר.
האם מעיד על זרימת דם לקויה ?
ביצעתי בזמנו בדיקות - תרבית, דם, שתן, זרע, אולטרסאונד ואורדינמיקה. - יצא תקין.
האם קיימות עד בדיקה שתוכל לשפוך, אולי, אור ? (דופלור לפין?!).
אציין שיש לי בלט דיסק ואני סובל מכאב גב המקרין לרגל. היתכן קשר ?!?
סליחה על ריבוי השאלות אך אודה על המלצתך להמשך בירור.
(כמו כן באיזה מישור - אורולוג/אורטופד/נוירולוג/כלי דם ???)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה שחשובה לי מאוד - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי19/05/2011שלום לך, לא נראה כי מדובר בהפרעה בהספקת הדם לאיזור,
עליך לעבור בירור אורולוגי מלא , כולל הדמיה [ct ], ובדיקות ציסטוסקופיה ואורודינמיקה
בהצלחה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטוריהמיכל17/05/2011
שלום,
האם יש טווח של ערכים שבהם כשהRBC בבדיקת שתן חורג מהנורמה זה נחשב זניח ולא מצריך בירור מיוחד פרט למעקב (וזאת כאשר יתר הערכים בבדיקת שתן כללית תקינים ובדיקות דם תקינות).
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
המטוריה - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי19/05/2011שלום לך, במצב תקין לא צריכות להופיע כלל כדוריות דם בשתן, יש הגורסים כי מעל 3 כדוריות הדבר דורש בירור
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוסטה מד - תופעות לוואי?יוני17/05/2011
שלום רב,
אני בן 55 ואני לוקח מזה שנה את התוסף פרוסטה מד, למרות שהאורולוג שלי המליץ לי לקחת רק ליקופן 5 מ"ג. הסיבה שאני לוקח את הפרוסטה מד הינה שהוא מכיל בתוכו את הליקופן 5 מ"ג וגם את הדקל הננסי.
האמת אני מרגיש טוב מאוד, קם אולי פעם אחת בלילה לעשות שתן וגם תהליך מתן השתן הינו תקין, אומנם לא בזרימה חזקה, אבל בזרימה בינונית עד להתרוקנות השלפוחית.
לאחרונה, מס' חודשים, שמתי לב לתופעה מוזרה והיא שאיני מסוגל לגמור (להגיע לשופכה) בעת קיום יחסי מין וזאת למרות שאני מאוד מגורה ומאוד רוצה לגמור. תופעה זו מתישה מאוד את בת הזוג שלי. מכיוון שהיא מזמן גמרה ואילו אני יכול להמשיך את החגיגה ללא סוף עם זיקפה מלאה. לבסוף היא מתייאשת ואני מגיע לפורקן רק עם אני עושה בייד במשך זמן ארוך.
שאלתי לפורום, האם הסיבה לתופעה קשורה לעובדה שאני נוטל את התוסף פרוסטה מד? אם לא, מה הסיבה לתופעה, מעולם לא נתקלתי בתופעה זו אלא רק לאחרונה, מאז שהתחלתי עם התוסף הזה.
תודה, יוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פרוסטה מד - תופעות לוואי? - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי19/05/2011שלום לך, אני מבין שההפרעה היא , חוסר אורגזמה , לתרופה אין השפעה כזו
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתנה מרובהניצה17/05/2011
שלום רב
אני בת 27, מזה מספר חודשים אני סובלת מהשתנה מרובה, מה שלא היה בעבר, שתן צלול. אין לי כאבים או צריבה. סבלתי ממספר דלקות שתן בשנה האחרונה. אני חושבת שהכל התחיל מדלקת שהיתה לפני מספר חודשים וטופלה חלקית אך הסימפטומים חלפו. תרבית שתן שעשיתי לפני חודש תקינה.
האם יכול להיות שהדלקת עוד קיימת או עברה לכליות?
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא, תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
השתנה מרובה - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי19/05/2011שלום לך, בהחלט יתכן והגירוי הרב לתת שתן נובע מזיהום בדרכי השתן
דלקת של השלפוחית, למשל ,חמורה עלולה לגרום לתופעות כאלה זמן ממושך
יש מקום לבדוק זאת ולקבל טיפול אנטיביוטי ממושך
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
ניצה20/05/2011תודה דוקטור על התשובה
תרבית שתן יצאה תקינה, יש צורך לעשות שוב?
יש בדיקות נוספות שכדאי לעשות?
אני אחות ולכן אני יכולה לבצע בדיקות אלה לבד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפיכה חומהערן17/05/2011
שלום. אני בן 35 ולפעמים יש לי שפיכה אדומה עד חומה.
עברתי ניתוח באשכים להוצאת זרע.
מה לעשות אני פוחד.
אנא חווה את דעתך
ערן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שפיכה חומה - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי19/05/2011שלום לך, על פי התיאור מדובר בדימום בדרכי הזרע,
בהרבה מקרים אין הדבר מסוכן, אולם אתה חייב לעבור בירור אורולוגי
בהצלחה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב מותן תחתונהגל16/05/2011
שלום רב,
לאחרונה חש כאב קל במותן תחתונה המקרין במעט על הגב התחתון.
כמו כן, בעיקר בשעות הערב, חש תכיפות במתן שתן.
אין כאב חזק או חריף וצבע השתן נראה לעניות דעתי תקין וללא צריבה או כאב.
קצת קשה לי לדעת האם מדובר באבנים בכליה/כיס מרה.
לפני כשנתיים עשיתי CT כליות ויצא תקין.
אני מעט מודאג, האם כדאי לפנות לאורולוג או לרופא משפחה לבדיקות דם ושתן?
תודה
גל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך לשאלתי
גל17/05/2011עשיתי בדיקת שתן להלן התוצאות:
Leucocytes (U)/Field - 3
MUCOS (U) - +
אודה על התייחסותך לתוצאות הבדיקה
תודה
גל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בהמשך לשאלתי - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי19/05/2011שלום לך, אני ממליץ לעבור בדיקת אוטרסאונד של מערכת השתן קודם כל ולפנות לאורולוג אם קיים ממצא לא תקין בבדיקה
בהצלחה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)